KP 34

97 8 0
                                    

{Fredag 10/1/20 }

~ Ninnas synsvinkel ~
Efter skole, altså i aften. Ville Marcus hente mig, så skulle vi en tur i byen. En rigtigt hygge aften. Sådan noget kæreste halløj.

[Springer skole over]

Jeg sider i min seng og ser noget Netflix.
Klokken er ca 15:40. Der er 3 timer og 20 minutter til kl. 19. Jeg havde fået at vide at jeg skulle tage en lille taske med, med skifte tøj osv.

For efter byen skulle vi sove sammen hos ham.
Jeg puttede noget nattøj i tasken, og en masse toiletsager. Mit spejl havde en plet, og det pissede mig af. Jeg stod foran det og prøvede at ignorer den. For den var ikke til at få væk.
Min mascara kom lidt på øjelågene. Så jeg blev nød til at gå ud på toilettet for at få det af.

Klokken nærmede sig 19. Det følges som om at , min mave kunne eksplodere hvert sekund. Så meget glæder jeg mig!

*Dørklokken ringer *

Det er Marcus! Jeg kigger forsigtigt ud af vinduet ved siden af døren. Han har sine hænder bag på rykken. Da jeg åbner døren har jeg fået taget mine sko og jakke på.

Han rækker en buket blomster frem. "Orghh hvor er de smukke" siger jeg.
Jeg løber hurtigt ind med dem og stiller i dem i det første vand jeg ser, det bliver til en kop med vand. Enligt brude jeg ikke gå ind men Marcus ventede, og blomsterne skulle jo kilde dø imens jeg var væk.

Jeg står ved døren igen.
Han kommer tætter på mig, og vi kysser. Jeg elsker ham så meget! Jeg ville ønske at den her føles kunne blive ved for evigt . Varmen i maven, den kildrende fornemmelse, hans bløde, og en smule fugtige læber på mine. Det den bedste følelser nogensinde. Han er seriøst den eneste ene! Ingen er bedre en ham.

Vi trækker os fra kyset, og går ned til en taxa, som holder foran mit hjem. Min mor var på besøg ved en veninde. Så jeg låste døren, før vi gik.

-Vi havde kørt i ca 30 minutter. -

Vi er i Kolding. Og Marcus betalte for ture.
Så gik vi ind på flammen. Jeg prøvede at overbevise Marcus om at vi skulle betale 50/50, men han stod fast i, at han ville betale for alt. Jeg valgte ikke at bestille så meget. For jeg var ikke specielt sultne.

Efter byen.

Vi kommer hjem til ham kl. ca 21. Martinus skulle sove med Line. Drengens forældre var i sommerhus, slev om det er vinter. I know...Emma var hos en veninde.

Marcus hjælper mig af med min jakke. Han hænger den ind i et skab. Imens jeg binder mine sko op, han holder han min taske. Så sætter han den på hans værelse. "Jeg har en overraskelse."

Siger han med en hemmelighedsfuld stemme. Han tager blidt fat i min arm, og vi løber neden under. Så giver har mig bind for øjnene. Jeg går næsten ind i en stol, vi grimmer begge. "Så nu kan du tage det af" hvisker han i mit øre. Hele min krop summer. Jeg tager det forsigtigt af.

Vi er kommet ud i sådan en slags glaskuppel. Der er tændt en masse stearin lys. Nogle lys guirlander hænger oppe, langs vinduernes kant. Tæpper, puder og en stor madras ligger på gulvet. Det her måtte have taget en evighed om at lave. Hans Macbook stor på en pude, og han har noget slik og sodavand på et lille bord.

Jeg krammede ham. "Det her er så sødt " siger jeg mens jeg kigger op på ham. Han stråler af glæde. Det nok det han gerne ville høre. Vi lægger os til at se film, og ca kl. 1 falder vi i søvn.

Lige inden jeg faldt i søvn, havde jeg snappet med Line. Hun havde fået er par billdier af hvor flot Marcus havde lavet det. Gad vide om hun blev en smule jaloux? Ahaha, hun havde sikkert slev givet Marcus den her ide.
Zzz.....

Moving - Marcus og Martinus  (afsluttet/retter fejl i den)Where stories live. Discover now