5. "Хэн бэ?"

1.7K 120 2
                                    

Жэебум багшийнхаа өөдөөс ширтэн асуусан асуулт болгонд оновчтой хариулж байлаа. Түүхийн багш нь өөр хүүхдээс асуулт асуух боловч тэр урдуур нь орж хариулаад л байв.

Энэ байдалд багш нь уурлан: Им Жэебум завсарлагаанаар миний өрөөнд ирээрэй!

Жэебум толгой дохин инээмсэглээд Жeксонруу харж гараараа ОК гэх дохио өгөв.

Тэд ямар нэг зүйл сэдсэн бололтой.

***

Түүхийн багш болох Ким Июн хөмсөг зангидахад Жэебум инээн: Уучлаарай багшааа инээе гэж бодоогүй юм шүү! Таны нэр эмэгтэй хүнд илүү сайхан тохирно гэдэг ч бас үнэн хэлсэн юм байна! *инээх*

Ким багш түүний мөрөн дээр хүчтэй даран: Им Жэебум одоо инээж дууссан бол гарч болно!

Жэебум инээхээ болин нэг хөмсөгөө өргөөд гарч явахад үүдэнд Жeксон зогсож байх бөгөөд тэр: Яасан? Ямар нэг зүйл анзаарагдсан уу?

Жэебум толгой сэгсрэн: Үгүй ээ!

Жeксон ярвайн: Ээе! гэсээр хойш алхан гараа өргөхөд түүний толгой дээр зузаан ном унах нь тэр. Жeксон орилоод хойш харахад хар гутал, хар өмд харагдах ба олон номны цаанаас царайн ч харагдахгүй зөвхөн ном өргөх өнгөлөг будагаар хумсаа будсан гар нь харагдах нэгэн зогсоно.

- Бурхан минь~~

Жeксон: Энэ чи юу? гэхэд хэн ч дугарсангүй! Tэр доош тонгойн толгой дээр нь унасан номыг аваад гөвөн: Юу вэ? Пэрси Жeксон! Ваа ваа уншиж байгаа ном чинь таалагдаж байна! гэж хэлээд номыг хамгийн дээр нь тавихад урд нь зогсох охин хурдан үл ялиг доош суун бөхийгөөд явав. Энэ Ким Жүхён байв.

Жeксон түүний хойноос ширтэж байхад Жэебум: Түүнийг сонирхоод хэрэггүй ээ!

Жeксон: Надад чимээгүй хүмүүс илүү таалагддаг!

Жэебум мөрөө хавьчин: Чи сая үсийг нь харсан уу?

Жексон толгой сэгсрэхэд Жэебум дахин мөрөө хавьчин: Заза яахав энэ чиний дур!! Чи хамт явах уу? Би байрлуу явлаа!

Жeксон: Би угаасаа хичээлгүй хамт явцгаая!

Тэд сургуулиас гарахад гадаа нь Жунин зогсож байх бөгөөд гүйн ирэн: Тэднийг харсан чиний хэлдэг зөв Жэе! Тэд дэлгүүр орсон гэхдээ юу ч аваагүй.

Жeксон: Тэд зүгээр байна уу?

Жунин: Намжүүн мэдсэн байна лээ! Тэр камер бүрлүү харан үе үе ямар нэг  хөлөлгөөн гараарай хийж байсан. Харин Инжү таагүй харагдсан.

✳Princess Of The Moon✳Donde viven las historias. Descúbrelo ahora