KP 1

581 16 0
                                    



VIGTIGT
Jeg har lavet en ny bog, den hedder

The run away. Der er også noget om Marcus og Martinus i den.
Så jaaa læs deennnnn❤️🥰 og plus tak for at i læser denne. Det betyder vold meget.💗


Jeg lå på græsset, og så to fly flyve forbi hinanden. Jeg forestillede mig at jeg var inde i det ene. Og Martinus i det andet. Det var som at vi vinkede til hinanden. Min telefon spillede en akustik version af Thunder. Jeg rejste mig op, og satte Light it up på. Der skulle nemlig være noget mere energisk musik.

Eftersom jeg ville hoppe på trampolin. Jeg lavede et par vejrmøller, og valgte at gå ind. Fordi mit hovede gjorde ondt. I mens jeg gik ind, og det dunkede i hovedet, tjekkede jeg, hvad der skete på de sociale medier.
Der var 12 ubesvarede opkald fra min veninde Ninna. Og 23 uåbnede snaps.

Jeg sprang nogle af de Norske Marcus og Martinus sange over. Og slukkede min telefon. Jeg kan best lide de Engelske sange. Efter et par sange kom Plystre på deg. Jeg valgte at lade den køre. Mens jeg tog sko af i gangen, kom min mor, jeg ignorere hende som altid . Hun så surt på mig og råbte så, " Hør dog efter!" Jeg gloede på hende med det der (lad mig være blik.) Hun rullede med øjne. Og gik udenfor. Så smed jeg jakke og løb op på mit værelse.

Da jeg åbnede døren til mit værelse, var lige ved at snuble over min fodbold. Jeg sparkede den over til radiatoren. Den kom tilbage, fordi jeg sparkede for kraftigt. Min lille hovedepine var væk. Så hvorfor ikke?

Jeg skruede helt op for Marcus og Martinus. Låste min dør, så mine forældre ikke skulle forstyrre. I ca. En time spillede jeg med bolten. Det var faktisk meget sjovt. Forpustede satte jeg mig til at svare nogle af mine snaps. Nu var der 34. De fleste var bare kedelige billeder. Jeg ringede til Ninna. Og spurgte, hvorfor hun havde ringet.

N: Ninna L: Line

L: Hej , du haft ringet?

N: Ja , har du hørt nyheden?

L: Det tror jeg ikke. Hvad mener du?

N: Altså.....Marcus og Martinus skal flytte til Danmark !

L: Wow hvorfor?

N: ved ikke helt. Men tror deres mor, har fået et arbejde i Danmark, og så bliver de nød til at flytte.

L: Mmm, det giver menig. Men er du sikker på det ikke er for sjovt? Jeg mener, de elsker jo Norge.

N: De sagde det selv i et interview. Jeg kan sende et link til dig. Så kan du selv se.

L: jaer, vi ses i skolen på Mandag

N: ja, vi ses

Samtale slut

Ca. 2 minutter efter var der er besked fra Ninna. Jeg klikke hurtigere på det blå link. Efter jeg havde set det. Blev jeg helt hyper.
Jeg var så glad for at de skulle bo i Danmark. Men det var stadig syndt for dem, for der ville sikkert komme en helt masse fans, som ville have billeder osv. Og hvad med alle deres venner?

Jeg valgte at lave noget andet. Så jeg kunne få nogle andre tanker. Jeg havde fået suppe til aftensmad. Ad! Det HADER jeg..!
Min telefon begyndte at brumme. Det var Karla. Det er enligt ret sjældent at Karla ringe. Vi er meget gode venner, men når hun ringer er det for det meste noget med skole.

K: Karla L: Line

L: Hallo?
K: hej, kan du huske om vi havde idræt på Mandag?
L: Ehh, nej det er aflyst pga. De laver om i omklædning.
K: Det tænkte jeg nok. Nå ehh men vi ses imorgen
L: Jaa, hej hej.

~Samtale slut~

Jep , noget om skole.
Efter den lille samtale med Karla, gik jeg igang med at gøre mig klar til at sove. Jeg skulle synge til en koncert sammen med klara i morgen. Ikke en stor, men for ca 100. Jeg sad med min telefon til KL var ca 22. Så valgte jeg at gå i seng.

Håber du kunne lide det første KP❤️
Kan vide hvordan koncerten kommer til at gå?

Moving - Marcus og Martinus  (afsluttet/retter fejl i den)Where stories live. Discover now