Off,si iar dimineața! O noua zi, noi întâmplări. Ma ridic somnoroasa din pat si ma duc la baie sa îmi fac rutina zilnică, apoi ma îndrept spre dressing pentru a ma îmbrăca! Imi iau o bustiera si o pereche de pantaloni de trening, căștile cu telefonul si plec la alergat.
Sunt la a 5a tura de parc si inca nu ma opresc. Mai pornesc la o tura de parc si ma uit in stânga mea unde o familie cu doi copii au ieșit la picnic! Ce dor îmi e de părinții mei!! Fiind pierdută in gândurile mele despre familia mea nu realizez când sunt aruncată pe jos, dar nu știu de ce sau de cine. Înainte sa ridic capul sa vad cauza căderii mele, o voce groasa se aude deasupra mea.
—Uita-te si tu pe unde mergi!!!
—Numai eu sunt de vină? Ai si tu grijă
— Cine te crezi tu sa îmi răspunzi ?
—Dracu, de ce trebuie sa dau eu numai de idioti ca tine! Ma rog, pa!
Nu-l mai las sa zică nimic si plec spre casa. E ora 10 si ma îndrept spre baie pt a face un dus! După dusul bine meritat cobor la bucătărie sa mănânc.
Termin de mâncat si ma îndrept spre living unde il găsesc pe Adam uitandu-se la un film.
—Te uiți la film fara mine?
—Nu, acum esti aici! Hai, e Fast and Furious 8!!!
—Yey, filmul meu preferat. A început de mult?
—Nu, acum 10 minute.
Si uite cum am ajuns sa ne uitam la toata seria Fast and Furious stând pe canapeaua din living nemișcați timp de mai bine de 6 ore. E ora 19 si eu primesc mesaj de la Luke
"Diseară e o cursa importanta, vine King, ce zici? Te bagi?
" Sigur, la ce ora?"
" La 23:30 sa fii la periferie!
După ce citesc mesajul de la Luke ma bag in pat si imi pun alarma sa sune la 22.Bzzzz,Bzzzz.... Ah alarma ma trezește din visul meu. Ma ridic din pat si ma îndrept spre dressing pt a ma schimba. Imi iau o pereche de blugi negri cu talie inalta, un tricou negru mulat, bocancii mei tot de aceași nonculoare si nelipsita mea geaca de piele. Imi iau cheile de la Aventadurul meu si ma urc in mașină, direcția: periferia orașului.
Cum m am apropiat de mulțimea de oameni adunați aici, fie pentru a privi, fie pentru a concura, aceștia încep sa imi scandeze numele "Queen,Queen,Queen".
—Doamnelor si domnilor se pare ca a noastră Queen ne onorează cu prezența in seara aceasta. Vocea lui Luke ma face sa tresar si cobor din masina asezandu-ma pe capota ei. Observ o mașină identică cu a mea venind repede oprind cu un drift la un milimetru de mașina mea.
Sar ca arsa de pe capota si astept sa vad idiotul ce a indraznit sa faca asta, dar sunt uimită când vad cine e. E nesuferitul din parc!
—Oh, cred ca Glumești, spun exasperata
—Același sentiment...
—Doamnelor si domnilor se pare ca familia regala e completa! Sa le uram bun venit lui King si Prince. Ce? Nu pot sa cred! Nesuferitul asta e King? Ce viață...!!!
—Ce? Regele? Regina? Vorbim surprinși in același timp
—Imposibil!
—Nu are cum!
—Dylan,hai,trebuie,sa înceapă cursa, apare un băiat strigandu-l din cate se pare pe nesuferitul de lângă mine.
—Vin acum! Ne mai vedem frumoaso... îmi face cu ochiul și se îndepărtează
—Sper sa nu...,spun mai mult pentru mine, ridic din nas nemulțumită fiind de apelativul folosit.
—Participantii la cursa sunt rugați sa se alinieze la start.Ne așezam la start si in stânga mea e nimeni altul decât Dylan. In fata noastră apare aceeasi fata ca întotdeauna si ne da startul. In momentul in care mâinile ei ating asfaltul apăs accelerația si pornesc in același timp cu el si suntem bara la bara. 3,2,1 ...... egalitate, dracie, nu pot sa cred, e chiar bun. Cobor din mașină si
—Egalitate,îngeraș!
—Încetează să mi mai spui asa, si mai vedem noi!
—Da,ma rog, distracție plăcută în continuare cu tipii care salivează după tine, eu am șters o. Îmi face cu mana și ce as mai vrea sa ii sterg rânjetul ala idiot de pe fata
—Mda. Inca nu imi vine sa cred ca Dylan,King si nesuferitul din parc sunt aceeași persoana!!!!Hei, suntem la al 2 lea capitol si promit ca o sa postez mai des numai ca acum sunt in perioada cu tezele si na! O sa încerc sa pun cat de des pot!
Kisses!!!
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...