6. "Ойлгомжгүй"

1.5K 90 1
                                    

Жексон хичээл заан зогсох Ким Июн багшруугаа тасралтгүй ширтэж байв. Завсарлах хонх дугарахад Жексон: Багш ааа!

Ким багш том нүдлэн хүзүүгээ урагш сунган нэг хөмсөгөө өргөхөд Жексон суудлаасаа өндийн: Таньтай уулзаж болох уу? гэж асуухад Ким багш толгой дохин ангиас гарч явлаа.

Жексон ч түүний ардаас гарч явахад ангид суух Жэебум, Жинёон хоёр түүний юу сэдсэнийг гайхан хойно нь үлдэх нь тэр. Тэднээс хоёр ширээний цаана суух Жүхён ч мөн чимээгүйхэн тэднийг харж байв. Удалгүй ангийн хаалга хүчтэй онгойн сургалтын менежер Бан хадагтайн хүү болох Ёнгук орж ирэн: ЧИ!! гэсээр Жинёонруу заахад Жинёон хөмсөг зангидан өөдөөс хачин гэгч нь харахад Ёнгук нүдээ анин гараа хоёр тийш хөдөлгөж Жинёоны ард суух сурагчыг харах гэж хичээгээд удалгүй гараа буулган: Ким Жүхён!

Жинёон автоматаар хойш харахад Жүхён сонин царайлан гайхширан сууна. Жинёон толгой сэгсрэн амандаа бувтнасаар урагш харахад сургалтын менежер нь аль хэдийн ангид орж ирсэн байх бөгөөд Бан хадагтай: Ким Жүхён!

Жүхён сандалнаасаа удаан гэгч нь босож зогсоход Бан хадагтай: Намайг дагаад яв!

Жүхён ч толгой дохих ширээнээс холдлоо.

***

Жексон: Та 20.14 гэсэн дугаартай машин харж байсан уу?

Ким багш: ...

Жексон: Харин гадаа миний машиныг таглаад зогсчихсон байна л даа!

Ким багш: ӨӨ, машин? мэдэхгүй юм байна! гэхэд Жексон түүний царайг ажин урагш нэг алхаад ярвайлаа.

Жексон бөхийн гарах хаалгаруу эргэхэд Ким багш: Өө?

Жексон: ...

Ким багш: Ким Намжүүн хичээлдээ яагаад ирэхгүй байна?

Энэ асуулт Жексоныг төөрөлдүүлчихэв.

Жексон эргэн багшруугаа харан мөрөө хавьчихад Ким багш жуумалзан: Хичээлдээ яв гээд хэлээтэхээрэй!

Жексон толгой дохиод гарахаас өөр арга байсангүй! Тэрээр багш нарын өрөөнөөс гаран угаалгын өрөө орчихоод ангируугаа явах замдаа нэг үг сонсох нь тэр.

- Яагаад?

Жексон: Юу вэ? *бувтнах*

- Үгүй ээ би биш! Гуйж байна би санаатай ийм зүйл хийгээгүй шүү дээ!

Жексон гайхан сонсогдох хоолойг даган явсаар сургалтын менежерынхээ өрөөний урд ирэн: Юу вэ? *бувтнах*

✳Princess Of The Moon✳Where stories live. Discover now