12.

361 29 3
                                    

The Vampire Princess

Luci most is nyugodtan tette le a már kiolvasott könyvet. Nem tükröződött az arcán semmilyen érzelem. De belül mondhatni boldog volt. Éppen kelt volna fel a kényelmes fekhelyről, amit elfoglalt magának, mikor megjelent a második fekete ruhás, csuklyás férfi. Név szerint Park Ji Min. Nem ismerte a lány. Hogyan is ismerhette volna? Mikor Jimin bukkant fel, akkor már Luci a pokolban volt és kínozta a lelkeket. Amiket meg a démonoktól hallott, arra meg csak néha napján figyelt oda. Inkább volt egyedül a gondolataiban.

Jimin nem mutatta meg az arcát a lánynak. De imerte őt. Mind a heten ismerték már őt. Jin, Suga és Namjoon mindent elmeséltek róla, amit csak tudtak és amire emlékeztek. Jimin és V veszekedtek csak, hogy ki legyen az első, de végül az idősebbek V-t szavazták meg. Jimin nagyon lelkes volt. De minden érdeklődése elszállt, mikor valóban meglátta a harmadszülöttet. Nem ezt várta egy démontól. Nem arra számított a mesélés alapján, hogy egy könyvet olvasva fog rátalálni. Először azt hitte, hogy rossz helyre ment. De nem.

-Lucinda Morningstar! Már csak 6 napod van és elviszünk mi!

-Jól van! Jól van! Be lehet fogni! Nem vagyok rád kíváncsi! Egy szót kérek tőled! Fekete vagy fehér?

-Fehér

-Oké! Lehet eltakarodni!

Jimin sértődötten távozott. Miért kell valakinek ilyennek lennie? Jimin mindig érzékeny volt az ilyen megnyilvánulásra. Nem volt a hétköznapjai megszokott része az ilyen viselkedés. Mivel nem ő volt a legfiatalabb testvér, így tisztelettel viselkedtek vele. Nem szokott ilyen tiszteletlenséget elviselni. De tudta, hogy ha most kijött volna a sodrából, megadta volna a démonnak azt amire játszott. Nehéz volt megtartania a normális hangerejét. De mégis sikerült. Mikor visszatért, mindenki érdeklődve figyelte. Ò csak bement a szobája ajtaján és magára zárta az ajtaját. Régóta nem beszélt így senki vele. És nem is véletlen. Sebeket tépett fel...

Eközben a fiúk már készítették alő J-Hope-ot. Halál nyugodt volt. De ez nem határozott meg semmit. Mivel Jimin is így indult. De arra nem számított J-Hope sem, hogy Suga fejében mit lát majd...

Mivel Hope a gondolatokban tudott olvasni. És tudta, hogy mit éreznek a testvérei. De Suga... Suga más volt. Ő nem őt féltette, hanem a lányt. De vajon miért?

My DemonsWhere stories live. Discover now