13. "BONUS"

1K 83 1
                                    

СүИн өөрсдийг нь харах тэр олон нүднүүдээс жийрхэн Хусогоос буулгахыг шаардахад Хусог: Буулгачихвал бүр ч их хүн сонирхоно! гэж шивнэх нь тэр.

СүИн түүний үгсийг бодсоор чимээгүй болоход тэдний урд хэн нэгэн зогслоо.

Жиён тэдний урд инээмсэглэн зогссоор СүИны биед хүрэх гэхэд Хусог хойш алхав.

Хусог: Түүнд битгий хүр!!

Жиён: Яагаад *инээмсэглэх*

Хусог: Чам шиг хүн түүнд хүрэх ч эрхгүй!! гэж чанга хэлэхэд коридорт зогсож байсан бүгд түүнд анхаарлаа хандуулав.

Хусог үргэлжлүүлэн: Миний өмнө дахиж битгий зогс!! Энэ чамд ашигтай!

СүИн Хусогийн чангарах гарыг мэдрэхдээ түүний хүзүүнээс зуурах гараа өөрийн мэдэлгүй чангалан цээжэнд нь наалдахад Жиён үг хэлсэнгүй. Тэд түүнийг үлдээн зөрж алхсаар сургуулиас гарахад СүИн: Одоо буулгачихгүй юу!

Хусог толгой сэгсрэв.

СүИн: ??

Хусог: Чамайг өөрөөсөө холдуулмааргүй байна!

СүИн түүний өөдөөс том харав. СүИнд өмнө нь харагддаг байсан Жон Хусог гэх залуугийн дахин нэг өөр талыг харсан мэт санагдаж байлаа. Хусог инээмсэглэв.

Тэр үргэлж хуурамч инээмсэглэл тодруулж сургууль дээр байдаг. Түүнийг сургуулиас гадуур ямар байдгийн СүИн мэдэхгүй шүү дээ! Хусогийн нэг тал тэр чигтээ хуурамч байсан бол нөгөө тал нь үнэнийг илтгэх шиг~~

Түүний үнэн бол шудрага байдал юм болов уу?

Хусогийн шийдэмгий шудрага байдал СүИны хувьд түүний шинэ төрх байлаа. СүИн ахаасаа болж эр хүнд итгэх итгэлээ алдчихсан. Түүний ах арчаагүй нэгэн бөгөөд олон газар өртэй бас авлагатай. Энэ бүгдийг шийдэх хүч түүнд байдаггүй учир үргэлж СүИныг ашигладаг. Энэ бүрт СүИн дургүйцдэг ч гэр бүл хүнд ганц л заяадаг учир тэр зөвшөөрдөг байв. Хусог сургуулийн ойролцоо байх цэцэрлэгийн талбай дээр ирээд СүИныг савлуур дээр нь суулгав.

Хусог: Ярилцах уу?

СүИн: Юуны тухай? Чиний энэ тэнэг үйлдлийн тухай юу? Миний клубыг үүдэнд байсан тухай юу?

Хусог: Өөрсдийнхөө талаар~~ чи намайг яагаад үзэн яддаг юм?

СүИн чанга инээв.

СүИн: Үзэн ядах? Би амьд явах хугацаандаа хэнийг үзэн ядаж байгаагүй! Тэгж бодогдож байсан бол одоо яая гэхэв!

✳Princess Of The Moon✳Where stories live. Discover now