Capitolul 21

333 6 2
                                    

După seara trecută toti suntem extenuati si mahmuri, asa cum era de așteptat. Acum suntem in avion, asteptam sa decolam si deja ne ia somnul. După neasteptatul eveniment de aseară ne-am întors în club si am continuat să ne distrăm până undeva pe la 4 dimineata, când ne-am dat seama ca noi avem avion la 7 si ca nu mai avem cand sa dormim....Mda, ăștia suntem noi, v-ați obișnuit deja cu noi!
D:Dormi iubito, avem destul până acasa!! Ii ofer un sărut pe obraz si ma asez cu capul pe umărul sau, adormind numai decat.

**După câteva ore**
Avionul a aterizat si acum nu reușim să ne punem de acord cine si cu care masina merge.
E:Hei, gata! Cate 4 in masini si aia e... cu noi merg Cam si Ivy.
M:Ne vedem mâine, acum ma duc direct acasa si o sa dorm până maine. Sa nu ma sunați si sper ca toate tarfele pe care le frecventez sa isi vada de viata lor.
T:Wow, dar ce se intampla cu tine? Marele Matt fute-tot-ce-misca nu are chef de futut ?...
Er:Hai gata,si nu mai înjurati, la masini ca tot mor de somn deși am dormit tot zborul. Ne îndreptăm toti râzând spre masini si ne luam la revedere promițând că maine sa ne reîntâlnim.

E:Casa dulce casa!!! Ce bine e să fiu din nou aici!
D:Da stiu iubito! Dar acum, hai sa facem un dus si sa dormim si noi ca tot omul.
E:Dyl, este abia 19, dar hai. Ca mor de somn si acum am nevoie de un dus. Il iau de mana si ne îndreptăm spre baie, după asta urmând să ne băgăm în pat și să dormim. Chiar a fost o vacanță superba si nu am sa o uit niciodata. Chair am simtit ca sunt iubita si ca in sfarsit am o familie si un viitor!!!







Hei darlings!!! In sfarsit am postat si eu, da stiu... Am fost super super ocupată si chiar nu am avut când sa ma mai ocup de carte, am început su scoala si ma rog... Stiu ca acest capitol a fist destul de plictisotor dar urmeaza ceva epic, zic eu. As vrea sa promit ca o sa postez mai des dar chiar nu pot. Ma bucur sa vad ca va place cartea si așteptați mereu ca mult prea ocupata de mine sa mai scoată un capitol.
Am in plan sa incep o noua carte, total diferită față de asta, deja am pus descrierea. Acum astept sa vad cand mai am timp sa si postez primele capitole!! Astept in continuare ideile si parerile voastre despre cărțile mele si nu uitati ca imi puteti spune ce vreti, chiar sa imi cereți pareri( deși nu sunt cine stie ce scriitoare)!! Va iubesc si va multumesc ca imi citiți cartea!
Kisses❤❤❤❤❤😘

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum