Chapter - 13

380 34 2
                                    

"ဒီေန႔ နင့္ၾကည့္ရတာေပ်ာ္ေနသလိုပဲ။" Yerin က AD ရဲ႕ အခန္းထဲကိုဝင္လာတယ္။ ခဏေနရင္ ပြဲက စေတာ့မွာေလ။

AD က မ်က္ႏွာဖံုးစြပ္ရင္းနဲ႔ "ဘာကိစၥရွိလို႔ေရာက္လာတာလဲ witch သူငယ္ခ်င္း?"

Yerin "နင္ကလည္း half-witch ပဲေလ wandless wizard."

"ၾကည့္ရတာ စကားေကာင္းေကာင္းေျပာခ်င္ေနတဲ့ပံုစံမဟုတ္ပါလား။ မေန႔ညတုန္းက full moon ျဖစ္ေနလို႔လား?"

"ani, Jeongyeon ရဲ႕ မိသားစုကို curse လုပ္တာ မေအာင္ျမင္လုိ႔ေလ။"

"မေအာင္ျမင္ဘူး? ဘယ္လုိျဖစ္လို႔မေအာင္ျမင္သြားတာလဲ?"

"ပထမညတုန္းက ငါ Mrs. Yoo ကို curse လုပ္ေနတုန္း wizards ၂ ေယာက္ေရာက္လာတယ္ေလ။ မေန႔တုန္းက သူ႕ကေလးကို curse လုပ္ေသးတယ္ ဒါေပမယ့္ သူ ထြက္ေျပးသြားတယ္။"

"အဲ့ဒီေတာ့ နင္ wizards ၂ ေယာက္နဲ႔ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့တယ္ေပါ့?"

"imm, သူတို႔ ျဖတ္သြားရင္းနဲ႔ ငါ့ကို ေတြ႕သြားတယ္ထင္တယ္။ ငါကလည္း စိတ္ရႈပ္စရာေတြမ်ားေနေတာ့ ငါ့ ရနံ႔ကို ဖံုးကြယ္ဖို႔ေမ့သြားတယ္ေလ။"

"ဒါကေတာ့ နင့္အျပစ္ပဲေလ။ မွန္းၾကည့္ရေအာင္... နင္က ကေလးေတြနဲ႔ ဘယ္လိုဆက္ဆံရမလဲဆိုတာကို မသိဘူး အဲ့ဒါေၾကာင့္ အဲ့ကေလးက ေၾကာက္ၿပီး ထြက္ေျပးသြားတာမလား?"

"ငါက ဘယ္လိုလုပ္ကေလးကို ထိန္းတတ္မွာလဲ။ ငါ ဒီေနရာမွာ ႏွစ္ေပါင္းရာခ်ီၿပီးေနလာတာ တစ္ခါမွ ကေလးေတြကို မထိန္းဖူးဘူး။"

Yerin ေျပာေတာ့ AD ရီလိုက္ၿပီး "နင္ အသက္အရမ္းႀကီးေနၿပီ Yerin."

"နင္က ငါ့ထက္ေတာင္ပိုႀကီးပါေသးတယ္။ နင္ေနလာတာ ႏွစ္ေပါင္းေထာင္ခ်ီရွိေနၿပီေလ။ Jessica ရယ္ သူ႕ကိုယ္သူ မမွတ္မိတဲ့ wizard ရည္းစားရယ္လိုမ်ိဳးပဲ။"

"Yoona ကလည္း wizard လား?"

"ဟုတ္တယ္။ သူက ဂိတ္တံခါးေစာင့္ wizard."

"ေကာင္းလုိက္တာ။ သူ႕ဆီမွာေကာ wand ရွိလား?"

"ani, Jessica က သူ႕ဆီမွာ wand ကို ရွာမေတြ႕ဘူးတဲ့။ Taeyeon ဆီမွာ ရွိရင္ရွိေနမွာေပါ့။"

"The Queen?"

"ဟုတ္တယ္။ The Queen. နင္ သိၿပီးသားေမးခြန္းေတြ ထပ္ခါတစ္လဲလဲေမးမေနနဲ႔!!"

Forbidden SpellsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora