12. "Үл ойлголт"

1K 80 4
                                    

Хусог Жиёны гарнаас зуурсаар хүчтэй урагш түлхэн: Чи ямар новшоо хийгээд байгаа юм?

Жиён хуурамч инээмсэглэл тодруулан өмссөн цамц юбкаа арчсаар: Хонгор минь яагаад уурлаад байгаа юм бэ?

Хусог: ХАРААЛ ИД ГЭЖ~ тэр Жиёныг дахин түлхэв.

Жиён түүний түлхэлтэнд хойш хоёр алхахдаа Хусогын яг хойно нь СүИныг зогсож байгааг харав.

Жиён үсээ чихнийхээ араар хийн: Зөөлхөн л дөө~~ *дуу алдах*

Жиён Хусогийг үг хэлэхээс өмнө гүйн очин үнсчихэв. Хусог түүнийг бага зэрэг түлхсэн ч зөрүүлэн үнсэхэд Жиён түүнийг хүчтэй түлхэн: Хайраа хүн хараад байна шүү дээ~~ *маяглах*

Хусог Жиёны заасан зүгрүү харахдаа санаа алдав. СүИн нүд салгалгүй ширтэж байсан бөгөөд гараа чанга атгасан харагдана. Мэдээж хэрэг эмэгтэй хүн өөрт нь сайн гэж үхэн хатан гүйж байгаа ч нөөц эмэгтэй байгаад нь тэр уур нь хүрсэн бололтой.

Хусог: С-СүИн!

СүИн амаа жимийхэд Жиён Хусогийг зөрж алхан СүИны урд зогсоод гар сунган: Чи Ким СүИн юмуу? Танилцахад таатай байна, намайг И Жиён гэдэг.

СүИн түүний гарнаас атган: Ким СүИн! *урт амьсгаа авах* би та хоёрт саад болчихшиг боллоо, уучлаарай! Би ингээд явья даа!

Жиён түүнийг эргэхэд мөрнөөс нь зуурч зогсоогоод инээмсэглэн: Зүгээр дээ, бид гэртэй үргэлжлүүлчихэж болно!

Хусог түүний үгэнд ханиах нь тэр. Жиёны хэлж буй үг худал зүйл гэдгийг ганц тэр л мэдэж байгаа шүү дээ!

Хусог: И Жиён хангалттай одоо боль! гэж хэлэн яваад өгөхөд Жиён түүний хойноос харсаар СүИнд хандан: Тэр угаасаа ийм л дээ! Битгий тоо!

СүИн: Би мэднэ ээ! гэж хэлэн түүнийг үлдээн явахад Жиён түүний хойноос инээмсэглэн үлдэв.

Хусог Жиёныг яагаад хүрч ирсэнийг мэдэхгүй байв. Жилийн өмнө түүнийг хоосолчихоод өөр эр хүн дагаад явсан хүн юу хүсэж буцаж ирсэн юм бол? Түүний амьдралыг дахин баллах гэсэн юм болов уу?

Хусог гэртэй орж ирэн шууд л өрөөндөө орох нь тэр. Тэр шөнө Хусог унтаж чадсангүй. Учир нь түүнд СүИны нүд харагдаад байсан юм.

Хусог орон дээрээ өндийн суухад түүний утас дугарах нь тэр. Хусог ширээн дээрээс утсаа авбал Жексон байр бөгөөд Хусог тайвнаар утасаа авав.

Хусог: Байна уу?

Жексон утасны цаанаас сул дуугаар дугарав. Тэр согтсон байлаа.

✳Princess Of The Moon✳Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang