Byl to víc než bláznivý nápad. Byl to naprosto random a crazy nápad, který naštěstí nebyl z mé hlavy. Tak proč jsem ho povolil? Protože vidět ty jiskřičky v jejích očích je prostě nade vše.
Takže ano. Kupujeme psa. Ve finále se o něj asi stejně bude starat Kája, protože mamka má teď práci a tu druhou "práci". Plus já jsem naprostý nemehlo.
Samozřejmně, že o psa se snad starat budem takže doufejme, že to nedopadne jako s těmi křečky. Se spooooousty křečky....
To jsem ale odbočil. Jak už všichni víte Vánoce se blíží...a já nemám naprosto žádnej dárek. Klasika. Schválně kdo z vás si teď říká: ,,Ale dyť máš jen mámu."
Ano mám jen mámu, ale letos mám bohužel i znova Karla a to bude největší problém světa.Já vlastně ani nevim proč si s Karlem dáváme dárky. Vlastně spolu ani pořádně nechodíme. No to teď nebudem řešit. Ale hlavní je, že pro Karla je nadliský úkol vybrat dárek. Proto to bohužel.
,,Spíš?" drknul jsem do něj.
,,Když řeknu, že ano necháš mě?" zavrčí rozespale.
,,Ne. To sis měl rozmyslet než jsi promluvil." protočím očima.
,,Martine, ráno oba vstáváme na školní výlet, tak buď tak laskav, zavři pusu a spi." otočil se ke mě zády.
,,Někdo je zas nevrlej." drknu do něj znova.
,,Já to myslím vážně, takže pokud o ten loket nechceš přijít tak do mě nežďuchej." odstrčil mě tentokrát on. Jako malé děti....
,,Aby ses nezbláznil." vstal jsem z postele. Ani ho nenapadlo se ptát kam jdu. Prostě jen zabručel a rozvalil se po celé posteli. Zasmál jsem se tomu když jsem byl bezpečně v nedoslechu.Mamka stále seděla u stolu a něco hledala na mobilu. Nepatrně jsem jí koukl přes rameno.
,,Z množíren ne..." povzdechl jsem si.
,,Ne jen hledám nějaké inzeráty a tohle mi sem jen vždy vyskočí." mávne rukou.
,,Dobře. Už ses rozhodla jaké plemeno?" opřel jsem se zády a linknu a upil jsem jí z kafe.
,,Neeee. Je to těžký." zasměje se.
,,Tak ukaž." sehl jsem se k ní. Fotky čtyř psů. Bez váhání jsem ukázal na retrývra.
,,No vidíš jak to jde. Aaaa kde je Karel?" rozhlédla se kolem sebe.
,,Spí. Coż mi připomíná, že je jak natahovací guma. Takže jdu než v posteli nebudu mit ani kousek místa. Dobrou." dal jsem jí pusu na tvář a odkráčel jsem si to zpět do mého pokoje.A jak jsem si myslel. Karel zabíral celou postel. Chtěl jsem se smát, ale nechtěl jsem ho vzbudit aby byl zas nevrlý.
Už jsem se pomalu smiřoval s tím, že spím na zemi, ale pak mě něco napadlo. A jestli spí vadit mu to nebude. Lehl jsem si na ten kousínek, který tu byl. Co nejvíc jsem se natiskl na jeho bok. Fakt jsem nechtěl riskovat to, že spadnu.,,Už jsem myslel, že spíš na gauči." zasmál se a posunul se ode mě dál. Co mě ale nejvíc překvapilo bylo to, že si mě znovu přitáhl zpátky k sobě. To u něj moc nebývalo.
,,Zavři pusu a spi." políbil jsem ho pod bradu, tedy tam kam jsem v téhle poloze mohl. Spokojeně zavrněl a přitiskl mě k sobě pevněji.Ať už mezi námi je jakkýkoliv vztah zatím mi vyhovuje.... A bojím se, že za chvíli budu chtít víc.
Názor?♥😊 Četli jste už Kovyho knihu? A víte to co všechny fanpage teď pořád řeší? Samozřejmně tím nechci fanpage urážet já jsem za tenhle spoiler ráda.
ČTEŠ
Ten špatný || Mavy
FanficVšichni mi říkají, že jsem ten špatný. Jenže jsem doopravdy jen malý kluk co mám strach ze všeho nového. A někoho kdo mi ukáže dominaci ještě vetší než bývala ta moje jsem opravdu nepotřeboval. Jenže se tak stalo... Přiznávám se, že jsem se nechala...