34.

256 20 5
                                    

2 hét telt el. 2 hete volt ott Mezikin és Lucifer. Egészen összeszoktak. Kivéve Mezikin és Suga. Ők mindig kételkedtek a másikban és néha még verekedni és készek voltak. Pont ezért nem hagyták őket közel menni egymáshoz. De volt egy szent hely, ahol még ő kettejük is el bírta viselni a másikat. Még pedig Luci szobája. Igen. Saját szobája lett. Azaz a könyvtárat alakították át egy kicsit. Megbeszélték, hogy a halálangyaloknál marad a lány, de bármikor meglátogathatja bárki őt. Jin minden fél órában nézi a nagy fekete könyvben a halálokat. Ő is odafigyel rá, hogy Luci neve ne kerüljön be a listába. Ha még is meg történne, egyszerűen csak kitörli. Na igen. Ez nem csak így menne. Ha csak simán kitörölné akkor az a világ rendjének felborulásával járna. Ezért nem tudják csak úgy megváltoztatni az életet. 

-Suga! Te vagy éjjel a felelős Luci-ért!

-Oké Namjoon!  Egész éjjel?

-Igen! Mi elmegyünk Mezikin-nel és Lucifer-rel a pokolba, hogy összeszedjük Luci cuccát! Nagyon vigyázz rá! Ha valami baj van, akkor hívj!

-Oké. Nem lesz semmi gond. Úgy vigyázok rá, mint a szemem fényére!

-Annál is jobban!-ordibált neki Mezikin.

-Oké! Sziasztok!

Azzal a 6 angyal eltűnt, velük együtt a 2 alvilági is. Suga bement Luci szobájába és leült az ágya mellé. A napok alatt ez lett a kedvenc elfoglaltsága. Ülni és a lányt nézni. De vajon miért? Talán változott volna valamit a külseje? Dehogy is. Ugyan olyan volt, mint régen. Yoongi azt őrizte, hogy ne legyen semmilyen komplikáció a felébredés előtt. Hiszen bármikor meghalhatott. Még mindig abban az instabil állapotban volt, hogy bármi megölheti. Egy egyszerű emberi kés is. Bármi. Miután fel fog ébredni, kb. egy hétig sebezhető lesz. Nem szabad neki megvágnia magát, nem szabad vért vesztenie... Sőt... Testi kapcsolatot sem létesíthet senkivel. Mert azért valljuk be. Egy démon az erkölcstelenségéről híres. Nem a hűségéről ismerik meg egy démon sem. Inkább azt kitagadják. És mi lesz azzal akit kitagadnak? Hát persze. Eljut az örök kárhozatra. A fény és sötétség nélküli világba. Ahol már egy napig is alig bírnak lenni. Ez amolyan végső ítélet. Olyan mint a legrosszabb kínzás. És mikor egy démon vagy egy angyal átváltozik, kinyílik egy kapu. Az a kapu, amelyen át kiszabadulhatnak az oda ítéltek. Luci átváltozásával egy démon szökött ki. De bárcsak ne ő lett volna....

My DemonsWhere stories live. Discover now