3.

2.1K 130 16
                                    

Půlnoc.
Přemýšlím zda si vybral půlnoc jen proto, že už je 14 sobota aby se něco neposralo. A nejspíš udělal dobře.

,,Mami." opatrně do ni drknu. Když se nevzbudí nebude mi to vadit. Aspoň se budu moct vypařit bez povšimnutí a ráno bych se vymluvil na to, že jsem jí to říkal.
,,No?" tak nic.
,,Jdu ven."
,,Tak pozdě?" udiví se a koukne na hodiny.
,,Jo. Mám sraz s kámošema." zalžu. Co by mi řekla na to, že jdu po nocích za svým učitelem? Asi že jsem blázen a zasmála se.
,,Ok, ale do svítání doma. Protože když ne do školy půjdeš pěšky. Jedu brzo do práce." seznámí mě s údaji a usměje se. Políbím ji na tvář a vyběhnu z domu. Moje maminka je nejlepší. Schválně která vaše máma by vám dovolila o půlnoci za kamarádama?

Mám pár minut zpoždění. Teda minut... Půl hodiny. Ale myslím si, že to vadit nebude. Jemu stopro ne.
Doběhl jsem na místo kde jsme se měli setkat. A jak vidím nejsem jediný kdo má zpoždění.
Zatím jsem si četl na mobilu. Bavilo mě jak si mokré třináctky přejí být s youtuberem. A ještě o něco víc když jsem věděl, že se jim to nikdy nepovede.

,,Tys vážně přišel." zasmál se hlas na který tu čekám už snad hodinu. On si tuhle schůzku domluvil v půlnoci a je tady v jednu ráno.
Pousmál jsem se.
,,A ty jsi přišel pozdě. Jako vždy." pobaveně jsem protočil očima. To už si ale stoupl těsně přede mě a pozoroval mě. Zase ten provokativní pohled. Proč mi to děláš Karle? Čím blíž byl tím víc se mi zrychloval dech. Taková doba co jsem s ním něco naposledy měl. Tak moc jsem chtěl aby si mě vzal hned teď a tady na lavičce.

,,Chyběl jsi mi." zešeptá a skousne mi ušní lalůček. Slastně jsem vydechnu a přivřu oči. Jak jsem říkal, že můj dech se zrychluje teď se snad zastavil nebo co.
,,Jsi pořád stejně poddajný koťátko?" zavrněl a pod ucho mě jenmě políbil. Snažil jsem se být nad věcí, ale chtíč který se ve mě hromadil každou sekundou mi to nedovolil.
,,M--můžeš to zkusit." usmál jsem se.
Odtáhl se od mého ucha a podíval se mi do očí.
,,A víš, že jsem učitel a ty můj žák? To se nesmí." provokativně se usměje.
,,Vím. Neříkej, že se ti to nelíbí. Že se ti nelíbí dělat co je zakázané." nadzvedl jsem jedno obočí. Provokovali jsme se zároveň. A když ne slovy tak pohledy.

,,Kurva Martine." pronesl a přirazil mě na zeď, která tu byla s tím, že si hladově přivlastnil mé rty. V břiše mě příjemně šimralo. Acho bože... Ty jeho sladké rty.
Líbal mě dravě a vášnivě. Občas mi skousl spodní ret a já zakňučel.
Jeho ruce bloudily po mých bocích. Byl tělem přitisknutý na tom mém jako by se snad bál, že mu uteču. A to jsem neplánoval. Chtěl jsem si jeho polibky a doteky vychutnat do dna.
,,Pohrajem si jindy, koťátko." zavrněl mi do rtů.
Stiskl jsem v rukou jeho budnu aby se neodtahoval.
,,Chci si hrát teď."






Ahoj! Again. No prostě Vám jen krátím čekání na Co mi tajíš?
Co jak se zatím líbí? Dneska by mohla být ještě jedna kapitola, ale to se uvidí na lenosti😁

Ten špatný || MavyKde žijí příběhy. Začni objevovat