Nick
Päivä ennen koe-esiintymistä
"Se tulee menemään loistavasti!" Aaron yrittää kannustaa minua, mutta en ihan luota häneen.
"Entä, jos se ei mene? Entä, jos mä laulan jonkin kohdan ihan väärin?" Hermoilen ja hän naurahtaa käytökselleni.
Nyt on perjantai ja tulimme suoraan koululta Aaronin luokse. Jäisin hänen luokseen myös yöksi. Huomenna menisin sinne tuomareiden eteen laulamaan ja joko pääsen jatkoon tai sitten en. Isä sanoi voivansa tulla katsomaan ja toivon hänen todellakin voivan tulla.
"Onko muuten Ashton ja Alysha aikonut pitää sen vauvan?" Kysyn, koska emme ole puhuneet Aaronin kanssa ollenkaan asiasta.
"Ai niin! Unohdin kokonaan kertoa, että he pitävät vauvan ja menevät naimisiin!" Aaron huudahtaa ja katson häntä iloisena ja yllätyneenä.
"Vau! Susta tulee eno" sanon ja hän katsoo minua iloisena.
"Nyt sun pitää kuitenkin alkaa harjoitella, koska ethän sä halua mokata?" Aaron kysyy ja alan laulamaan You And I:ta uudelleen.
---
"Tulkaa tekemään mun kanssa pipareita!" Alysha huutaa keittiöstä ja ryntäämme sinne kuin päättömät kanat.
"Jouluun on enään viikko ja meidän pitää ehtiä leipoa neljä pellillistä pipareita ja koristella ne kuorrutteella" hän käskee ja katsomme Aaronin kanssa toisiamme silmät lautasen kokoisina.
"Miksi niin paljon?" Aaron kysyy.
"Se oli äidin käsky, joten nyt hommiin" Alysha hoputtaa meitä ja alamme kaulita ensimmäistä taikina annosta.
"Mitä muotteja meillä on?" Aaron kysyy, kun taikina alkaa näyttää valmiilta pipareiden tekoon.
"Meillä on niitä metallisia muotteja ja ottakaa ne sieltä jääkaapin vieressä olevasta vedettävästä laatikosta" Alysha sanoo ja Aaron menee hakemaan niitä.
Päätän onnitella Alyshaa vauvasta ja olisin sanonut jo paljon aikaisemmin, jos minun hyvin 'viisas' poikaystäväni olisi älynnyt kertoa.
"Onnitellut vauvasta ja kihlauksesta" sanon ja käännän katseeni Alyshan vasemman käden nimettömään, jossa koreilee kaunis kultainen siro sormus.
"Kiitos ja anna kun arvaan, Aaron ei muistanut kertoa kuin vasta tänään?" Hän kysyy ja nyökätessäni hän naurahtaa.
"No anteeksi vain, jos minulla sattuu olemaan synnynäisesti huono muisti" Aaron sanoo ja laittaa varmaan kymmenen eri piparimuottia pöydälle.
"Woah..mihin me noin monta piparimuottia tarvitaan?" Kysyn hämilläni ja he antavat minulle kireän katseen.
"En ole ilmeisesti kertonut, mutta joka joulu meille tulee aina varmaan kymmenen miljoona eri ihmistä ja äiti haluaa, että meillä on paljon pipareita tarjoiltavana" Aaron selittää ja Alysha nyökkää. Katson heitä pelokkaana ja samalla hetkellä he molemmat repeävät nauramaan.
"Mitä?" Ihmettelen ja mutristan huuliani kuin jokin pikkuvauva.
"Me vain vitsailtiin, ei tänne jouluna tule muita kuin sinä ja isäsi, luultavasti" Aaron kertoo ja huokaisen helpotuksesta.
"Nyt meidän pitää alkaa leipomaan näitä pipareita, tai muuten äiti saa hermoromahduksen" Alysha kuuluttaa ja alamme kaulita taikinaa ja painella muotteja siihen.
Kahden tunnin jälkeen keittiö näyttää sekasotkulta. Pöytä on ihan jauhoissa ja taikinassa. Kaappeja koristaa taikinaklöntit ja meidän vaatteemme ovat taikinan ja jauhojen sekoitusta.
ESTÁS LEYENDO
When You Are With Me The Sky Is Bright
Romance"Mitäs mietit?" Hän kysyy pää kaulaani vasten. "Kaikkea" "Mitä kaikkea?" Hän kysyy. "Koko maailmankaikkeutta" vastaan. "Se on aika paljon" hän sanoo väsyneesti. "Mutta arvaa mikä on minun maailmankaikkeuteni?" Kysyn. "No?" "Sinä" vastaan *** 17 vuo...