Chapter - 26

323 34 1
                                    

"နင္ ေစာင့္ၾကည့္ေနလည္း သူက အခုျပန္ထြက္လာမွမဟုတ္တာ။" Sooyoung က ေျပာၿပီး ေလ့က်င့္ေဆာင္ထဲမွာ ရပ္ေနတဲ့ Jessica ကို ေျပာလုိက္တယ္။

Jessica "နင္ ဘာေတြျဖစ္ေနလဲဆိုတာကိုသိတယ္ေပါ့?"

"ငါက နည္းနည္းပါးပါးပဲသိတာပါ။ Sunny က ငါ့ကို အကုန္မေျပာျပဘူး။ သူက ငါ့ကို AD က ေသသြားၿပီး ဒါေပမယ့္ Yerin ကိုယ္ထဲကို သူ႕ရဲ႕ dark force ကို ထည့္ေပးခဲ့တယ္။ Queen Taeyeon ကလည္း အသက္ရွင္ေနေသးတယ္။ ၿပီးေတာ့ scepter ကလည္း ပ်က္ဆီးသြားတာမဟုတ္ပဲ လံုျခံဳတဲ့ေနရာတစ္ေနရာမွာ ရွိေနတယ္လို႔ေျပာတယ္။" Sooyoung ေျပာၿပီး Jessica ေဘးကို ဝင္ထုိင္လိုက္ၿပီး "ဒါေပမယ့္ ငါ သိခ်င္ေနတာက နင္ ဒီကိစၥေတြကို ဘာလို႔ Lady Yoona တို႔ Princess Nayeon တို႔ကို မေျပာျပတာလဲဆိုတာကိုပဲ။ နင္ scepter ကိုသာ Nayeon တို႔ကို ေပးလိုက္ရင္ ငါတို႔အကူအညီရႏုိင္တယ္။"

"scepter ကို Nayeon တို႔ကို ေပးလိုက္ရံုနဲ႔ ဘာမွေျပာင္းလဲသြားမွာမဟုတ္ဘူး။"

Sooyoung "wae??"

FLASHBACK

Jessica က Jeongyeon ေကာင္စီဝင္ေတြနဲ႔ မေတြ႕ခင္မွာ Taeyeon ရယ္ Sunny ရယ္နဲ႔ ေတြ႕ခဲ့တဲ့အခ်ိန္

Sunny "Your Highness, ကၽြန္မ Queen ကို ေျပာစရာရွိတယ္။ အကယ္၍ ကၽြန္မျမင္ေတြ႕ခဲ့တာကသာ အနာဂတ္ဆိုရင္ my Queen ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်မွျဖစ္ေတာ့မယ္။ ၿပီးေတာ့လည္း အဲ့ဒီဆံုးျဖတ္ခ်က္ကလည္း မွန္မွျဖစ္မယ္။ ကၽြန္မက ကၽြန္မတို႔ တုိင္းျပည္ေကာ Mortal world ေကာ အတြက္ စဥ္းစားဖို႔ေျပာတာပါ။"

Taeyeon "ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ?"

Sunny "ညတုန္းက ကၽြန္မအိမ္မက္မက္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒါက အိမ္မက္လား အနာဂတ္လားဆိုတာကိုေတာ့ ကၽြန္မ အခုထိေသခ်ာမသိေသးဘူး။"

Taeyeon "ဘာေတြ႕ခဲ့လို႔လဲ?"

"ေကာင္စီဝင္ေတြနဲ႔ ေတြ႕တဲ့အခါက်ရင္ Jeongyeon က scepter ကို ထိရလိမ့္မယ္။ အဲ့ဒီထိတဲ့အခ်ိန္က်ရင္ ကၽြန္မတို႔ နန္းေတာ္ႀကီးတစ္ခုလံုး dark magic ေတြနဲ႔ ဖံုးလႊမ္းသြားလိမ့္မယ္။"

Jessica "dark magic? AD ဆီကမ်ားလား?"

Sunny "အဲ့ဒါေတာ့ မေသခ်ာေပမယ့္ AD ဆီကျဖစ္ႏိုင္ေျခမ်ားပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ AD က ေသမွာပါ။"

Forbidden SpellsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora