Tak je tohle možné?! Já to udělal zas! Zas a znova od začátku. Zamiloval jsem se do Karla. Jestli mi někdy říkali, že jsem ten špatný teď jsem se tak opravdu cítil. Chtěl jsem s něčím prašiti!
Tohle není pravda! Neděje se to! Nemůžu být zamilovaný! To.... To prostě nejde.
Tak se uklidním. Je to jen dočasná doměnka. Za chvíli to zmizí....
A co když ne?,,Proč si dneska zas tak nevrlej. Ten výlet už ti máma zaplatila tak na něj prostě jedeš." kdybys jen věděl....
,,Já nejsem nevrlej. Jsem jen unavený." opřel jsem si hlavu o okýnko auta a sledoval ubíhající krajinu. Když jsem se na něj podíval zjistil jsem, že mě skenuje staroslivým pohledem. Tenhle pohled u něj vidím jen podruhé za dobu co ho znám. Poprvý to zároveň bylo když jsem s ním poprvé spal. Jaká to náhada.
Byl jsem mu ale vděčný, že do mě nerýpal. Znal mě moc dobře na to aby věděl, že ze mě informace tahat nemá. Buď je řeknu sám nebi prostě neřeknu.
,,Dobře." řekne, ale místo toho aby jel dáo ke škole zajede na nějakou lesní cestu.
,,Co děláš?" zvedl jsem hlavu a podíval se na něj. Následně jsem se jeho pohledu snažil vyhýbat. Vím, že mu tím dávam jasný důkaz toho, že rozhodně nejsem jen unavený, ale jeho pronikavý pohled nejde snést. Zabodává se do mě jako ostří nože a snaží se mi snad z řeči těla vyčíst co se děje. Jenže on prostě nesmí vědět, že uvažuji o tom, že ho miluju.Chytl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě. Všechno se mi rázem vykouřilo z hlavy Neprosto jsem jsem se oddal jeho polibkům a přál jsem si aby toho nenechával. A naštěstí toho nenechával. V tuhle chvíli jsem ho tak moc potřeboval až to ani nebylo možné. Oba nás odpoutal a přehodil mě přes řadící páku k němu na klín. Zapletl jsem mu prsty do vlasů a snažil jsem se mu polibky vracet. Už nevím jestli jsem byl jen zmatený nebo mě opravdu líbal jinak než kdy jindy. Sladce, něžně až skoro opatrně....
,,Nestihnem to." trochu se ode mě odtáhl aby se podíval na hodinky.
,,To ty sis začal." usmál jsem se.
,,Protože pak už nejde přestat." znovu si přivlastnil mé rty. A já už vím, že jsem totálně v háji...
ČTEŠ
Ten špatný || Mavy
FanfictionVšichni mi říkají, že jsem ten špatný. Jenže jsem doopravdy jen malý kluk co mám strach ze všeho nového. A někoho kdo mi ukáže dominaci ještě vetší než bývala ta moje jsem opravdu nepotřeboval. Jenže se tak stalo... Přiznávám se, že jsem se nechala...