1.

2.5K 152 14
                                    

Zaraženě jsen šel po kamanité cestě domů. Karel Kovář. Pořád mi to vrtá v hlavě. Ještě si tak vzpomenout odkud ho znám. Byl přehnaně klidný i na mé sprosté chování. Většina nových učitelů s tím měla problémy, ale on byl tak klidný a vyrovnaný až mě to vytáčelo.
A další věc.
Vyjel jsem na nového učitele. Nevadilo mi se hádat s učiteli, ale co kdybych řekl něco mnohem horšího a on by mi pak řekl, že je to můj nový učitel. Ten mě nebude mít rád. Stejně jako ostatní.

,,Ahoj mami!" zvolám do až podivně tichého domu.
,,Pššššt maminka spinkaaaaa." ozve se opilý hlas z gauče. A zase. Určitě byla místo práce zase kalit. Zasměju se a hodím přes ní deku.
,,Tak spinkej." pohladím jí po vlasech a odběhnu do svého pokoje. I přesto, že moje máma občas místo práce jde kalit a je alkoholička ji miluju nade vše a nenechám na ni dopustit. A to slovo alkoholička není tak silné. Prostě jen když už pije tak ve velkým.
Otce jsem nikdy nepoznal. Poznal jsem zato spoustu cizí mužů, kteří tu byli max jeden den. Tím pádem mi máma nemůže vyčítat, že se chovám stejně.
Najít nejhezčího kluka v baru
Vyspat se s ním
!vždy u něj doma!
A pak se z bytu či domu rychle vypařit

Takhle to u mě fungovalo a stále trochu funguje. Jen jsem se naučil být k nim trochu milejší. Aspoň jim nechat vzkaz. Ano jsem teplej "děvkař" a nebojím se to přiznat. Stejně mám jen mámu a ona mě neodsuzuje. Ani nesmí. Je a byla stejná. Akorát není lesba. To už by jsme byli fakt divná dvoučlenná rodina.

Se svým životem jsem spokojen. A možná by to tak být ani nemělo. Jediné co mě snad trápí je to... Vlastně nic.

Snad jen jednou za život jsem měl rádoby vztah. S klukem. A bylo to stejné. Akorát já nenašel v baru jeho, ale on mě. A to na co jsem byl zvyklý šlo do kopru. Vyspat se spolu a pak už se nikdy nevidět tady neplatilo. Protože jsme "to" opakovali pořád do kola.

A pak mi to všechno došlo. Ten klidný tón, ty modré oči, provokativní pohled a vyhublé přesto nádherné tělo.
Karel.
Proto mi to nic neříkalo!! Nikdy jsem neznal jeho příjmení. Ale jak jsem na ty oči mohl zapomenout?
Během chvíle jsem změnil pohled na svůj život.
Mů nový učitel je kluk se kterým jsem pravidelně š***l. Teď teprv začne sranda.
















Ano uhodli jste tohle bude trochu sprostější ff. Jsem zvědavá kdo to bude číst teď😅. Jinak Vás vítám u nové knihy o které se nesmí dozvědět babička a mamka😂😂.

Ten špatný || MavyKde žijí příběhy. Začni objevovat