Bölüm Şarkısı: MXMS (Ghost Blood)
"Saatime adını yazdım Piraye diyen Nazım'ın kol saatinde Vera yazıyordu. İşte aşk o gün bitti ."
Genç kız baygın bir halde siyah bir araca bindirildi. Genç kız oradan götürüldükten iki dakika sonra genç adam odada dolanmaya başladı. Hayır genç kızı gönderemezdi. Evden çıkıp sokağa ulaştı an tek gördüğü önünden hızla geçen siyah renkli araba oldu. Yerde gördüğü bileklik ile gidenin genç kız olduğunu anladı. Sokağa olduğu gibi çökerken ağlamaya başladı. Genç kız tıpkı Esila gibiydi ve genç adam kime aşık olursa o kişi onun elinden alınıyordu .
-Yaklaşık bir hafta önce - (Eren'den )Ateş ile hiçbir zaman aramız iyi olmadı. Doğrusu ondan bunu yapmasını beklemezdim. Ben o kıza aşık olmuştum. O kıza olan saplantılı aşkım yüzünden iki yıla yakın psikolojik tedavi gördüm . Tam kızı buldum derken ailesi öldüğünü söyledi. Asla vazgeçmeden sevdiğimi aramaya devam ettim. Bir süre sonra buldum . Tam ona iyice bağlanmış iken bir gece hastaneyi terk ettiğini öğrendim. Şimdi ise aşık olduğum kız başkasına aşık oluyordu. Buna asla izin veremezdim. Önce aralarını bozmak için sağlam bir plan kurdum. Ateşten nefret etmesini sağlayacaktım. Böylece beni seçecekti ve beni sevecekti. Planım bu değildi . Planım asla ona zarar vermek olmamıştı ama ona zarar verdim .
*** Asena ***
Karanlık depo soğuktu . Hangi ara buraya getirilmiştim . Oturduğum soğuk zeminden kalkmak istedim ama kolumdaki prangalar buna izin vermedi . Prangalar bileğime otururken acı ile bağırdım . Bir kadın deponun karanlık ortamını fener ile bozarken titremeye başladım . İçimde çok farklı bir duygu vardı . Kadın feneri tutarken bir kadın daha geldi. Gelen kadının yüzünde hafif bir gülümseme belirdi . Sonra oturduğum yerden kaldırdı . Ne olduğunu anlamıyordum. Bir adam elinde telefon ile geldi ve video çekmeye başladı . Ben şaşkınlık ile adama bakarken hemen önümde duran kadından karnıma sert bir tekme yedim. Nefesimi düzene sokmayı zar zor başardığım an kadın daha da sert bir şekilde vurmaya başladı . Yaklaşık bir saat süren bu işkence sonunda ağzımda metalik bir tat vardı , her yanım ağrıyor ve sızlıyordu . Kadın yanıma yaklaştı ve gözümün önündeki saçı çekti .
"Ateşin selamı var Asena . Umarım aklın başına gelmiştir . "
Kadın benden uzaklaştığı an olduğum yere çöktüm. Ateş bana bunu nasıl yapardı ? Bitkinlikten uyuya kaldım . Sabah uyandığımda ellerim çözüldü ama işkence daha acımasız bir biçimde devam etti . Yemek ve su olmadan geçirdiğim uzun saatler darbenin etkisinin artmasına sebep oluyordu. Sağlam bir darbe daha aldığımda beton zemine düştüm . Ellerimi yere koyarken ağlamaya başladım . Ben bu kadar ağır işkenceyi hak edecek hiçbir şey yapmamıştım. Son aldığım darbeden sonra olduğum yerden doğrulamadım . Kadın beni adama teslim ederken ayakta duracak gücüm yoktu . Adam beni bir odaya sürükledi ve yüzünde şeytani bir gülümseme belirdi. Onun ardından odaya bir adam daha girdi . Sonradan gelen adam ellerimi tutarken bağırmaya başladım . Tanrım lütfen yardım et tanrım biliyorum beni sevmiyorsun ama bana yardım et . Boşta duran adam üstünü çıkartırken çaresizliğime ağlamaya başladım . Bu lanet olası yerden beni kurtaracak kimse de yoktu . Bağırmaya devam ettim ama acı dolu çığlıklarımı duyan sadece canavarlarım oldu . Aykırı ağlıyordu . Soğuk ve öfke de köşede sessizce bana bakıp üzülüyorlardı. Adam pantolonunu da bir köşeye attıktan sonra bana doğru ilerlemeye başladı . Kollarını kurtarmaya çalışıyordum ama iki gündür prangada bağlı olduğum için oynatmayı bile başaramıyordum. Adam üstüme atlayıp amacına ulaştığında hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım . Yaşamak istemiyordum . Keşke Ateş bana böyle bir acıyı yaşayacağına öldürseydi . Bu acı ölümden de beterdi. Bir süre sonra adamlar odayı terk etti . Üzerimizdeki kıyafetlerde kan izleri vardı ağlamadan duramıyordum .
Anne duyabiliyor musun beni ? Anne kızını öldürdüler anne . Senin vurmaya kıyamadığın o kızı öldürmeden gömdüler . Anneciğim iki bacağımın arasında çocukluğum duruyor . Gençliğime kara bir leke sürüldü anne . Anne ne olursun kurtar beni . Tanrım duy sesimi al canımı ben bununla yaşayamam .
Dinle duman kalpli adam , bu küçücük kızın acı dolu sesi ...Tir tir titriyordum , oysa ben Ateşe aşıktım .
***
Erenin planı acımasız bir hal almıştı . Amacı genç kızın Ateşe aşık olmasını engellemekti. Genç kızı evin önüne geri bırakmalarını söylerken elindeki sigaradan bir nefes daha çekti . Zihninde genç kızın sağlamaları yankılanırken yüzünü buruşturdu . Genç kız kapının önüne bırakıldı. Zehir bir şey almak için kapıya çıktığında yerde baygın yatan genç kızı gördü . Koşarak Ateşe haber verdi . Ateş aşık olduğu kadını öyle görünce ağlamaya başladı . Genç kızı kucağına alıp eve taşırken genç kız sayıklıyordu ."Ateş ... Neden bana bunu yaptın ? "
"Sana ne yaptım? " dediği an genç kız acı ile inledi. Her yanı kanıyordu .
"Bacağımın arasında ölü bir çocuk var . " diye fısıldadı genç kız .
Genç adam dehşete düşerken ağlaması şiddetlendi .
"Benim küçük kadınım , başına gelenin sorumlusu ben değilim . Ben sana hiçbir zaman zarar vermem. "
Genç kızı hastaneye götürdüler . Önce kanayan yerlerine pansuman yapıldı. Daha sonra dikiş dikildi ve genç kıza uyku ilacı verildi .
Genç adam genç kızın yanına gitti ve elini sımsıkı tuttu .
"Affet beni küçük kadınım . Seni koruyamadım . O masum yanını koruyamadım ama sana söz veriyorum . Sana bu acıyı yaşatan kim varsa hepsine ölümü armağan edeceğim . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ YABANCI
Novela Juvenil"Her şey onunla değişti ben bile öfke, aykırı hatta soğuk bile..." 🌙 Acının esir aldığı bir kız ve onu acıya esir etmiş suçlular... Genç kız her geçen gün tanrıya daha da yaklaşacağı günü beklerken , her şey içinden çıkılamaz bi...