Marcus's synsvinkel.
Hun er bare så smuk. Jeg holder meget af hende. Og tænkte at nu var det rette tidpunkt til at sige disse ord. "Jeg er forelsket i deg".
Hun så helt forvirret ud. Hun lænede dig frem og vi kyssede. Hun er den sødeste og smukkeste jeg nogesinde har mødt. Vi trak og fra kysset. Og hun sagde " i lige måde"
Ninna skreg. " hva skjer der?" Spørg jeg. Hun løber over mod døren og krummer sig sammen, hun begynder at græde. Så plejede hun hen mod madrassen . En stor edderkop kravlede rundt. "ARGHH!" Jeg fik et chok.
Jeg tog en krus fra mit skrivebord som var tomt. Så puttede jeg den på edderkoppen. Jeg stak et papir under koppen. Og smed den ud af vinduet. Jeg smed papiret ud. Og stillede koppen ude foran døren. Så satte jeg mig ved hende. Og trøstede hende. " Der er borte" hviskede jeg.Jeg tog madrassen og smed den under sengen.
Hun kom hen til mig og vi krammede. Jeg t
"Shh" sagde jeg stille i hendes øre. Mens de sidste tåre gled ned at hendes kind.Efter er par minutter ,læggede vi i sengen.
Vi var officielt kærester.Lines synsvinkel.
Det var morgen og klokken var 10. Jeg lå i ske med Martinus. Han kigge på mig og smilte. Jeg kunne mærke at jeg rødmede. " hvorfor er du flau?" Spurgte han. "Ehh, hvad mener du."
Jeg rejste mig op. Og gik hen til hans skrivebord hvor min telefon lå til opladning.
"Du er helt rød i hodet ditt" sagde han, mens han grinte lidt. Jeg kiggede over mod ham. "Det ved jeg ikke, det er lidt pinligt " sagde jeg.
"Hvorfor?" Jeg svarede ikke. Men tog mine ting og gik ind på bade værelset for at børste tænder. Emma og hendes forældre var ikke ikke hjemme. De skulle til københaven. Hvor koncert skulle afholdes. Nogen trak i håndtaget, så jeg fik er chok. Efter jeg havde gjort det jeg skulle gik jeg ud fra badeværelset.
Marcus stod ude foran døren. Ham smilte.
"Hvad er du så glad for?" Spurgte jeg, morgen surt. "hva skjer der?" Spurgte han. "Ikke noget." Jeg gik ind på Marcus's værelse, og vækkede Ninna. Hun så surt på mig. "Hvad nu?" Spurgt hun irriteret og vente sig om.
"Du skal op" jeg ruskede i hende.Efter Ninna og jeg var stået op, gik vi ned til drengene som var i køkkenet. Lige der vi kom ind stoppede de med at snakke. Vi sagde godmorgen til hinanden. Så satte vi os ved siden af dem og begyndte at spise. Det var en smule akavet. Som altid var jeg jo morgensur og havde måske været lidt led mod drengene. Men mod Ninna var det nogenlunde som normalt. Der var stilhed ved boret. "Ej jeg beklager jeg har været lidt dum her i morgens" kom der ud af min mund. De kigge alle underligt på mig. " Altså jeg er bare lidt morgensur nogen gange."
Ninna sagde " sådan er hun næste altid "
"så ingenting galt?" Spurgte Marcus mens han kigge på mig. " nej, alt er fint" svarede jeg.Efter vi havde spist, gik Ninna og jeg skulle tilbage hjem til mig. Det havde været okay hyggeligt .
Slev om jeg havde været en smule morgen sur.
Marcus og Ninna kyssede farvel ude foran hovededøren. Mens Ninna kyssede med Marcus. Trak Martinus mig til side. "vil du gjøre noe sammen en dag, alene" spurgte han mens han kigge mig i øjnene. " Ehh, ligesom en slags date?" Sagde jeg genert. Han nikkede mens han kigge ned i gruset som var dækker at en tyndt lag sne. " det ville jeg gerne , hvilken dag og hvornår?" Spurgte jeg. Han kigge glad op. "Fredag kl. 17 "
ESTÁS LEYENDO
Moving - Marcus og Martinus (afsluttet/retter fejl i den)
FanficDen her bog handler om, en piger som hedder Line. Som er meget stor fan af M&M, i den her bog, bliver en piges største drømme til virkelighed.