AinWaktu rehat kami hanya duduk di pondok yang berada di taman bunga .
Kami bermaksud. Aku , Puteri , Qai dan si kembar .
Tah apa mimpi tiba-tiba nak lepak dengan kitaorang pun tak tahu lah . Hishh
" Weh ". Khai mencuit tangan aku .
" Awak nak apa ?". Aku malas mahu melayan Khai dari tadi dok tercuit-cuit . Rimas pun ada jugak ni .
" Saya bosan lah . Jum pusing-pusing dekat sini ".
" Hm jomlah , saya pun bosan juga ni dari tadi duduk tak ada buat pape ".
Aku lihat puteri yang duduk di sebelah aku ini diam je. Muka merah , entah apa lah yang Danish bisik pada dia dari tadi .. Aku perati je . Hehe
Qai pula diam sama seperti Aryan .
Aku terus mengikori Khai dari belakang .
" Awak jalan lah sebelah saya ".
Tanpa banyak cakap aku terus melangkah laju pergi kesebelah nya .
Sampai di sebelah Khai dia terus memegang tangan aku erat . Aku mendongak memandang nya pelik . Dah apahal pegang-pegang tangan ni . Ingat sweet ke ?.
" Awak ni dah kenapa ? Buang tebiat tetiba pegang tangan saya ".
" Saja . Nak buat awek-awek yang tengah tengok saya ni jealous ". Aku memandang sekeliling . Ya ada ramai gadis yang sedang memerhatikan kami , dan ada yang menjeling ke arah aku ..
Aku tak salah apa-apa pun kenapa nak jeling ??? ... Uwarghh Mama ada orang jeling Ana.
Aku mendongak lagi memandang muka 'kacak' Khai dan memandang nya tajam . Tak pasal-pasal aku kene jeling free. Khau punya pasal !!
Khai yang perasan diri nya diperhati oleh aku terus menoleh ke arah aku.
" What ? ".
" Ergh nothing ! ". Aku terus tarik tangan aku dari Khai dan terus berlari meninggalkan dia di belakang .
" Sayang wait ". Jerit Khai .
Aku yang mendengar dia memanggil ku sayang terus menggulingkan mata ke atas .
Cehh panggil aku sayang sebab nak buat orang lain jealous buat apa !! .
Aku menoleh ke arah Khai dan menjelirkan lidah . Menyampah !
Seronok jelirkan lidah pada Khai sampai tak perasan ada budak di depan aku ini dan
GEDEBUKKK
" Adoiii sakit nya bontot ". Aduh ku . Aku nampak ada yang menghulurkan tangan ke arah aku .
Aku mendongak ke atas terus muka aku pucat ..
" A....wakkk ?".
" Hye my lovely girlfriend ". Dia tersenyum sinis .
SORRY SANGAT-SANGAT . BAB KALI NI PENDEK JEE .
ESOK SIS TAK UPDATE OKAY . DAH CAKAP AWAL-AWAL.
YOU ARE READING
Nerd Diraja ✔
Teen FictionPuteri Fatein Alyssa - Seorang Puteri Raja . Cantik , baik hati , pendiam . Menyembunyikan identiti nya sebagai seorang puteri raja di sekolah . Seorang gadis nerd , berkaca mata besar , rambut bertocang dua . Kekok bila bercakap dengan orang yang...