43.

154 11 0
                                    

Lucy azonnal odament szerelméhez, mivel nem nagyon érdekelte a maknae. Egyszerűen hidegen hagyta a tömör kőszívet, ami másért dobogott. Még pedig Yoongi-ért. Mikor a lány odament barátjához mosolyogva átölelte.

-Ugye nem lett semmi bajod Édesem?-kérdezte tőle mosolyogva Lucy, mire a srác megrázta a fejét.

-Akkor most... Happy End? Lucy és Suga egymásra talált, a démon ki van nyírva, a maknae meg Taehyung majd össze fog jönni, Mezikin és Lucifer meg vissza megy ahova való-magyarázta a többieknek nagy lelkesedéssel Hoseok-Mi meg megleszünk magunkkal és minden megy tovább békében-mosolyodott el a napsugár, de látva a többieket, ő is elkomorodott.

-Közel sincs semmi befejezve Hoseok-mondta szinte suttogva Jimin-A penge meg tudja változtatni a gondolkodást... és ha Lucy agya bekattan, akkor bármikor halálos fegyver lehet egyetlen gondolata is. Mégpedig, ha megsebesíti Suga-t, akkor a kötelék felbomlik és teljesen egymás ellen szegül a világ majdnem minden teremtménye-magyarázta el Hyungjának Jimin a történések következményét. Hoseok csak nagyot sóhajtott és lehajtotta a fejét.

-Lucy. Ha nem bánod, akkor megfigyelés alatt tartanánk téged, mivel veszélyes lettél minden élőlényre nézve-fordult a lány felé Namjoon-Nem akarlak megbántani, de most karantén alá kell helyeznünk téged, hogy ne robbanjon ki a 3. háború-suttogta szinte Nam a végét a lány szemébe nézve, aki szintén csak lesütötte tekintetét.

Nem akarta senki, hogy még egy háború kitörjön az egek és a pokol között. Elég volt az a kettő, ami miatt az angyalok és a démonok serege megfogyatkozott. Senki nem akarta idő előtt elfeledni a szerettét vagy akár szerelmét. Nem akart senki háborúzni, mivel az mindent a környezetébe vont volna. A földiek pedig így is labilisak voltak... lehet, hogy egy harmadik csata az egyik oldalra döntötte volna a világot és ezzel a másik félt örök feledésbe taszítva. Ez bármennyire is csábítóan hangzott... nem lehetett megtenni. A kezdeteknél is az ember saját akarattal bírt. Ő maga választotta a tetteivel a következményeket. És ha egy háborúban az egyik dologra köteleznék a halandókat... Újabb felkelés törne ki az adott uralkodó ellen... Nem akarta egyetlen egy lény sem, hogy Uriel példáját követve az örök száműzetés legyen a végzete.... viszont, ha a háború megállíthatatlanul végigsöpört volna mindenen... akkor ez elkerülhetetlen lett volna...

My DemonsWhere stories live. Discover now