,,Není doma. Mám mu něco v yřídit?" mile se na něj usměje. Donutil jsem mámu lhát! Panebože je to se mnou už tak hrozné? Asi jo.
,,Heh. Petro, já jsem učitel. Poznám když mi někdo lže a navíc... Já ho vidím." zasměje se a ukáže na mě. Povzdechl jsem si. Než jsem došel ke dveřím upravil jsem si vlasy a utřel jsem si tváře.
,,Potřebuješ něco?" zeptal jsem se ho a opřel jsem se o dveře.
,,Plakal jsi?" přistoupil ke mě a pohladil mě po tváři.
,,Ne! C! Já a brečet? Ses zbláznil?" nechci být zlý, ale nechci ho teď vidět.
,,Mě neoklameš. Martine hele očividně ti něco je a má to souvislost se mnou." smutně sklopil pohled. Bylo mi ještě víc zle než před tím. Myslel jsem jen na to jak moc jsem v háji když jsem zamilovaný, ale už ne na to, že on samozřejmně vidí co se děje a to, že jde o něj. Není blbej, Martine!
,,Hele všechno je v pohodě, ano? Jen mám teď nějaké předmaturitní období."Vím, že mi ani zdaleka nevěří, ale aspoň se o to snaží. Nechtěl jsem dál nic řešit. Ani on nevypadal, že by ze mě přišel páčit co mi je. Stoupl jsem si na špičky a políbil ho. Jeho ruce spočinuly na mých bocích a tím si mě přitáhl blíž.
,,Udělal jsem ti něco, Koťátko?" ptá se mě mezi polibky. Heh, to tu dlouho nebylo.
,,Přestaň to řešit." žbleptnul jsem a pomalu jsem došlapával na paty s tím, že jsem ho líbal na krku. Spokojeně zavrněl a natiskl mě na zeď vedle dveří. Přivlastnil si moje rty a já spolupracoval i přesto, že jsem věděl, že je máma v pokoji.,,Ehm... Kluci?" ozve se a my se s povzdechem odtáhnem.
,,Já jenom, že jsetli chcete soukromí stačí říct. A Martine... Však ty víš." usmála se a vzala si ze židle kabelku. Když za sebou zavřela Karel už se nadechoval, ale já ho umlčel dalšími polibky. Jediné co teď chci je aby zavřel pusu a my mohli dokončit to co jsme v tom autě (díky výletu) nestihli.
,,Koťátko... Nepřesunem se?" šibalsky se usměje. Ucítím jeho dotek na zadku a hned je mi jasné o co mu jde. Úsměv jsem mu opětoval.
,,Kam jen chceš." šeptl jsem a políbil ho pod bradu. Hned na to mě rychlým pohybem vyhoupl tak abych mu obmotal nohy kolem pasu. A tak jsem poslušně učinil.
Je to jen sex, Martine, netahej do toho city.
Ozývalo se mi pořád v hlavě. Ale já ne a ne poslechnout. Prosím, Kájo. Nenechávej mě se do tebe zamilovávat ještě víc než jsem.***
Názor? Ještě dnesk další kapča? Nebo až zítra?😊
ČTEŠ
Ten špatný || Mavy
FanficVšichni mi říkají, že jsem ten špatný. Jenže jsem doopravdy jen malý kluk co mám strach ze všeho nového. A někoho kdo mi ukáže dominaci ještě vetší než bývala ta moje jsem opravdu nepotřeboval. Jenže se tak stalo... Přiznávám se, že jsem se nechala...