"ပထမဆံုး Princess က ေပ်ာက္သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ Queen နဲ႔ Lady Yoona, အခု Jeongyeon ပါ ေပ်ာက္သြားၿပီ!!!"
"စိတ္ေအးေအးထား Sooyoung. Lady Yoona နဲ႔ Queen တို႔က ေပ်ာက္ေနတာမဟုတ္ဘူး။ သူတို႔ေတြ ဘယ္သြားလဲဆိုတာကို ငါတို႔ကို မေျပာျပပဲနဲ႔ ထြက္သြားတာ။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ေတြက Princess ကို ကယ္တင္ဖို႔သြားတယ္ဆိုတာ အေသခ်ာဆံုးပဲ။"
"Jeongyeon က Princess ကို ဘယ္လိုကယ္တင္ေပးမွာလဲ? ငါတို႔က သူက ေမွာ္ပညာနဲ႔ ပတ္သတ္ေနတယ္လို႔ပဲ ေျပာတာေလ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒါနဲ႔တင္ သူ စြမ္းအားေတြကို ဘယ္လိုသံုးရမလဲဆိုတာ သိသြားတာမွမဟုတ္တာ။"
"ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲဆိုတာ ငါလည္းမသိဘူး။ ၿပီးေတာ့ နင္ေမးခြန္းကိုလည္း ငါ မေျဖႏိုင္ေသးဘူး။ ဒါေပမယ့္ ငါ ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ စြမ္းအားေတြ တျဖည္းျဖည္းထြက္လာတဲ့ Princess ငယ္ငယ္ေလးကို ငါတုိ႔ ေသခ်ာေစာင့္ၾကည့္ရမယ္။ သူေဘးအႏၱရာယ္ကင္းရွင္းၿပီး သူ႕အေမလိုေပ်ာက္မသြားေအာင္ ငါတို႔ ေသခ်ာ ေစာင့္ၾကည့္ရမယ္။"
"အဲ့ဒီေတာ့ ငါတုိ႔ သူတို႔ကို သြားမရွာေတာ့ဘူးလား?"
"သူတို႔ကို ရွာဖို႔ရာက အရမ္းကို ခက္ခဲတယ္။ ငါတို႔ ခဏေလာက္ ေစာင့္ၾကည့္ၾကတာေပါ့ ၿပီးေတာ့ ငါ ဒီကိုစၥကို ေတြးလည္း မေတြးခ်င္သလို ေျပာလည္းမေျပာခ်င္ေပမယ့္ royal blood wizards ေတြသာ အဆိုးဆံုးအရာေတြတစ္ခုခုျဖစ္ခဲ့ရင္ ဒီ ထီးနန္းကို ဆက္ခံဖို႔ ထိုက္တန္တာက Chaeyoung ပဲ။"
"a...ani... အဲ့ဒီလိုစကားမ်ိဳးေတြမေျပာပါနဲ႔ Soonkyu. ဒါေတြကျဖစ္လာမွာမဟုတ္ဘူး။ သြားရေအာင္။" Sooyoung ေျပာၿပီး Jeongyeon အခန္းထဲကေနထြက္သြားလုိက္တယ္။
Sunny လည္း Sooyoung ေနာက္လိုက္ရင္းနဲ႔ "ငါလည္း အဲ့ဒီလိုေတြမျဖစ္ေစခ်င္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ငါ ေျပာတာေတြကလည္း မျဖစ္ႏိုင္တာေတြမဟုတ္ဘူးေလ။ အဲ့ဒီေတာ့ ငါတို႔ အနည္းနဲ႔အမ်ားေတာ့ ျပင္ဆင္ထားဖို႔ လိုအပ္တယ္။"
"ဒါေပမယ့္လည္း ငါတို႔ေတြအဲ့ဒီလုိေတြေတြးေနတာက အကူအညီမျဖစ္ဘူး။ Princess ငယ္ေလးက နင့္ရဲ႕ လမ္းညႊန္မႈကို လိုအပ္တယ္။ သူ သူ႕စြမ္အားေတြကို ဘယ္လိုထိန္းခ်ဳပ္ရမယ္ဆိုတာရယ္ တျခားသိသင့္တဲ့ အရာေတြရယ္ကို စၿပီး ေလ့က်င့္သင့္ေနၿပီ။ ငါက သူ႕ကို သူ႕ကုိယ္သူ ဘယ္လိုကာကြယ္ရမလဲဆိုတာကိုပဲ သင္ေပးႏိုင္တာ။ က်န္တာေတြကေတာ့ နင့္အပိုင္းပဲေလ။ arrasso?"
YOU ARE READING
Forbidden Spells
Fanfiction임나연 (Im Nayeon) 유정연 (Yoo Jeongyeon) 김태연 (Kim Taeyeon) 임윤아 (Im Yoona)