Nick
"Se pistari oli aivan liian vaikea!" Christian huudahtaa ja me kaikki kolme naurahdamme.
Olen niin onnellinen, koska Aaron on viimein toipunut Ethanin kuolemasta niin, että voi taas hymyillä kunnolla.
"Ei se nyt niin vaikea ollut, jos teki läksyt" vastaan hymyillen.
"No ehkä niin" Christian sanoo myöntävästi meidän alkaessa kävellä takaisin kotiin.
"Ei helvetti! Onko meillä huomenna se matikan koe?" Minua päätä lyhyempi poikaystäväni kysyy.
"On, mutta älä huoli, koska autan sinua" vastaan ja hänen ilmeensä muuttuu helpottuneemmaksi.
"Awww kuinka söpöö, mutta mä käännyn tästä, moikka!" Christian sanoo ja katoaa kulmasta omalle pihalleen.
Jatkamme matkaa rauhallisen hiljaisuuden vallitessa ympärillämme.
"Sun pitäis osallistuu semmoseen laulukilpailuun" Aaron sanoo hihkaisten.
"Niinkö?" Vastaan epäuskoisena, koska en ikinä voisi laulaa ammatilasten edessä.
"Sun oikeasti pitäisi" hän sanoo ja yrittää saada minut taivuteltua.
"Kaksi sanaa, ei ikinä" sanon Aaronin naaman edessä ja painan huuleni hänen huulilleen.
Jään kuitenkin miettimään sitä, koska en ole ikinä ennen ajatellut esiintyväni missään.
Astumme sisään minun luokseni, koska olemme melkein aina Aaronin luona ja on muutenkin kiva nähdä Stellaa.
"Kuka on söötti koira, kuka?" Aaron jo lässyttää koiralleni ja rapsuttaa sitä korvan takaa.
"Mitä jos laitettaisiin sulle Stella ruokaa?" Kysyn ja lähden karvapallo perässäni kohti keittiötä.
Otin hyllyltä puhtaan ruokakupin ja kaadoin siihen koiranmuroja. Lasken kupin maahan ja Stella juoksee heti sen luokse.
"Se on niin söötti" Aaron sanoo katsoen pienen karvapalloni syöntiä.
"Onhan se" vastaan.
"Mitäs ihmettä me oikein tehdään?" Aaron kysyy turhautuneena katsoen samalla minua.
"Läksyjä?" Kysyn vitsillä ja Aaron katsoo minua murhaavasti.
"Voitaisiinko vain mennä makoilemaan sun sängylle?"
"Okei" vastaan ja kävelemme huoneeseeni.
Menen makaamaan sängylleni ja Aaron tulee juuri sopivasti viereeni ihan kiinni minuun. Katselen kattoa ihan ajatuksissani ja mietin sitä mitä Aaron sanoi aikaisemmin. Ehkä minun tosissaan pitäisi ilmoittautua.
"Muistatko kun sanoit, että minun pitäisi osallistua talenttiin?" Kysyn.
"Miten voisin unohtaa?" Aaron vastaa naurahtaen.
"Enpä tiedä, mutta pitäisikö minun?" Kysyn ja jännitän vastausta.
"Todellakin ja en minä vitsilläni sanoisi mitään sellaista" hän vastaa vähän loukkaantuen.
"Tiedän, tiedän" sanon rauhoittaen Aaronia.
Makaamme hetken aikaa hiljaa ihan vain mietiskellen. Nyt olisi hyvä hetki kertoa mitä minä ajattelen.
"Mitä jos mä ilmoittaudun talenttiin?" Kysyn vähän epäröiden, koska en ole todellakaan varma miten hän reagoi.
"TODELLAKIN ILMOITTAUDUT!" Aaron pomppaa ylös ja huutaa.
أنت تقرأ
When You Are With Me The Sky Is Bright
عاطفية"Mitäs mietit?" Hän kysyy pää kaulaani vasten. "Kaikkea" "Mitä kaikkea?" Hän kysyy. "Koko maailmankaikkeutta" vastaan. "Se on aika paljon" hän sanoo väsyneesti. "Mutta arvaa mikä on minun maailmankaikkeuteni?" Kysyn. "No?" "Sinä" vastaan *** 17 vuo...