6.

543 45 2
                                    

Taehyung csak lihegett és próbált levegőhöz jutni. Csal régebben volt ilyen. Akkor, mikor Tae-t még zavarta az emberek halála. Akkor mikor még nem szokta meg a munkáját. A testvérei mindig tudták, hogy mivel tudják megnyugtatni ilyenkor. Most sem történt ez másképpen. Leültették a fiút és a legidősebb csinált neki forró csokoládét. Ettől nyugodott meg mindig a kisebb. Viszont még mindig benne éltek az emlékek. Ahogyan mindenki torkát elvágták... Ahogyan a kisgyerekek sírtak és sikítoztak. Kiesett a kezéből a bögre, amire a többiek ijedten kapták fel a fejüket. Még Yoongi is aggódott. Mindenki körülvette a fiút. De ő csak felállt és intett nekik. Elvitte őket a helyszínre. Fejében folyton csak az emlékképek kavarogtak.

Mikor odaérkeztek, mindenki ledermedt. Látni a szépen elrendezett, elvágott torkú halandókat... és felettük a feliratot... Ijesztő volt... Még a halál angyalainak is. Csak egy valaki arcán nem látszott semmi. Yoongi-én. Ő csak odament hozzájuk és megsimította a kisgyerekek nyakát. Hátrafordult testvéreihez és nyugottan szólt nekik.

-Egy szeráfpenge végzett velük

-De senki sem használhat halandók ellen egy olyan pengét!-háborodott fel a legidősebb.

Igen. Jin-nek hívták. Őt teremtette meg az ördög elsőként. Tökéletesnek született. És mikor a második angyal is a színen volt, ő már mindent tudott. Neki nem a lelkeket kellett átvinnie. Hanem ő írta az emberek halálát a végzet könyvébe. Általában mindig nyugodt volt. Csak mióta a végzet könyve nem nyílt meg neki, egyre feldúltabb és ingerültebb lett. Nem értette, hogy mi történhetett. Mindent úgy csinált mint máskor. Mégis valamiért sötét lett a könyv. Az egykoron fehér nagykönyv, napok alatt feketévé változott. És lett egy arany, fordított kereszt jelent meg rajta. Nem értette, hogy miért. Csak megtörtént.

-És egy szeráfpenge tulajdonosa csak egy valaki lehet...

-Lucifer...

-De hogyan lehetne ő, mikor egy lány volt?

-Tae! Te láttad, hogy mi volt az?

-Nagyjából! De lehet, hogy egy alakváltoztató és...

-Nem baj! Le tudod rajzolni?

-Talán...

Felmentek és Tae azonnal elkzedett festeni és rajzolni. Nem tudta, hogy mi fog kisülni belőle, de bízott magában.

***

-Szóval ez a lány volt az?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szóval ez a lány volt az?

-Körülbelül. Ismerős valakinek?

-Szerintem kérdezzük meg Lucifert!

-Nem lehet! Ha odamennénk hozzá akkor egy kicsit lecseszne minket!

-Akkor mit csináljunk?

-Keressük meg a szeráfpengét ami nincs a helyén és az alapján derítsük ki!

-Ez viszont jó ötlet! Gyerünk!

***


-Szóval ez a penge hiányzik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szóval ez a penge hiányzik...

-De ez csak Lucifer kezeiben lehet használatban!

-Nem teljesen Yoongi!

-Ezt hogyan érted Jin?

-Emlékszel Luci-ra?

-A harmadszülöttre?

-Úgy bizony! Aki angyalnak ment volna, de végül démon lett!

-Mi miért nem tudunk erről?

-Azért Jimin, mert aki tudta, az megesketett, hogy nem híreszteli

-Akkor te most megszegted az esküdet?

-Nem Tae! Ti is ott voltatok. Csak nektek kitörölték róla az emlékeiteket

-De miért?!

-Azért mert ti még nem voltatok elég idősek, hogy titokban tudjátok tartani

-És neked, Yoongi-nak és Namjoon-nak miért nem törölték ki az emlékeiteket?

-Azért mert mi letettük az esküt

-Ez így nem fair!

-Az élet ilyen!

-Csak mi halottak vagyunk Jin...

My DemonsWhere stories live. Discover now