A 3 nő és Luci farkas szemet néztek egymással. Hirtelen Sharlott-a vámpír-, kezet nyújtott a lány felé. Luci hátralépett egyet. Tudta, hogy csak Annamaria kezét szabad elfogadnia. Különben az életének vége lenne, és az örök semmibe veszne. Sharlott mosolyogva visszatette maga mellé a kezét. Ezután Butterfly-a pillangó-, nyújtotta karjat, de a lány ezt sem fogadta el. Végül az angyal nyújtott neki kezet. Luci lassan beletette a kezét Annamaria-éba. Hirtelen mindent meglátott. Először csak emlék foltok jelentek meg előtte. Aztán egyre jobban halladszódtak a hangok, jobban látszódtak a színek, jobban érezhetőek voltak az illatok. És hirtelen eltűnt minden. Luci összerogyott. A 3 nő eltűnt. Luci egyedül maradt. Teljesen egyedül. A hang nem szólalt meg a fejében.
Az a halálangyal... ő a barátom volt... és kértem, hogy felejtsem el... a családom... fél angyal vagyok... visszaváltozhatok... az egész életem... hazugság...
Luci magába roskadt. Nem tudta elképzelni, hogy akik ellen kiképezte a bátyja, azokból egy a barátja volt. Óriási fájdalom hatolt a tüdejébe. Mintha darabokra akarták volna szedni. Soha nem érzett ilyen fájdalmat. Egész élete során csak egyszer fájt neki ennyire valami. Még pedig a 18. születésnapja. Mikor Suga otthagyta. Mindenre emlékezett. És érezte a régi érzéseit. Mégsem akart angyal lenni. Mégsem akarta megismerni újra az apját és a másik bátyját. Hogy miért? Azt még ő maga sem értette. Csak annyit tudott, hogy látni akarja Lucifer-t és Mezikin-t. Beszélni akart a halál angyalokkal. Azt akarta, hogy Namjoon meséljen neki mindent el. Hogy újra teljes élete lehessen. Nem vágyott másra. Csak, hogy minden összeálljon a fejében. Mert darabokra hullot az emlékezete. Hiába volt meg minden kis darabja az életének. Mégis összevisszaság honolt a fejében. Mindene elkezdett fájni. Nem tudta, hogy miért. Csak azt tudta, hogy mindjárt eszméletét veszti és meghal. Olyan volt számára, mint a szenteltvíz. Halálos. Mégis küzdenie kellett vele. Nem csukódhatott le a szeme. Nem hagyhatta ott Mezikin-t és Lucifer-t. Nem akarta otthagyni a halál angyalokat, hogy mindent tudott. Meg akart mindent tudni, amit csak tudnia kellett volna. Teljes életet akart élni. Mindent akart... de mint tudni lehet...
Nem minden teljesülhet amit akarunk...
VOUS LISEZ
My Demons
FanfictionEgy démon... 7 halál angyal... és a gyilkos vágyak amik köztük állnak A történetben lesznek trágár szavak, illetve 16/18+-os jelenetek A borítót készítette: @ComeAndRead A könyvet ihlette: "A halál kegyeiben"