Jeg havde lavet en masse sange, og her i November ville jeg komme ud med mit første album. Det skulle hede 'Dream'. Det var super fedt at være i studie, og rejse rundt. Det enste negative var at jeg savnet de andre i DK. Men nu havde jeg snart rejst i 4 uger, så enligt skulle jeg hjem til lille bitte Danmark. Jeg ville kommer den 1. November om natten. Hvor jeg så istedet for at tage hjem, ville tage hjem til Ninna, Eftersom det skulle være en overraskelse. Havde jeg "løjet".
Om den dato jeg ville komme hjem. Men kun til Ninna og mine forældre,Min sidste koncert i Holland, gik ikke helt som planlagt. En lille dreng løb op på scenen. Og Security ville bare skubbe ham væk.
Det var helt vildt sødt, at han kom op.
Så jeg gik ind foran Security, inden de tog ham væk. Jeg fik fat i hans lille hånd. Mens jeg dansede og sange, gik jeg hen til hans forældre med ham. Og de tog ham ned fra scenen. Det var så cute, han viste jo ikke, man ikke måtte det.Resten gik næsten som planlagt. For var jeg lige ved at snuble over noget konfetti, men jeg tror ikke nogen lagde mærke til det.
Håber jeg!Ninnas synsvinkel.
Jaaiiiii, 4 dage til min fødselsdag. Jeg kunne ikke forstå at Line ikke kunne komme til min fødselsdag, men det jo sådan det er.
Hun er blevet verdens kendt. Og på et eller andet tidspunkt glider vi sikkert fra hinanden. Tanken gjorde mig trist. Og jeg lænede mig tættere ind til Marcus. Han havde sin arm rund om mig. Vi sad og stalkede Ninna på youtube.
" ejj, se hun er ved at falde der!" Næsten råbte jeg, mens jeg grinte. " Lyt hendes stemme, er sådan helt" - jeg lavede en parodi af den.Marcus og jeg grinte så meget, at jeg var ved at tisse i bukserne. Han er så morsom. Og sød. Det beste var at han forstod mig . Der er ikke nogen i verden, som jeg elsker mere en ham. Han er den beste!
Efter vi havde stalket lidt, gik vi en tur i Parken. Det var aften. Og det blev hurtigt mørkt. Vi var kommet til de kolde tider.
En smule sne, lå på græsset.
Stjerne funklede, og månen skinnende. Vi kom hen til en bro, som gik over en lille dam. Månens lys var så stærkt, at hans øjne lyste. De var som chokolade knapper. Jeg kunne ikke stoppe med at kigge i dem, og jo mere jeg kiggede, jo mere fladt jeg for ham.Han lænede sig frem, og lagde hans hænder på mine kinder. Den ene hånd gled ned til min talje. Så stod vi der, i nattens mørke, og kyssede. Der var sådan en fortryllende fornemmelse i hele kroppen. Det kilde i maven, og jeg fik lidt gåsehud af det. Noget jeg kun kunne drømme om, var virkligt.
Lines synsvinkel
Jeg forlod Holland. Med en masse succes. Det var helt vildt, at jeg var komme så langt på kun et år. Jeg havde aldrig troet at jeg kunne udrette noget så stort. Mit liv var fuldkommen ændret. Jeg var stadig mig slev, mine venner var dem selv, men mit liv var fuldkommen vendt op og med. På en måde var jeg jo vant til at have "haters". Sarah var jo en. Dog var fans ret nyt for mig. Nogen så op til det, som jeg lavede. Nogen støttede mig mere, en min famille og venner. De her fans, var blevet en kæmpe del at mit liv.
"Line, husk dine solbriller" sagde Anette. Hvert gang jeg skulle ud i offentligheden, skulle jeg have solbriller på, fordi det hjalp med at folk ikke genkendte mig med det samme, eller det sagde Anette. " Nårhh ja" sagde jeg bare. Jeg fiskede dem op af min lille sorte rygsæk. Og satte dem på hovedet. De så nu ret cool ud.
Mange stod ved indgangen til lufthavnen. Det var ret mærkeligt hvordan de kunne finde frem til mig. Dog elskede jeg at hilse på dem. Vi var i god tid, så de fik alle et billede. Hvert gang jeg mødte dem, skreg de "LML!, LML!" Og de blev ved og ved. I flyet sad jeg med telefon, og hørte musik.Landet
kl. er 01:34. Ninnas mor hentede mig i Billund lufthavn. Da jeg kom hjem til dem, lagde jeg mig til at sove. Deres sofa var en smule kradsede at sove på, derfor var det lidt svært at falde i søvn.
Morgen
Mit vække ur ringede. Kl var ca 8. Jeg skyndte mig at slukke den. Så jeg ikke vækkede Ninna og hendes mor. Hendes forældre er skilte.
Jeg sad med min telefon, på de sociale medier. Og kiggede på hvad mine fans havde skrevet, til kommentar, på mine billdier. Alt det jeg havde lagt op, havde Marcusandmartinus liket.
Det er 100% Martinus, som havde liket det.Nogen kom ned af trappen. " Begitte, er det dig?" Spurgte jeg. "Ja, er du allerede oppe?" Spurgte Ninnas mor. "Jeg gik hen til hende. " Tjaa, jeg kunne ikke sove mere" løj jeg. "Nå, du har da næsten ikke fået sovet." Sagde hun undrende. "Eh, nej lille pause Jeg glæder mig vrikligt meget til at se Ninna igen, så jeg kan simpelhen ikke sove mere"
sagde jeg, med en træt stemme. Hun smilte.
" skal jeg hente gaverne ?" Spurgte jeg. " ja, de ligge under min seng, på mit værelse. Svarede hun. Jeg listede musse stille op af trappen. Der lå en helt masse gaver under sengen.Da jeg kom ned med dem alle, var Ninnas mormor, Marcus, og er par andre, som jeg ikke kendte kommet. Vi sang fødselsdagsang til hende. Da hun vågnede var hun så overrasket for at se mig, at hun græd. Og eftersom jeg ikke kunne lade hvert, begyndte jeg også at græde. Jeg havde savnet hende så meget.
Efter det,
Var der lækker morgenmad.
Nogle timer efter var de alle gået hjem igen. Undtaget Marcus. Han valgte at blive. Selv jeg var taget hjem. Til mine tåbelige forældre.Ninnas synsvinkel
Yeahhhhiiii! Line er her! Jeg kan ikke fatte at hun virkligt er her, og så havde hun enda købt en gave. Det var en lyskæde, med små ananaser på. Efter næsten alle gæster var taget hjem. Havde min mor et vigtig møde i KBH. Jeg viste ikke helt hvad det drejede sig om, men det var godt at hun skulle smutte. For så kunne Marcus og jeg være sammen alene. Han sagde ja, til at overnatte. Vi læggede i senge om aften. Og så en film.
" Så nå er du 15. Og i Danmark burde du være minst 15 til? til du vet."
Hviskede han i mit øre. Det var mørkt udenfor. Vi lå i min mors store dobbeltseng. Jeg kiggede ud af vinduet, og kunne se nogle grene fra buskene i gadelysets skær. "Mm.." mumlede jeg. " jeg kunne høre mit hjerte banke. Spurgte han mig lige om jeg ville have sex? "vil du?" spurgte han nervøst. "Hvis du vil" sagde jeg kækt. Jeg kunne se han smilte. "Ja" sagde han.
YOU ARE READING
Moving - Marcus og Martinus (afsluttet/retter fejl i den)
FanfictionDen her bog handler om, en piger som hedder Line. Som er meget stor fan af M&M, i den her bog, bliver en piges største drømme til virkelighed.