A/N
Hei! Kuten lupasin niin kirjoitin tälläisen pienen extra luvun, saatan kirjoittaa ehkä myöhemmin vielä yhden. Toivottavasti pidätte :)
Aaron
Syömme Nickin kanssa aamupalaa keittiössäni. Ja kyllä, tänään muutan Nickin luokse. Olen siitä niin innoissani, että melkein unohdin ottaa leipäni pois paahtimesta.
"Onko kaikki varmasti nyt pakattu?" Äitini kysyy huolissaan varmaan viidennen kerran.
"Kyllä on" vastaan hänelle ja toivon, että se oli viimeinen kerta kun hän kysyy sitä.
Valmistuin kaksi kuukautta sitten yliopistosta ja kuten Nick lupasi, pääsen muuttamaan hänen kanssaan samaan asuntoon. Alysha asuu Ashtonin kanssa muutaman kilometrin päästä täältä ja heidän tyttärensä Rosalee täyttää tänä vuonna jo 2. Itse täytän 21 ja mietin vain miten aika voikaan kulua niin nopeasti. Nick on menestynyt loistavasti urallaan, mutta pitää nyt puolen vuoden taukoa kaikesta. Olimme molemmat 17 kun tapasimme ja olen niin onnellinen, että suhteemme on säilynyt näin pitkään. Ihmettelen vain missä minun sormukseni viipyy.
Menen aamupalan jälkeen yläkertaan pesemään hampaitani viimeisen kerran kylppäriini. Sen jälkeen valitsen mahdollisimman mukavat vaatteet lentoa varten. Meillä on lennolla mukana vartija, koska kuten jo sanoin Nick on menestynyt suuresti ja moni tunnistaa hänet kadulla helposti.
Huoneessani on enään jäljellä sänky, koska äiti päätti tekevänsä huoneessani vierashuoneen ja en minä Nickin asuntoon omaa sänkyä tarvitse. Kaikki tavarani on laitettu muuttoautoon, joka lähtee kohta viemään niitä kohti päämääräänsä. Minunkin pitäisi kohta mennä hyvästelemään äiti ja Alysha, joka tuli sanomaan Rosaleen kanssa hyvästit.
Laitan pienen reppuni selkääni ja sitten astelen portaat alakertaan, jossa Nick odottaa minua valmiina.
"Valmis?" Hän kysyy ja nyökkään.
Menen äitini luokse ja hän ottaa minut tiukkaan halaukseen.
"Pidä itsestäsi hyvää huolta ja Nick jos sinä satutat häntä, saat tietää mitä viha tarkoittaa" hän sanoo ja naurahdan. "Kyllä kyllä äiti, nyt meidän pitää lähteä" vastaan ja halaan vielä nopeasti Alyshaa, joka tuli hyvästelemään minut.
Sitten lähdemme taksille ja pääsemme lentokentälle. Pääsemme aika pian koneeseen ja kohta olemmekin Los Angelesissa.
Saavumme väsyneinä Nickin asunnolle ja huomaamme, että tavarani ovat jo tuotu tänne.
"Nyt tekisi kyllä mieli katsoa Netflixiä ja syödä jotain" sanon ja Nick nyökkää. Niinpä päätämme tilata pizzaa ja katsoa frendejä.
"Tämä vähän muistuttaa minua siitä, kun aloimme seurustella" Nick sanoo hiljaisella äänellä.
"Voi niitä aikoja" huokaisen ja hymyilen. "Meidän pitäisi todellakin nyt mennä nukkumaan. Väsyttää ihan hirvittävästi ja huomenna pitää vielä purkaa tavarat" sanon ja Nick ei todellakaan vastusta asiaa.
Menemme yläkertaan suureen makuuhuoneeseen ja otamme kaikki vaatteet paitsi bokserimme pois. Päästessäni peiton alle Nickin kainaloon, nukahdan välittömästi. Tässä minun on hyvä olla.
Toivottavasti tosiaan piditte ja nämä extra luvut ovat tosiaan sitten lyhyitä :) ❤️😊
Ja en kestä!
Tällä on melkein 10K lukukertoja ja 1K voteja, niin suuri kiitos teille ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ olette ihania ja tärkeitä ❤️❤️❤️😊😊😭😭
-OONA
YOU ARE READING
When You Are With Me The Sky Is Bright
Romance"Mitäs mietit?" Hän kysyy pää kaulaani vasten. "Kaikkea" "Mitä kaikkea?" Hän kysyy. "Koko maailmankaikkeutta" vastaan. "Se on aika paljon" hän sanoo väsyneesti. "Mutta arvaa mikä on minun maailmankaikkeuteni?" Kysyn. "No?" "Sinä" vastaan *** 17 vuo...