Bölüm Şarkısı : Duman (Bal)
"Acısını üstüme almak istediğim adam, bana bencil dedi ."
Sabah uyandığımda Ateş yanımda yoktu. Neredeydi hiçbir fikrim yoktu. Uyandığımda hiç iyi hissetmiyordum saate baktığımda on bire geldiğini gördüm. Kapıyı açtığım an Zehir ve Ateşi gördüm . Kavga ediyorlardı. Beni fark etmemişlerdi.
" Ateş bak kardeşim yanlış yapıyorsun . Bu kıza sadece zarar veriyorsun. "
Ateş sinirle saçlarını yoluyordu.
"Bu kızı da mı Esila gibi öldüreceksin? Ateş bak bırakalım bu kızı , canını yakıyorsun sadece. "
"Sus dedim sana . Bırakmıyorum . O kız beni hayata bağlayan tek şey . Ben Esila'ya söz verdim . Tamam mı ? Bu kızı sevmiyorum . Duymak istediğin bu muydu ? "
Neye uğradığımı şaşırdım. Ateşe baktım ve
"Ben daha fazla burada durmak istemiyorum. Öldürüyorsan öldür. Çık hayatımdan. Senden nefret ediyorum . Keşke hapishanede olsaydım ve seninle hiç tanışmasaydım . "Gözümden yaşlar akıyordu . Hızla odaya girip kapıyı kilitledim . Birden Aykırı belirdi. Onu çok özlemiştim. Beni göğsüne bastırdı . İyice ağlamaya başladım . Ne zaman bitecekti bu işkence ? Ben artık dayanamıyordum . Birden kapı çaldı .
"Asena" ağlıyordu. "Asena gel lütfen sakince konuşalım . "Hiç cevap vermedim . Konuşmaya devam etti.
"Bak Asena böyle davranma. Zehirin dediğine de aldırma. Esila ' nın gerçek hikayesini duymak ister misin? "
Ayağa kalktım kolumla gözümde bulunan yaşları sildim. Kapıyı açtım . Bakalım Ateşin o meşhur Esilasının hikayesi neymiş .
*** Ateş ve Esila'nın hikayesi ***
Genç adam , genç kızın elini tuttu . Genç kızın çalan telefonu yüzünden buluşma iptal olmuştu. Genç kız , genç adamın boynuna kollarını doladı. Genç adam sağ elini kaldırıp genç kıza doğru salladı ve arabasına doğru yol aldı . Evine gittiğinde uyudu. Gece yarısı telefonu acı bir şekilde çalması ile uyandı. Zaten gece çalan hiçbir telefon hayra alamet olmazdı. Genç adam yatağında doğruldu . Mayıs ayı olmasına rağmen yaz mevsimi etkisini göstermeye başlamıştı. Telefonu açarken balkona doğru yöneldi . Sıcak hava ve hafif aydınlanmaya başlamıştı.
"Alo , buyrun "
"Merhaba Ateş"
Genç adam burnundan solumaya başlamıştı . Bu adamla ortak olmak istemiyordu .
"Seninle ortak olmayacağım Serkan ."
Adamın derin ve gür kahkahası telefonda yankılandı. Bu kahkahayı tanırdı. Bu kahkaha onun kötü planları olduğunun işaretiydi.
" Aa Ateş hemen böyle davranma. Azıcık sakin olmayı dene. Ben sana son kez soracaktım ama biraz önce cevabımı aldım . Ben sana sadece hazır ol diyecektim. Her şeye hazır ol Ateş. Zaten yakında o silahı elinden bırakmayacaksın . "
Telefon yüzüne kapanırken genç adam neye uğradığını şaşırdı. Odasına geri dönüp yatmaya devam etti. Sabah sevgilisinin o güzel sesi kulaklarını doldurdu. Genç kıza gelen bir telefon ile genç kız oturmakta olduğu kahvaltı masasını terk etti . Döndüğünde çantasını alıp hızla evi terk etti . Genç adam neler olduğunu bile bilmiyordu. Bir saat içinde sevgilisinin aradığını gördü . Telefonu açtı ama konuşan sevgilisi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ YABANCI
Roman pour Adolescents"Her şey onunla değişti ben bile öfke, aykırı hatta soğuk bile..." 🌙 Acının esir aldığı bir kız ve onu acıya esir etmiş suçlular... Genç kız her geçen gün tanrıya daha da yaklaşacağı günü beklerken , her şey içinden çıkılamaz bi...