1.

2.2K 86 4
                                    

Most is egy ugyan olyan nap volt. De mégis különbözött a többitől. Luci békésen kínozta a romlott lelkeket a pokolban. Mindig ilyen feladatot kapott az ördögtől. Mindig beszéltette a lelkeket, hogy ne nagyon unatkozzon a kínzásuk közben. Nem nagyon hatotta meg a sikítások és az ordítások tömege, amiket áldozatai hangoztattak. Sőt! Élvezte a helyzetet. Élvezte, hogy kiélheti a beteg lelkeken a vágyait. Ez volt ő. Lucinda Morningstar. Egy gyilkoló gép. Aki nem rendelkezett semmilyen érzelemmel a kárörömön kívül. Mindig mások szomorúságában találta meg a boldogságát. De miért is? Mert ilyennek teremtették. A démonok között is ő volt a legkegyetlenebb. Mert ilyennek teremtették. Nem is sejthette, hogy Istennek milyen tervei vannak vele. Mivel csak a kínzásokon járt az esze. A kezelésben levő férfi, már ordított a fájdalomtól, ami a mellkasát szúrta. De Lucinda csak unottan figyelte a körmeit, azon gondolkodván, hogy milyen színe legyen. Mikor a férfi elhallgatott, Luci csak intett egyet és jött a következő beteg. Számára ez olyan volt, mint a levegő, amit szívott. Nem tudott nélküle élni. Nem tudott létezni a fájdalom, a szomorúság és a düh nélkül. Ezek az érzések éltették őt. Mert ilyennek teremtették.

Éppen kezdett volna bele a számára fantáziás kezelésbe, de ekkor Isten hívta őt magához telepatikus úton. Valahogyan mindig jóban voltak egymással. Csak nem lehetett tudni, hogy miért. A kettejük titka volt. Amit csak ők tudtak. Isten saját kezűleg teremtette Luci-t. Saját gyermekeként nevelte fel a lányt. És ezért ő is hálás volt. A teremtő egy feladatot adott neki, ami eltért a többitől. Fel kellett szállnia a földre és megölni a kijelölt embereket. Ennek a feladatnak örült is a lány. Meg is tette az első lépést. Felszállt a földre, az emberek közé. Máris elöntötte őt az erő. Vagyis a düh, a szomorúság, a káröröm és a fájdalom. Volt szó egy szakításról, egy állat haláláról vagy egy veszekedésről. Csak az érzések számítottak. És abból volt bőven. Seoul már csak ilyen volt. Nem volt sok boldogság ebben a nagyvárosban. És pont ezért ítéltettek halálra az emberek többsége itt. Nem sajnálta őket senki. Megérdemelték. És pont ezért örült már előre a lány.

Egy tetszőleges villába ment be. Senki sem vette észre. Egy férfi volt a tulajdonosa. Éppen a hálószobájában közösült egy utcalánnyal. Látszólag mind a ketten élvezték. De amint meglátták a démont, ledermedtek. A férfi azonnal tudta, hogy nem egy másik partnere. De az utcalány teljesen mást gondolt. Ezt Luci is meghallotta. A sarkon álló, gondolatáért drágán megfizetett. Fejét vette a jövevény. A férfi csak ijedten ment a szekrényéhez. Ugyanis ott tartotta a pisztolyát. Előkapta a fegyvert és belelőtt a lány mellkasába. Semmi nem történt. Csak lőtte el a töltényeket, de nem hatott egyik sem. A lány csak ment felé. A szekrény ajtajához szorította az áldozatot, aki azonnal megfulladt. Miután a sátán démona végzett a villa lakóinak kiírtásával, egyszerűen elégette őket és lefeküdt aludni. Nem volt lelke. Így nem volt bűntudata sem. Nem volt szíve. Így nem tudott érezni sem.

My DemonsWhere stories live. Discover now