Sétáltak. Nevettek és boldogok voltak. Odahúzta a derekánál fogva és megcsókolta a lányt. Szerették egymást. Soha nem engedték volna el egymást ha nem kell. Csak ketten és senki más. Olyan édes és puha ajkai voltak szerelmének. Teljes lényével kötődött hozzá. Szerelmes volt belé. Az nap szerette volna eljegyezni. A lány nem tudott semmit. Meglepetés lett volna. Nagyon izgult, hogy mit fog mondani neki. Remélte a legjobbakat. Fiatalok voltak. De többször is bebizonyították, hogy kitartanak egymás mellett. Elszakíthatatlanok voltak. Soha nem veszekedtek. De hogyan is veszekedtek volna, mikor egy lélek volt két testben?
Éppen odaértek a rétre és már készült megkérni a kezét, mikor megpillantott valamit a kezén. A gyűrűs ujján ott volt már az arany gyűrű. Szép és tiszta volt. De benne mégis egy világ dőlt össze. Miért nem mondta neki, hogy már el van jegyezve? Miért játszott vele? Megállt és elkezdett ordibálni a lánnyal. Szegény nem értett semmit. És otthagyta. Elveszetten és könnyek között. Dühös volt. De később megbánta minden tettét és szavát, amit akkor a lány felé mondott...
Suga arcán egy könnycsepp gördült le. Tisztán emlékezett, minden egyes szavára. Hogy felpofozta a számára legfontosabb személyt. Nem hallgatta meg akkor, és ez miatt változott meg minden. Kitöröltette az emlékeit. Mindenről, ami az angyalokhoz köthető. Suga mindig magát hibáztatta ez miatt. Ha akkor meghallgatta volna, akkor nem lennének most külön, emlékezne rá, lehet, hogy lenne utóduk és még sok minden megtörténhetett volna. De Yoongi mindent elrontott. Ha nem kezd el üvöltözni amiatt a gyűrű miatt, akkor minden rendben lenne még most is. De nem. Mert neki mindent el kellett rontania.
Most is ott ült a szobája sarkában és forgatta az ujjai között a kis ékszert.
Minden nap megnézte és minden nap azt kívánta, hogy találkozhasson egyszer a lánnyal és mindent helyre tudjon tenni. De mit is képzelt?! Azóta az ő Luci-jából egy démon lett. Nem emlékszik rá. Mégis hogyan lehetne menteni a menthetetlent? Így van. Sehogyan...
YOU ARE READING
My Demons
FanfictionEgy démon... 7 halál angyal... és a gyilkos vágyak amik köztük állnak A történetben lesznek trágár szavak, illetve 16/18+-os jelenetek A borítót készítette: @ComeAndRead A könyvet ihlette: "A halál kegyeiben"