5.BÖLÜM:DEĞİŞİM

172 72 13
                                    

 Bölüm Şarkısı: Meg And Dia (Monster )

" Benim için yaşar mısın ?" 

20 eylül saat gece 12... Genç kız , genç adamın gözlerine bakarken yavaş yavaş sakinleşmişti. Genç adam yanında bulunan çantaya uzandı. Çantanın içinden bir defter ve bir masal kitabı çıkardı. Genç kıza elindeki defteri uzatarak , gülümsedi. Genç kız deftere aşkınlık ve merakla bakıyordu. Defteri eline aldığında , genç adamın yüzüne bir gülümseme yayıldı. Defterinin ilk birkaç sayfasına bakarken gözyaşlarını tutamayınca genç adam ona sımsıkı sarıldı. 

" Sana bir sözüm vardı küçüğüm. Eğer bir gün sana aşık olursam , sana masal okuma sözü vermiştim. Ben sen benden gittiğin gün sana aşık oldum. Seni hayal kırıklığına uğratarak seni kabul etmedim. Çünkü ben sevmekten korkuyordum küçüğüm. Ben hiç sevilmedim ve beni sevenlerin sadece beni çıkarları uğruna sevdiğini biliyordum. Baban ünlü bir moda şirketinin sahibi ve annende ünlü bir psikiyatrist olunca insanlar seninle sadece paran için konuşuyordu. Küçüğüm ben senin beni gerçekten sevdiğini göremeyecek kadar kördüm. Özür dilerim küçüğüm , ben aptal biriyim . Bana istediğini söyleyebilirsin . Hatta benden nefret bile edebilirsin küçüğüm ama lütfen benimle ol . Ben sensiz yaşayamam küçüğüm."  

Genç kız genç  adamın kollarından uzaklaştı ve onun gözlerinin içine baktı .Sonra genç adama sımsıkı bir şekilde kollarını sardı. Genç kız hıçkırarak ağlarken genç adam kafasını genç kızın saçlarına gömdü ve tam o an sevdiği kızın kollarının arasında ölmeyi diledi. Genç kız kollarını çekti ve başını adamın göğüsüne yasladı. 

" Bana verdiğin sözü tutarak bana masal anlatabilirsin .

Genç kızın bakışları bileklerinde duran sargılara yöneldiğinde , genç adam genç kızın bileklerini nazikçe tutarak ufak öpücükler bıraktı. 

"  Evvel zaman içinde , kalbur saman içinde başlangıcı ve sonu belli olmayan bir okyanusta bir balık varmış. Bu balık yaşadığı okyanusu ve arkadaşlarını çok severmiş. Bir gün balık ve arkadaşları oyun oynarken küçük balık kendini okyanusun hiç bilmediği bir yerinde buluvermiş. Küçük balık ilk defa okyanusundan korkmaya başlamış . Burada insanların sesleri ve kullanılan deniz taşıtlarının sesleri yankılanıyormuş. Balık yukarıda uçmakta olan martıya bir anda aşık oluvermiş .Martı da balığı severmiş . Bir gün balık martıya birlikte yaşama teklifi etmiş. Martı bu teklife şu cevabı vermiş; 

" Sen okyanusta yaşıyorsun , ben ise gökyüzünde bizim birlikte yaşayacağımız yer kıyı olabilir ama sen kıyıya çıktığın anda ölürsün. 

Balık martıya o kadar aşıkmış ki , onun için ölümden korkmaz olmuş. Balık kendini kıyıya atmış ve birkaç saniye içinde ölmüş. 

İşte küçüğüm , ben de seni bu kadar çok seviyorum. Sen gökyüzü isen ben sana aşık ufacık bir balık , sen okyanus isen ben gökte uçan martı  ben seni aşkımdan ölecek kadar çok seviyorum.

Genç kız şaşkınlıkla genç adama baktı. Bu hikaye genç kızı  çok fena etkilemişti. Elinde duran deftere baktığında genç adam kıza bir defter ve kalem uzattı. 

"Bunları ne yapacağım?"

Genç adam genç kıza bir gülümseme bahşetti. 

"Bu küçüğüm senin tüm hayal dünyanı içeren bir hayal defteri  olmasını istiyorum.  "Genç kızın bakışlarından bunu anlamadığı belli oluyordu."Yani bu deftere hikaye yazmanı istiyorum ve eğer bir gün beni affedersen bu defteri bana göndermeni  istiyorum . "

İÇİMDEKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin