Der var gået en uges tid. Jeg sad hjemme hos Marcus og Martinus. Jeg havde sunget vores sang et par gange. "Jeg lurte på om du vil synge den med oss i kveld? for konserten i Jyske Bank-boxen". Spurgte Martinus. Det ville jeg gerne. Men foran så mange. Der var jo helt udsolgt. På en måde var det vildt spænden, men det var også utroligt skræmmende. Slev om Martinus ville være der, havde jeg en fornemmelse på at det ikke ville ende godt, hvis jeg skulle synge. Han kiggede med bedene øjne. Og jeg gav ham et smil "Det må jeg tænke lidt over, jeg tager med der over, men jeg ved ikke om jeg kan synge foran så mange " sagde jeg nervøst. Han så glad ud. Det var lørdag og de skulle være der kl 14. Lige nu var kl 11. Jeg havde overnatte ved Martinus. Efter morgenmad var vi på vej mod jyske bank boxen. Jeg sad omme back stage med drengene og Emma. Ninna var også med. Det var mege hyggeligt. Kjell Erik var med nogle som skulle sørge for musikken. En skål med slik stod på et lille bord. Jeg kunne ikke lade vært. Da de ikke kiggede på skåle. Tog jeg den hen til mig og spiste mindst halv delen. Drengede skulle varme op. De lavede en masse lyde. Det lød Virkligt underligt, men også sjovt.
Martinus kom hen til mig, og spurgte om jeg havde lyst til at synge sangen. Jeg ville mega gerne. Så why not. Jeg nikkede til ham.
"Vil du gjøre en genaral test?" Spurgte Kjell Erik. "Ehh, okay " svarede jeg. Scenen var kæmpe. Og da musikken kom på lød det helt anderledes. Det var ikke kun et klaver. Men sådan en helt masse instrumenter. Det lød godt. Sangen sluttede. Det var virkligt varmt oppe på scenen. Jeg skulle enligt bare siden på en gynge, og svinge lidt frem og tilbage. mens jeg sang. Martinus gik lidt rundt på scenen og dansede et eller andet. Mens han sang. Baggrunden var blå, og skiftede så der blå,rød og lilla. Det var virkligt pænt. Så var der nogle projektører som drejede rundt og de var lyste hvid og blå. Der var en underlig fornemmelse. Jeg sad og Kiggede ud over salen. Jeg kunne slet ikke forstå at hele det her rum skulle jeg synge for, og det beste var at Martinus var ved siden af mig. Drengede lavede deres show og eftersom at jeg skulle synge en sang med Martinus. Fik Ninna lov til at komme ind på scenen der de skulle synges Frist kiss. Eftersom at Marcus var hendes første kys.Marcus gik ud. Og Martinus sagde
"Jeg har en overraskelse for alle. Jeg har en sang med en veldig spesiell person. Den kalles US fore ever."Folk skreg. Og da jeg kom op gennem gulvet. Blev der skreget endu højre. Jeg satte mig på gyngen. Og så gik musikken i gang.
Jeg svingede mig frem og tilbage. Under sangen lagde jeg mærke til den person som jeg hadet mest af alt. Hvorfor igen!? Hvorfor altid når jeg synger? Hun så rasende ud. Mens de andre fans stod og smilte med tåre i øjnene. Jeg tror ikke de var sure på at jeg var med Martinus.Sarah så ud som om hun kunne springe i luften et hvert sekund. Jeg prøvede at ignorer det. Og fokusere på sangen. Men det var svært. Hendes veninder stod og så mindst lige så sure ud. Da sangen sluttede. Løb jeg hurtigt ud back stage. Jeg gik hen til Ninna. Og fortalte at havde set Sarah, og at hun havde set vanvittigt sur ud.
"Sarah kan ikke gøre noget, hun er bare skide jaloux"
sagde Ninna, med et smil på læben. " du sang mega godt" sagde hun. Det var sjældent at jeg fik et kompliment fra hende. Hun har normalt en "ond" humor. Efter koncert var der meet & greet. 5 havde vundet det. Og de spurgte meget ind til Ninna og jeg.
Kan vide hvordan folk ville reager i skolen.
YOU ARE READING
Moving - Marcus og Martinus (afsluttet/retter fejl i den)
FanfictionDen her bog handler om, en piger som hedder Line. Som er meget stor fan af M&M, i den her bog, bliver en piges største drømme til virkelighed.