- Өчигдөр би их согтуу байсан болхоор... намайг уучлаарай!
Сэхүн Жисүгийн нүднээс айсан мэт Хаёоны хажуу талд наалдсан мэт сууж байхад Жисү толгой сэгсрэн: Та хоёроос болж.... *дахин толгойгоо сэгсрэх* за за мартъя! одоо тэгээд юу хүсээд байгаа юм! уучлалт гуйсан юм чинь нэг их бодох санах зүйл байхгүй л байлтай!
Жисү гараа энгэртээ аван хөмсөг зангидсаар суух бөгөөд үе үе цонхруу харан өөрийнхөө өчигдөрийн үйлдлийг бодно.
Жисү: Цонхоор хархаар өчигдрийн талаар бодоод байх юм! хэцүү юм бэ!!
Сэхүн инээх аядахад Хаёон: Жисү... өнөөдөр их муухай ааштай байх чинь ямар нэг зүйл болсон юм уу?
Жисү үг хэлэх гэснээ түр зогсон Сэхүн Хаёон хоёрыг харан санаа алдав. Сэхүн Хаёоны бэлхүүсээр тэврэн гэдсэн дээр гараа тавьсан байх бөгөөд Хаёон ч мөн түүний гарнаас барин инээн зогсох аж.
Жисү: Юм болоогүй ээ! зүгээр л ажлын асуудал... жоохон стресстэй байсан юм!
Хаёон толгой дохиход Жисү: Та хоёр өнөөдөр хамт хонож болно шүү! *жуумалзах* би өнөөдөр гэртээ очих ажилтай!
Хаёоны нүүр улайсаар өөр тийш харахад Сэхүн: Болох юм уу?
Хаёон: Хөөе!
Жисү: Би лав явна! гээд босоход Хаёон ч мөн босов. Харин Сэхүн байрандаа суусаар үлдлээ. Жисү өөрийн гэсэн зүйлсээ аваад үүдрүү алхахдаа Хаёоны чихэн шивнэн: Чи итгэлтэй байна уу?
Хаёон: Юу?
Жисү: Түүнтэй хамт үлдэхдээ? маргааш нь тэр санаандгүй гээд яваад өгчихвөл яах юм?
Хаёон: Жисү... би итгэлгүй байна л даа! гэхдээ түүнийг явуулж чадахгүй байна!
Жисү гутлаа өмсөн: Би дэрний чинь дор нүдний цацлага хийчихсэн байгаа. Хүсвэл хэрэглээрэй!
Хаёон хаалга онгойлгон: Яах гэж?
Жисү: Тэнэг минь... эрэгтэйчүүд бүгд ижилхэн! эмэгтэй хүн хархаараа хүн төрхөө алддаг юм за юу!!! чам шиг гэнэн хүмүүс л тийм залуусын бай болж байгаан! тэгээд болоогүй бөмбөг залгицан! гэхэд Хаёон доош харан үг хэлсэнгүй!
Жисү гадагш гаран: Гэхдээ яахав түүнээс одоо бол тийм мэдрэмж төрөхгүй сайн долгионтой байна! *инээх*
Хаёон толгой дохиход Жисү: Дараа нь харин яриатай шүү! гээд хацар дээр нь үнсэхэд Хаёон хацраа даран хойшлосоор толгой дохиход Жисү: Баяртай! болгоомжтой байгаарай! хүүхдээ өвдөгчихөв!!
YOU ARE READING
✳Princess Of The Moon✳
Mystery / Thriller"[+18] үзэгдэл гарах боломжтой" Бүгд л худал хэлж, хоёр нүүр гаргаж чаддагтай адил би ч мөн адил чадна... #3 IN MYSTERY/THRILLER Public: 2017.10.02 Зохиолчийн эрхтэй бичвэр болно. Хуулах болон хувилан олшируулахыг хориглоно.