Vyšli jsme pro mě úplně neznámo kam.
"Vy jste tu na čtrnáct dní že?"
Zeptal se Sam velice dobrou angličtinou."Ano, ještě 12 dní tu budu oxidovat." Řekla jsem se smíchem v hlase a hned potom si uvědomila, že jsem řekla úplnou blbst. Oxidovat?? Mayo.. jako valžně?
"Ale prosímtě." Zasmál se Sam.
A já si v duchu oddechla."Máš velice dobrou angličtinu." Pochválila jsem ho.
"Jo no.. bydlel jsem v New Yorku, ale kvůli mamce a její práci jsme se přestěhovali sem. "
"Jak dlouho tu už bydlíte?"
Zajímala jsem se dál."Bude to přes čtyři roky.."
Takhle jsme si dál povídali asi ještě pět minut, než jsme došli k menší ale hezké kavárně.
Sam je jedináček, je mu sedmnáct let, strašně dobře se s ním povídá a je hrozně fajn.
"Co si dáte?" Zeptala se nás po chvilce starší servírka.
"Mátový čaj a tvarohový dortík prosím." Odpověděl po chvíli Sam.
"To zní dobře.. dám si to samé." Zavřela jsem jídelní lístek a usmála se na servírku.
"A s tím Jasonem jste přátelé nebo něco víc?" Zeptal se mě Sam. Ano povídali jsem si úplně o všem ..
"Já nevím jestli vůbec ti kamarádi." Zasmála jsem se, ale uvnitř mě má slova trochu bolela.
"Neboj.. to se nějak vyvine." Řekl a mrkl na mě.
V tu chvíli přišla servírka i s naší obědnávkou.
"Děkujeme" řekl Sam a já se jen usmśla."A děláš nějaký sport?" Zeptala jsem se Sama.
"Jo hraju baseball." Usmál se.
"Fakt ?!" Vyhrkla jsem překvapeně. A Sam se mi začal smát.
"Baseball miluju." Řekla jsem nadšeně.
"Za měsíc jedeme na zápasy po Americe a myslím, že v Chicagu budeme taky... mohla bys přijít, kdybys chtěla."
"Opravdu? Mohla bych? Nevadilo by to?"
"Jistě že mohla." Usmál se Sam.
"Byl bych naopak velice rád." Mrkl na mě a v tu chvíli zazvonil zvoneček u vchodových dveří, což oznamovalo nového zákazníka.
Sakra ne.. jen to ne.
Stál tam Ben a Jason.
Proč zrovna teď ??"Děje se něco?" Zeptal se starostlivě Sam, když viděl můj vyděšený obličej.
"Sakra t-to je Jason.. a můj brácha Ben." Řekla jsem nešťastně. A modlila se aby nás nezahlídli.
"Brácha neví, že tu jsem. "
"To je v pořádku.. však o nic nejde ne?" Zeptal se zmateně.
"To neznáš mýho bráchu.." Uchechtla jsem se.
A v tu chvíli se Jasonovy oči střetly s těmi mými. Byly i na dálku krásné jako vždy, ale když viděl s kým tu jsem tak ztmavly. Viděla jsem v nich něco, co nedokážu popsat .. něco jako zklamalní.. lítost.. opravdu nevím.Možná mě chtěl ušetřit Benových řečí, nebo nechtěl abych byla v maléru, protože drkl do Bena a oba odešli.
"Uffff, dobrý." Oddechla jsem si a trošku se ze zoufalství zasmála.
"Proč nechceš, aby nás tvůj brácha viděl? "
"Jak už jsem říkala.. neví, že tu jsem. A dělal by hned z komára velblouda."
"Aha." Řekl chápavě.
"Jsem prostě jeho malá holčička, co je na takové věci ještě malá." Objasnila jsem mu situaci.
"Jo, vím co myslíš." Mrkl a dopil svůj hrnek čaje.
***
"Jsem moc ráda, že jsem tě poznala Same." Řekla jsem, když jsme stáli před hotelem."
"Já tebe také, Mayo." Řekl a přitáhl si mě do obětí. Voněl příjemnou chlapeckou vůní, která mi trochu připomínala mého bráchu.
"Dobrou noc Same." Odtáhla jsem se a dala mu pusu na tvář"
"I tobě." Usmál se na mě sám a počkal, než zajdu do hotelu.
Skrz skleněné dveře jsem mu ještě zamávala a rozešla se do pokoje.
ČTEŠ
Friends or something more
Roman pour Adolescents#1.------- Nová škola....Nový domov........Nové zájmy..... Noví přátelé...... Co se stane, když se jedna šestnácti letá dívka jménem Maya a její starší bratr Ben přestěhují do Chicaga a rodiče se jim moc nevěnují ? UPOZORNĚNÍ NAŠE PRVNÍ KNÍŽKA !!