KP 19

124 9 0
                                    

Martinus's synsvinkel

"In this song are we having my girlfriend Ninna, on stage. Because now we will sing First kiss!" Sagde Marcus. Man kunne se en helt masse pige med tåre i øjne. Ninna kom ind og satte sig på stolen. Marcus kyssede hende mens jeg sang. Fansene skreg endu højre end før.
Ninna og Marcus trak sige fra kysset, så gik Marcus ud midt på scenen. Men da han gik, kom han til at skubbe lidt til stolen. Ninna gled ned . Hun havde lukket øjne, så hun gled ned i fansene.

Ninnas synsvinkel.

Jeg er på vej ud på scenen, mit hovede gør ondt , og musikken er mega høj. Jeg for det virkeligt dårligt. Marcus kommer over og vi kysser. Jeg har det virkligt skide, og jeg er svimmel. Det sidste jeg husker er fans der skriger i midt hovede og en masse hænder.

Flyver ud af kroppen.

Der en masse mennesker. Jeg ligger på gulvet, og det gør helt vildt ondt. En masse føder træder på mine fingre og mit hår.
Jeg kan ikke bevæge mig. Pludselig lægger jeg mærke til, at jeg ikke er i min krop.
Altså, jeg stor og kigge på mig slev!
Jeg kunne mærke jeg blev bange. Hvad fanden var det der skete? Security kom løbende, men det gik for langsomt eftersom der var så mange mennesker, som de skulle forbi. Og de kunne ikke bare hoppe over hegnet. Der var for mange. Jeg blev trampet på, og hver gang en gik på mig gjorde det ondt. Selvom jeg som sådan ikke var i min krop. Marcus stod ved hegnet med mikrofonerne, og prøvede at få mig over, sammen med security. Det var meget besværligt. Det var som om jeg fulgte med min krop, da de bar mig. Også Slevom jeg ikke bevægede mine ben. Så flugte jeg på en måde med. En mand bar mig om back stage. Marcus så knust ud. Han skulle forsætte koncerten. Jeg så ikke mere til ham. Jeg belev lagt på en sofa, en lagde noget på mint hovede, det følges underligt. En pige sider ved siden. Hun tager min hånd, og lige da hun tager fat er det som om et slags gnist går igennem. Jeg kigger på hende. Det følges anseelsens som om jeg nu kan gå, jeg prøver at tage et skidt. Jeg kan gå! Plusligt kommer et hvidt skær....

Lines synsvinkel

Jeg stod og varmede stemmen op, jeg skulle ud efter to numre. En security mand bar Ninna ind. Hun havde en masse blå mærker. Hun bløde også lidt. Da jeg så det begynder jeg at gærde. Ninna bliver lægget på en sofa, og der komme en våd klud på hendes pande. En ambulance bliver tilkaldt. Mens Kjell Erik snakke i telefon. Kunne jeg ligesom følge en som kigge  på mig. Men der er igen andre en Kjell Erik, Ninna som var i dårlig tilstand, og selfølgelig mig. Jeg tog hendes hånd. Da ambulancen kom, blev Ninna vækket. Hun snakke om et hvidt lys, og en masse om at hun så sig selv. Jeg forstod ikke rigtigt hvad der forgik med hende. Hun måtte virkligt været kommer slemt til skade, eller var det fordi hun samtidigt var syg?

Moving - Marcus og Martinus  (afsluttet/retter fejl i den)Where stories live. Discover now