Жексон: Өчигдөр шөнө чи сар харсан уу?
Жэебум цамцныхаа цахилгааныг татан: Жексон чи наад асуултаа надаас дөрөвдөхөө асуулаа!
Жексон буйдан налан: Нөгөө!
Жэебум ярвайн: Бас яасан бэ?
Жексон түүн рүү харан: Би ойлгохгүй байна! Өчигдөр шөнө сар урьд урьдынх шигээ л байсан!
Жэебум: Чи зүүдээ ярих гээд байгаа юм уу?
Жексон толгой сэгсрэн: Клубээс гарахдаа би нэг охин харсан. Тэр клубын үүдэнд сарлуу хараад зогсож байсан. Та нар анзаараагүй байх~~
Жэебум толгой дохиход Жексон: Бид машинд явж байсан!
Жэебум: Зза?
Жексон гүнзгий амьсгаа аван: Түгжрэл дунд явж байхдаа би дахиад тэр охиныг харсан юм! Тэр урдах замаа харахгүй сарлуу хараад байсан ч тэр замаасаа гарахгүй байсан! Яг л урдах замаа хараад явж байгаа юм шиг...
Тэдний яриаг сонсон шатан дээр зогсох залуу инээн: Чиний сонирхолыг эмэгтэй хүн татжээ? Овоо доо!
Жексон дээш харж ярвайчихаад түүний яриаг тоолгүй үргэлжлүүлэн: Тэгээд тэр зогсоод сартай гар барих гэж байгаа юм шиг~~ *толгой сэгсрэх* үгүй ээ үгүй тэр яг гар барьж байгаа юм шиг байсан. Тэгсэнээ гэнэт надруу харсан!
Шатан дээр зогсох залуу явсаар буйдан дээр суун: Тэгээд? *жуумалзах*
Жексон: Намжүүн би тоглоогүй!!
Намжүүн Жексоны хажууд тулж суун: Харин тэгээд яасан? гэж асуун толгой дохиход Жэебум ч бас толгой дохин Жексоны үгийг хүлээж байлаа.
Жексон: Түүний нүд улаан байсан! Хоолой минь боогдож байгаа мэт л амьсгалж чадахгүй болж эхэлсэн би нүдээ аних гэсэн ч чадаагүй сүүлдээ хорсож эхэлсэн түүнийг буцан сарлуу харахад миний нүд харанхуйлж эхэлсэн! Амьсгал минь жигдэрч байсан! Цааш нь би юу болсоныг санахгүй байна!
Намжүүн яриаг сонсон толгой сэгсрээд инээн: Чи зүүдэлсэн байх би харсан чи хойд суудал дээр эв хавгүй унтаж л байсан ш дээ!
Жексон дээш харан: Тийм юм болов уу?
Жэебум толгой дохиход Жексон өндийн: Тийм юм шиг байна! Зүүд байх~ гэж хэллээ. Дахин дээд давхараас хоёр залуу бууж ирэн ам амандаа бувтнаж байлаа.
Сэхүн: Толгой яг задрах нь ээ!!
Кай толгой дохин буйдан дээр суухад Хусог Жинёон хоёр ч гал тогооны өрөөнөөс гарч ирэн Жинёон: Согтохдоо жоохон ухаантай бай л даа!
VOCÊ ESTÁ LENDO
✳Princess Of The Moon✳
Mistério / Suspense"[+18] үзэгдэл гарах боломжтой" Бүгд л худал хэлж, хоёр нүүр гаргаж чаддагтай адил би ч мөн адил чадна... #3 IN MYSTERY/THRILLER Public: 2017.10.02 Зохиолчийн эрхтэй бичвэр болно. Хуулах болон хувилан олшируулахыг хориглоно.