Aaron
Tänään olisi se päivä jolloin Nick saa tietää pääseekö mukaan kisaan. Aamu alkaa kuitenkin normaalisti minun huoneestani. Niinkuin yleensäkin Nick nukkuu vieressäni. Ravistelen hänet hereille ja kun mitään ei meinaa tapahtua, alan kutittamaan häntä.
"Aaron...lo-lopeta" hän mumisee ja alkaa nauraa. En lopeta, vaan jatkan kunnes löydän meidät molemmat lattialta makaamassa päällekkäin.
"Mitenköhän tässä näin kävi?" Kysyn ja alamme molemmat nauraa taas kerran kovaan ääneen.
"Ei hemmetti, unohin et tänää on kouluu!" Nick huudahtaa ja alkaa pukemaan vaatteita nopeaa tahtia päällensä.
"Hei rauhotu" sanon ja hän lopettaa kiirehtimisen.
"Miten niin, meillä alkaa koulu 20 minuutin päästä" Nick sanoo hämmentyneenä ja katsoo minua suoraan silmiin.
"Meillä ei ole tänään koulua, sillä sain meille tämän päivän vapaaksi" sanon ylpeänä hymyillen. Nick katsoo minua aluksi epäuskoisena, mutta kun huomaa etten vitsaile hän ryntää luokseni ja halaa minua.
"Sä oot ihan paras"
"Tiedän"
***
Vietimme aamun minun sängylläni katsoen vanhoja dvd-elokuvia mitä löysimme kellarista. En kuitenkaan ollut ajatellut viettää koko päivää näin. Nimittäin minulla olisi Nickille yllätys, sillä hän on auttanut minua niin paljon kaikessa.
"Ei me nyt koko päivää voida tuhlata näin" Nick sanoo jo melkein neljännen dvd:n alkaessa pyörimään.
"Ei voidakaan, mutta mun pitää lähteä hoitamaan eräs asia" sanon ja nousen Nickin sylistä.
"Mikä asia? Voinko tulla mukaan?" Hän kyselee ja en vastaa, vaan painan huuleni hänen huulilleen.
"Mä lähen nyt" sanon otettuani ensin kaapistani ison kassin ja juostuani alakertaan.
"Selvä!" Nick huudahtaa yläkerrasta haikean kuuloisena.
Päästessäni ulos soitan heti Christianille, koska hän on osa tätä yllätystä niin kuin moni muukin.
"Hei" sanon puhelimeen.
"Moi" Christian vastaa.
"Mis oikein oot?" Kysyn samalla odotellen kadun reunassa.
"Ihan kohta siellä, nähdään kohta"
"Joo moikka"
Suljen puhelun ja huomaan Christianin punaisen auton kaartavan eteeni. Avaan pelkääjänpuoleisen oven ja heitän samalla kassin takapenkille.
"Saitteko te sen koristelun tehtyä?" Kysyn samalla kiinnittäen turvavyötä.
"Joo saatiin ja Ellan mukaan Nick tulee rakastumaan tähän yllätykseen" hän selittää ja annan Christianille kiitollisen katseen.
"Nyt kuitenkin mennään ja katsotaan, että kaikki on valmista poikaystävälleni" sanon ja jatkamme matkaa.
Saavumme isolle talolle joka kuuluu sedälleni. Hän sanoi lainaavansa sitä minulle mielelläni. Etuoven edessä oli kyltti jossa luki: 'Nick Bruce tule takapihalle'. Aiomme Nickin saapuessa kaikki piiloutua takapihalle ja huutaa "yllätys" hänen tullessa. Menen sisälle taloon ja siellä on juotavaa, pientä syötävää kulhoissa ja musiikkia kuuluu isoista stereioista.
YOU ARE READING
When You Are With Me The Sky Is Bright
Romance"Mitäs mietit?" Hän kysyy pää kaulaani vasten. "Kaikkea" "Mitä kaikkea?" Hän kysyy. "Koko maailmankaikkeutta" vastaan. "Se on aika paljon" hän sanoo väsyneesti. "Mutta arvaa mikä on minun maailmankaikkeuteni?" Kysyn. "No?" "Sinä" vastaan *** 17 vuo...