Lines synsvinkel
{ lille resume }Jeg havde været i Frankrig i 4 dage, mere end de andre. Ninna og Marcus har haft s*x.
Det virkede som om alt var okay i mellem det.Dagen efter var det mega pinligt, for de viste ikke, at Martinus og jeg havde kunne høre dem
Og eftersom det var meget højlydt tror jeg Martinus fik en lille boner. Og så skete der jo ting og sære. Jeg også ret sikker på at Ninna og Marcus kunne høre os.Ihvertfald lige nu rækker jeg min billet frem, til en slags security, som man har i lufthavne.
Min plads er række 2, sæde 2 på første klasse.Lidt senere
"Vil du havd noget at drikke?" Spørge en Stewardesse. "Bare et glas vand." Hun smiler venligt og rækker mig en flaske vand.
Den er dejlig kølig.
"Tak" siger jeg.Der er alt for stille i flyet, så jeg for lyst til at forsvinde ind i min egen verden. Jeg putter mine høretelefoner på. Efter et par minutter er jeg faldet i søvn.
[Landet]
Jeg er lige landet,
og er på vej ud fra lufthavnen, igår havde jeg bestilt en taxa til idag, så skulle jeg ikke bøvle med det nu. Jeg smilte venligt til damen i taxaen. "Line Lunderskov ?" Spurgte hun. "Ja , det er mig" svarede jeg søvnigt. Kl. var 1 om natten.Springer lige den kedelige tur over.
Jeg betaler for turen, og kommer ind i opgangen til mit hjem. Der smider jeg mine tasker og lister op på mit værelse, jeg er mega træt. Klokken er ca 5.
Næste dag. Ninnas synsvinkel
Marcus og jeg havde ikke snakket sammen, så meget på det sidste. Jeg savnede ham en smule.
Hvad hvis han var sur over min reaktion, på hvordan jeg flippede i Paris?
Altså vi havde haft s*x. Og det virkede som om alt var okay.Jeg troede sådan set at vi var over det, men han værker skrev eller ringede. Nu er det fire dage siden vi havde forladt Paris. Det virkede bare ikke som ham, altså ikke at Skive eller ringe.
Jeg sad længe og spekulerede om jeg skulle skrive. Hvad hvis han ville slå op med mig?! Nervøst tastede jeg Lines nummer ind.L: Line N: Ninna
(Line gaber)
L; "Halooo" (gaaab)N: "Nårh jeg glemte du altid sover længe, men godmorgen" (griner )
L: "Godmorgen, du har bare at have en god grund til at ringe så tidligt "
N: "Klokken er 11...Lille pause..OM
MORGEN !"L: "Netop. Og jeg komme i seng kl. 5 om MORGENE! "
N: "Nårh ja. Grunden til jeg ringer er at Marcus værker skiver eller ringer til mig, hvad hvis han slår op..?"
L: "Nejii, han er sikker lige så doven, og træt som mig. Giv ham en chance. Han kan jo ikke leve uden dig. Husker du den gange hvor han næsten græd fordi du snuble over i skolen?"
N: " ja! Tudsen tak, du er en mega god veninde"
L: "I know, vi ses..!"
Samtale slut.
1~skole dag efter ferien 6/1/20
Bibiibiii*
"HOLD KÆFT!" Råber jeg. Det er kl. 6 om morgen. Jeg hader at stå op.
Lige nu går i 9.A med Marcus og Ninna. Jeg tager hurtigt tøj på, for mit værelse er mega koldt, især når det er vinter.
Så smøre jeg noget concealer på, under øjne for ikke at være den zombie jeg nu engang er.
Og det man nu engang gør om morgen.
Jeg tager min skoletaske på ryggen. Så jeg den der er smutte. Jeg går gennem den store tykke hæk, som med tiden er blevet ret høj, og hen til min såkaldte naboers garage. "Helle for at side ved vinduet" råber jeg til Martinus og Marcus.
Jeg tror det er første gang, at de kom ud på samme tid. Vi løbe om kap hen til deres bil, jeg kom først og derfor fik jeg en plads ved vinduet.Skolen gik stille og roligt. Dog havde jeg savnet mine venner og veninder helt vildt. Og de havde også savnet mig. Så der kom en masse kram den dag.
Der hjemme slappede jeg af med serie.
YOU ARE READING
Moving - Marcus og Martinus (afsluttet/retter fejl i den)
FanfictionDen her bog handler om, en piger som hedder Line. Som er meget stor fan af M&M, i den her bog, bliver en piges største drømme til virkelighed.