Bölüm şarkısı : Demi Lovato (For The Love Of A Daughter)
"Kalbi güzel olanın gözünden yaş eksik olmazmış. "
Bazen bazı sözler yılların izlerini taşır. Çoktan izi kalmıştır. Genç kız pencereden dışarıyı seyrederken odanın kapısı çaldı. İçeri orta yaşlarda fazla yaşlı olmayan bir kadın girdi ve genç kıza gülümseyerek kahvaltının aşağıya hazırlandığını söyledi. Genç kız aşağıya inmeyi istemiyordu. Karşında güçlü bir adam vardı ve o haklıydı. Genç kızın tek gücü elinde olan anlaşmaydı. Genç kız eline defteri aldı ve yazmaya devam etti.
Bu güzeller güzeli kız çok fedakar birisiymiş. Sevdiği için kendi hayatını feda edebilecek kadar fedakardı. Yaşadığı ülkede kelebek diye adlandırılmıştır. Tek günlük canı olan bir kelebek , genç kız için en uygun lakap buymuş.
Aniden açılan kapı ile genç olduğu yerde sıçradı. Gözleri önce kapıyı sonra da Ateşi buldu. Bakışlarını yere çevirdiği anda Ateş genç kızın yanında ona kızgın bakışlar sergiliyordu. Genç kız kafasını Ateşe çevirip hafifçe nefes aldığında , Ateşin yüzündeki ifade yumuşadı.
"Dün sana biraz sert çıkıştım. Eren benim üvey kardeşim ve pek anlaşmıyoruz. O ailesinin yanında tam bir melek , dışarıda ise şeytan ben bu yüzden ondan uzak durmanı istedim. Tabi hayat senin hayatın istediğini yaparsın. Ben bana karşı dik başlı olanları sevmem. Sanırım bu konuda seninle anlaşamayacağız. Küçük bir çocuktan pek bir farkın olmadığı için büyüklük bende kalsın. Özür dilerim sana kızmam yanlıştı. Üstünü giy ve aşağıya gel , yemekten sonra seni bir sürpriz bekliyor."
Üstümü giyindikten sonra aşağıya indim. Masada benim hakkımda gerginlik vardı ve ben oraya vardığımda Zehir masayı terk etti. Zehir şu an umurumda bile değildi . Ateşin tam karşısına oturduğumda keskin bakışları gözlerimi hedef aldı . Bakışlarından kaçmak için önümdeki yemekle ilgilendim . Canım hiçbir şey yemek istemiyordu. Bir kaç lokma aldıktan sonra bakışlarımı Ateşe yönlendirdim.
" Anlaşılan canın bir şey yemek istemiyor . O zaman gidelim . "
Masadan hızla kalkarken bugünün 31 Aralık olduğunu anımsadım.Acaba bana sürprizi yeni yılda birlikte vakit geçirmek miydi ? Arabaya bindiğimde kafamda sürpriz hakkında yüzlerce düşünce vardı. Araba lüks bir alışveriş merkezinin önünde dururken sürprizi düşünmekten vazgeçtim. Ateş hemen yanımda alışveriş merkezine girerken yeni yıl arifesi olduğundan her yer kalabalıktı. Ateş bir oyuncak mağazasına girerken kafam iyice karışmıştı. Burada ne yapacaktık ? Yanımıza bir görevli aldık.
" Hoşuna giden bütün oyuncakları alabilirsin. "
Nedenini sormak için ağzımı açtığımda parmağı ile beni susturdu.Sessiz ve uzun süren bir oyuncak alışverişinden sonra ne yapacağımızı merak ediyordum. Kasaya vardığımızda Ateş hepsini hediye paketine koydurttu . Yaklaşık yüze yakın oyuncağı bir personelle birlikte arabaya taşıdık. Bu kadar oyuncağı ne yapacaktı ? Araba yeniden yola koyulduğunda uyuya kalmıştım. Uyandığımda bir yetimhanenin önünde duruyorduk. Ateş yetimhanenin güvenlik görevlisiyle konuşuyordu. Sanırım geleli çok olmamıştı. Burada ne işimiz vardı ? Sakin kalmaya çalıştım belki de benzinimiz falan bitmişti . Buradan hemen uzaklaşmak istiyordum. Annem kendine zarar verdiğinde beni böyle bir yere getirmişlerdi. Orada olduğum üç gün hayatımı cehenneme çevirmişti. Annem kendine babam için zarar verirken babam burada annemi aldatıyordu. Girdiğim yanlış bir odada babamla bir kadını uygun olmayan bir görüntüde bulmuştum. Bu nasıl olabilirdi ?
" Asena iyi misin? "
" Bunları annene anlatırsan seni öldürürüm. Duydun mu beni ?" yüzüme inen o tokatla babamdan nefret ettim. O günden sonra ailem yoktu artık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ YABANCI
Ficção Adolescente"Her şey onunla değişti ben bile öfke, aykırı hatta soğuk bile..." 🌙 Acının esir aldığı bir kız ve onu acıya esir etmiş suçlular... Genç kız her geçen gün tanrıya daha da yaklaşacağı günü beklerken , her şey içinden çıkılamaz bi...