Nick
Joululoma loppui liian nopeasti ja istun tällä hetkellä matikan tunnilla. Koulussa on menossa uusi jakso eikä minulla ja Aaronilla ole paljoa samoja tunteja. Tapaamme uudestaan vasta ruokavälkällä, koska minulla on tämän tunnin jälkeen biologiaa ja liikuntaa. Kun taas Aaronilla on tuntinsa jälkeen matikkaa ja kuvista.
Laskemme pinta-aloja ja minulla ei ole hajuakaan mistä opettaja puhuu, sillä laitan koko ajan Aaronille snäpissä viestiä.
Minä: ei vitsi tää on tylsäää 😭
Puppeli ❤: koeta kestää!! Mullakaan ei ole hajua mistä tää mummeli täällä puhuu, mutta onneks nähdään ruokavälkällä! 👍
Minä: Mummeli?? Eiks sulla ole kemiaa ja se opettaja on 40 😂
Puppeli ❤: Joo on, se näyttää ihan 60v mummelilta kylläkin 😋
Naurahdan Aaronin viestin ja saan mulkaisun opettajaltani, joka näköjään kuulee kaiken.
Minä: Ei varmana näytä! Mun pitää muuten mennä tai saan ihan kamalan saarnan 😑😶
Puppeli ❤: Selvä, mutta nähdään ruokalassa! Oot rakas ❤
Minä: Oot rakkaampi ❤👋
Laitan nopeasti puhelimen pois ja kohtaan vieressäni istuvan Christianin virneen.
"Mitä?" Kysyn hiljaa.
"Olet rakkaampi" hän sanoo ylisöpöilevällä äänellä ja läpsäisen häntä.
"Voisitko kerrankin olla lukematta viestejäni?" Kysyn kyllästyneenä hänen jatkuvaan uteliaisuuteensa.
"Olin vain utelias" Christian vastaa ja facepalmattuani hänet jatkan opettajan 'kuuntelua'.
"Sit vielä kaksi tuntia koulua ja vapaus koittaa" Aaron huokaisee ruokalassa ja nyökkään väsyneenä.
"Miksi koulun pitää olla niin helvetin raskasta joululoman jälkeen?" Kysyn ja katseeni vaeltaa samaan aikaan kohti ikkunaa.
"En tiedä, ehkä olisi pitänyt nukkuakin yöllä" Aaron vastaa ja saa sanomansa kuulostamaan väärältä.
"Tajuatko, että mä istun ihan tässä vieressä?" Christian kysyy ja Aaron naurahtaa.
"En mä sitä tarkoittanut, vaan mä ja Nick katottiin ihan sikana leffoja" hän selittää nopeasti, mutta Christian vain antaa hänelle en usko sinua - ilmeen.
"Miksen voisi vain voittaa lotossa ja lopettaa koulun käynnin?" Christianin kaveri Josef kysyy meiltä ja katsomme häntä vähän ihmeissämme, koska hän ei ikinä liity mukaan keskusteluun.
"Niinpä, voisi vain muuttaa pois kotoa ja elää miljonäärin elämää" Aaron huokaa ja lähtee viemään tarjotinta, minä hänen perässään.
"Koulu on aika masentavaa" tokaisen laittaessani tarjotintani ritilälle muiden tarjottimien joukkoon.
Aaron pysyy hetken aikaa hiljaa ja tiedän hänen ajattelevan Ethania. Ethan, hän masentui koulun käynnin takia. Ei olisi ehkä kannattanut sanoa, että koulu on masentavaa. Hitto.
"Sori Aaron, en yhtään ajatellut" pahoittelen, mutta hän vain kävelee viileänä pois. Luultavasti seuraavalle tunnille.
"Mites tällä kertaa sait draamakuningattaren suuttumaan?" Christian kysyy, kun palaan takaisin pöydän ääreen.
"Sanoin, että koulu on aika masentavaa ja hänelle tuli tietenkin mieleen Ethan. Miten voi olla, että ei voi mainita sanaa masennus ilman, että Aaron suuttuu tai alkaa itkemään?" Kysyn ja Christianin kasvoille ilmestyy mitä vihaisin ilme.
"TIESITKÖ, ETTÄ HE TUNSIVAT KOLMETOISTA VUOTTA EIKÄ AARON TIENNYT ETHANIN OLEVAN MASENTUNUT! HÄN TUNTEE SYYLLISYYTTÄ SIITÄ JA PIENIKIN MUISTO ETHANISTA SATUTTAA HÄNTÄ.....siitä ei pääse helposti yli puolessa vuodessa. Siihen saattaa mennä vielä toiset puoli vuotta ennenkuin hän pystyy ottamaan asian kunnolla puheeksi ilman kyyneleitä tai vihaa" Christian aluksi huutaa minulle, mutta päätyy lopulta puhumaan rauhallisella, mutta tiukalla äänellä.
"Okei, ymmärrän" vastaan ja alan miettimään kuinka voisin pyytää Aaronilta anteeksi.
"Ainut asia minkä voisit nyt tehdä, olisi auttaa Aaronia pääsemään yli Ethanista" Christian neuvoo kiltisti ja keskittyy sitten takaisin siihen mitä ikinä tekikin.
"Mutta miten?" Kysyn epätoivoisesti.
Christian katsoo minua miettien ja sitten hänellä välähtää.
"Mikä on saanut hänet yleensä hyvälle tuulelle?" Hän kysyy innoissaan siitä, että vihdoin keksi jotain.
"Mentiin kerran sellasille ihan super kliseisille elokuvatreffeille" sanon hiljaa miettien sitä päivää.
"Loistavaa! Ehkä ei vain uudestaan leffaan. Aaron tykkää varmasti kaikesta kliseisestä, niin kannattaa järkätä hänelle jotain sellaista" Christian selittää innoissaan ja suuntaa sitten kohti seuraavaa tuntia.
Minulla itselläni olisi hyppytunti ja päätän mennä läheiseen kahvilaan suunnittelemaan jotain mukavaa tekemistä minulle ja Aaronille.
Kävelen koulun ovista ulos raikkaaseen ja yllättävän lämpimään kevätilmaan. Silloin minulla välähtää. Voisin viedä Aaronin piknikille!
Kahvilan sijaan suuntaan askeleeni Aaronin kotia kohti. Hän antoi vara-avaimensa minulle, jos minun pitäisi ikinä jostain syystä lainata hänen asuntoaan. Tiedän ettei meillä kotona ole tarvikkeita joilla tehdä voileipiä, joten sen takia menenkin Aaronin luokse.
Aaron asuu todella lähellä koulua, joten sinne kävellessä ei mene mitenkään hirveän kauaa.
Pian saavunkin kohteeseeni ja avaan puisen oven vanhanaikaisen näköisellä avaimella.
"Aaron?" Alysha kysyy, kun suljen ulko-oven.
"Ei vaan Nick"
"Mitä sinä oikein täällä teet, eikö sinulla ole koulua?" Hän huutaa yläkerrasta ilmeisesti ihmeissään.
"Minulla on hyppytunti ja haluan järjestää Aaronille yllätyspiknikin!" Huudan takaisin ja saan 'jaha' vastauksen.
Katson kelloa ja huomaan minulla olevan vielä 45 minuuttia ennen kuin äidinkielen tuntini alkaisi.
Alan nopeasti tekemään voileipiä ja pakkaan ne, lisäksi mehua pieneen koriin jonka löysin läheltä.
Nappaan korin mukaan ja lähden iloisin askelin kävelemään kohti salaista piilopaikkaani, joka sijaitsee rannan lähellä.
Etsin hetken aikaa kiveä, jonka vieressä on kolo jonne olen piilottanut viltin ja tyynyjä. Laitettuani sinne korin, jossa on syötävät lähden takaisin koululle ja äidinkielen tunnille.
Toivon vain, että Aaron suostuisi tulemaan kanssani kalliolle illalla.
WORD COUNT: 782
A/N
Heii!!
Aluksi anteeksi, että mulla kesti niin kauan kirjoittaa tämä luku...yritän nyt kirjoittaa enemmän.
Yksi syy, että on kestänyt niin kauan on, että mulla ei ole kaikki mennyt niin hyvin. Mä sorruin viiltelemään, mutta älkää huoliko, koska mun äiti kyllä tietää siitä.
Kiitos 4.7K lukukertoja ❤❤❤
KIITOS MYÖS KAIKILLE JOTKA VOTETATTE JA KOMMENTOITTE ❤
Rakastan aina lukea teidän kommentteja ja on aina kiva tietää, että tykkäätte lukea tätä!
Se olisi nyt seuraavaan lukuun!
-OONA
VOCÊ ESTÁ LENDO
When You Are With Me The Sky Is Bright
Romance"Mitäs mietit?" Hän kysyy pää kaulaani vasten. "Kaikkea" "Mitä kaikkea?" Hän kysyy. "Koko maailmankaikkeutta" vastaan. "Se on aika paljon" hän sanoo väsyneesti. "Mutta arvaa mikä on minun maailmankaikkeuteni?" Kysyn. "No?" "Sinä" vastaan *** 17 vuo...