Pár hét elteltével Lucy ismét a régi lett. Csak annyiban változott meg, hogy most már ő lett a fő Istenség. Az egy és örök. Az angyalok mindenben segítettek neki, ahogy Mezikin és Lucifer is. Az újdonsült Úrnő jó uralkodóvá cseperedett pár hét elteltével, mivel nem volt túl korai a koronázása.
Mezikin és Lucifer azóta nem a pokolban van, hanem a legjobb helyen a földön. Mégpedig Las Vegas-ban. Maguk választották ezt a várost, mivel ott van a legtöbb bűnös lélek. Ott felépítettek egy Lux nevű szórakozó helyet, ami nagy bevételt adott nekik. Lucifer megtalálta egyetlen és örök szerelmét, mégpedig egy rendőrnő személyében. Mezikin sokáig tengődött a bűnök útján, de ő sem maradhatott ki az égi áldást jelentő érzésből, ami a szerelem volt. Nem más, mint Amanedial adta meg neki ezt az örömöt. Egy démon és egy angyal... soha nem gondolták volna. De nem csak ők nem, hanem senki más sem. De hát ha a sors ezt hozza, akkor nem lehet semminek ellen állni.
Jungkook hiába vesztette el egyik szárnyát a büntetés miatt, ugyan úgy testvérei mellett maradhatott. Taehyung különösen örült ennek, mivel a két legfiatalabb egymásra talált kellően. És ezzel senkinek semmi baja nem is volt. Hisz ők is boldogok voltak egymással. Másnak pedig nem nagyon volt ebbe a kapcsolatba beleszólása. Akik meg igazán szerették a fiúkat, nem is akartak beleszólni a kapcsolatukba.
A többi angyal pedig végezte a dolgát tovább. Ők voltak azok, akik nem nagyon változtak a körülmények miatt. Hogy miért? Hát igazából... Ők pártatlanok maradtak. De a kis csapat mindig találkozgatott, mikor Lucy-ék is ráértek.
És hogy mi történt Lucy-val és Suga-val? Hát azóta nem csak egy pár, hanem jegyben járnak. Ők lettek a királyipár. Az eljegyzés sem volt egy egyszerű menet, mivel sok minden közbe szólt, de minden rendben lett a végére. A királyi pár rendben kormányozta az egész világot és szinte nem volt semmi baj. De egy valamivel viszont nem számoltak.
Lucy várandós lett.
Hello Falling Angels!
Hát ezt is megéltük. Igaz kisebb-nagyobb szünetekkel, de megíródott ez a könyvem is. Huha... olyan fura lesz ezután minden. Nagyon a szívemhez nőtt ez a könyv, de... Miden jónak egyszer vége kell, hogy legyen. DE! Nem hagylak titeket sztori nélkül, mivel már készül is nektek egy Thriller fajtájú könyv. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket! Addig is legyetek jók!
Puszi:
Angel
YOU ARE READING
My Demons
FanfictionEgy démon... 7 halál angyal... és a gyilkos vágyak amik köztük állnak A történetben lesznek trágár szavak, illetve 16/18+-os jelenetek A borítót készítette: @ComeAndRead A könyvet ihlette: "A halál kegyeiben"