Hjemme hos drengene, lavede vi alle tysk. Ninna hjalp Marcus. Og jeg hjalp Martinus. Kl var omkring 16, da vi valgte at lave noget andet. Vi satte en film på. Emma var til gymnastik stævne.
Gerd Anne er deres mor, og Kjell Erik er deres far. Var sammen med Emma altså deres lille søster.
De kom først hjem kl 19. Vi så en gyser. Ninna blev så skræmt at hun begyndte at gærde. Hun gemte sit ansigt, i sine hænder. Marcus krammede hende, i mens han trøstede. De valgte at gå lidt ud for at få noget frisk luft.
Martinus og jeg så stadig film. Han gabte og mens han strakte sig lagde han sin arm rundt om min skulder. Under et skræmmende øjeblik , fik jeg et chok. Og der kom et lille spjæt. " Vær ikke redd jeg er her for å beskytte deg." Sagde han stille. Jeg kigge på ham. Og vi fik øjenkontakt. En underlig fornemmelse spredte sig nede fra maven, og ud i hele kroppen. Han lænede sig frem i mod mig. Vores ansigtsdele vat helt tæt. Pludseligt gik døren op. Det var Ninna og Marcus.
~Ninnas synsvinkel.~
Jeg var hjemme ved Marcus og Martinus. Sammen med Line. Vi sad og så en gyser. Og eftersom jeg nogle gange lever mig lidt ind i det. Bliver jeg ret ked af det. Eller kun når det er en dårlig film. Marcus og jeg valgte at få lidt frisk luft. Det var allerede mørkt. Stjerne lyste og månen skinnende. Vi stod og snakke lidt ude på gruspladsen. " Du er smuk " sagde han. Jeg kiggede genert ned i stenene. Han tog fat i min hånd. Og vi flettede fingre. Han kom tættere på. En hår tot sad lidt forskudt.Han rettede på det med den anden hånd. Så lod han den glide ned til min talje. Lænede sig frem. Og vi kysse. Hans læber var bløde og fugtige. Stille trak vi os fra kysset. Der var lidt lys fra vinduet, bag os. Jeg smilede, det gjorde han også. Vi valgte at gå ind, så de andre ikke skulle undre sig over hvor vi blev af. Da vi kom ind var det helt stille, så der var en akavet stemning.
~Lines synsvinkel. ~
Jeg sagde stille "hej med jer". Jeg kunne se på Ninna at der var sket noget mellem de to. Men valgte ikke at sprøge ind til det. Hun var meget rød i hovedet. Martinus grinede lidt for sig selv. Og puffede til Marcus. Man kunne virkligt godt se at de havde hygget sig. Vi så filmen færdig, eller rettere sagt de så den færdig. Fordi jeg var faldt i søvn. I Martins's arme, vågende jeg ved at han nussede mig i håret. Jeg kigge meget forvirret på ham. Og han stoppede. Jeg satte mig hurtigt op. Der var rulle tekster på. Ninna så helt skræmt ud. " Jeg forstår ikke du kunne sove, med alle de skrig " sagde hun med en skræmt stemme. Vi rejste os op, og gik op på Martinus's værelse. Der lavede vi S, P eller K. Det var uden dirty ting. Ninnas mor var kommet for at hente hende. Så det var bare mig og dem. Kl var 18:32. Jeg valgte at tage hjem.Da jeg kom hjem, gik jeg direkte op på mit værelse. Ca kl. 19 blev jeg kaldt på, for at spise. Men jeg orkede ikke. Jeg sad og så min serie. Jep, meget dovne mig. Lige præcis i et spænden øjeblik. Ringe min telefon. Det var Ninna. Jeg satte hurtigt serien på pause. Og trykkede på den grønne knap. Vi Facetimede i ca. 1 time.
Efter det gik jeg ned for at spise. Jeg havde fortalt hvor akavet det havde været mellem Martinus og jeg. Til Ninna. Ja, fordi han havde næsten havde kysset mig!
Og sjovt nok havde hun kysset med Marcus. Efter jeg havde spist min kolde aftens mad, gjorde jeg mig klar for at sove. Jeg tjekkede som altid mine snaps. Og faldt så i søvn.
VOUS LISEZ
Moving - Marcus og Martinus (afsluttet/retter fejl i den)
FanfictionDen her bog handler om, en piger som hedder Line. Som er meget stor fan af M&M, i den her bog, bliver en piges største drømme til virkelighed.