Bzz, bzzz,bzzz,bzz... Ahh, ce ma enervează alarma asta.
Ma ridic din pat si ma duc la baie să-mi fac tabieturile apoi ma îndrept spre dressing si aleg sa ma îmbrac cu o pereche de blugi albi si un top gri. Cobor la bucătărie unde il găsesc pe Matt alaturi de Ty.
E:Neața!
M&T:Neața.
M:Wow, de când in top? Ai decis să-l lași la vedere?
E:Dap, m-am gândit ca nu mai am de ce să-l ascund.
T:Bună alegere! Trebuie sa il admire si restul.
E:Dap, ceilalți unde sunt?
M:Pe la Nick, Ivy... S-au împărțit.😂
E:Pai, ați mâncat?
T:Da, tocmai plecam. Pa
E:Ok, ne vedem la lucru vedetelor!😂
M:Pa frumoaso!😂😘 Îmi fac un sandviș si înainte sa încep sa mănânc îmi suna telefonul.C. T.
D:Neața,iubito!
E:Neața!
D:Ce faci?
E:Tocmai voiam sa mănânc.
D:Pai, grăbește-te! In 10 minute sunt la tine.
E:Așa repede? Off, ne vedem! Pa Dyl!
D:Pa iubito, zice amuzat de reacția mea!
C. T. Î
Mănânc repede si aud un claxon. Imi iau telefonul, geaca si ies din cadă. Iubitul meu ma aștepta rezemat de mașină lui, fumând. O imagine spectaculoasa.
E:Vai, dar ce frumoși suntem azi! Spun apropiindu-ma de el si jucandu-ma cu gulerul gecii lui.
D:Nici tu nu arați rău! Cred ca ne-a prins bine mica noastră întâlnire de aseară!
E:Cu siguranță zic eu zâmbind.
D:Mergem?
E:Da , stai! Am uitat ceva, spun tragandu-l spre mine si sarutandu-l lung.
E:Buna iubitule!
D:Buna iubito, bună!😘😂😂
E:Acum putem merge!
Ajungem la școală si coboram. Frate , toată lumea se uita la noi. Intram in liceu tinandu-ne de mana si ne întâlnim cu gașca.
I:Uite-i si pe porumbeii noștri! Aplauze!! Spune aceasta in timp ce aplauda zgomotos si fluiera, toată lumea uitandu-se la ea.
E:Hei, vezi-ti de treabă cioaro.😂😛
D:Ce faceți?
T:Avem sa va spunem ceva interesant!
Er: Daca este despre noile gadgeturi tine informațiile pentru tine.
M:Nup, o noua mafie a aparut de câteva zile in oraș! 😎
C:Cea mai importanta pe piața dulciurilor! Dulciurile albe sunt drogurile de buna calitate, cele ce se transporta. Așa le zicem noi ca sa nu atragem curioșii ce cred atâtea despre noi.
N:Șiii au un sef de vârstă noastră.
E:Ii știți numele?
C:I se spune Black, Mafia Black.
Raman pe gânduri la auzul numelui rostit de Cam. Mi se pare cunoscut, dar nu stiu de unde. Dubios.
D:Ce e iubito?
E:Mi se pâre cunoscut numele, atât. In fine, hai la ore sa nu atragem mai mult de atât atenția curioșilor ăstora.E a doua pauză si eu ma îndrept deja plictisita spre dulap. Tresar când simt două brațe musculoase ce îmi înconjoară talia, dar cunoscute.
D:Iubito, știi? Ador blugii ăștia!!! Spune acesta pe un ton pervers.
E:Asa deci? de ce oare?
D:Îți scoate fundul asta bombat in evidență!
E:Oare de ce ma mira ca asta e motivul? Spun răzând in timp ce îmi îau cartea de istorie din dulap.
D:Iubito!
E:Hm, spun eu intorcandu-ma spre el. Nu apuc sa ii vad chipul ca ma întoarce iar si ma lipește de dulap. Fiind cu spatele la el.
D:Ai un tatuaj! Spune el șocat
E:L-ai si văzut. Credeam ca nu iese așa de mult in evidență.
D:E superb! Cand l-ai facut?
E:Cand m-am mutat aici si viața mea a luat o întorsătură radicală. Ma rog, nu e timpul de amintiri, hai la ora, o avem împreună.
D:Dar vreau să-l vad mai bine! Spune bosumflat.
E:Promit ca acasă te las să-l admiri cat vrei. Acum, hai.
D:Ok, dar ai promis! Spune incantat.
E:Da da, nu uit.
*****
Suntem la cantina si toți se plâng ca vor o pauza de la școală, ceea ce aproape toți ne dorim.
E:Peste o săptămână luam vacanta. Ce ziceți, mergem in Maldive?
Toți:Daa, țipa entuziasmați.
N:Abia aștept sa scap de închisoarea asta!!
T:Sper sa nu înnebunim pana atunci.
Trrrrrrr, in sfârșit am terminat orele pe ziua de azi. M-am plictisit rauu. Dyl ma aștepta in parcare sprijinit de capota mașinii sale.
E:Unde sunt restul de deținuți?
D:Pai, au fugit cat de repede posibil. Nick are o "întâlnire" de a lui😂😉 Ty trebuie sa-si repare unul din mulțimea de laptopuri, Adam si Cam s-au dus pe pista sa lucreze la niste mașini iar fetele la sediu sa se antreneze cică! Zice așa din cauza fetele se duc acolo pentru a vedea mulțimea de bunaciuni masculine ce se antrenează. Iar Matt e singurul care s-a dus acasă.
E:Interesant! Toți ne-au abandonat spun eu începând sa radem amândoi.
Ajungem acasă si urcam la mine in camera. Imi iau o pereche de pantaloni de trening si un tricou albastru pe care nu apuc să-l îmbrac ca al meu iubit ma trage cu viteza luminii pe pat, punandu-ma pe burta.
E:Dylan, vreau sa ma îmbrac!
D:Ai promis ca ma lași sa ma uit la tatuaj, si plus.. Iubesc sa te vad dezbrăcata, chiar si pe jumătate. Offf, nesuferit pervers si sexy.
D:A durut ca dracu, nu? Spune trasând conturul rândunicilor de pe spatele meu.
E:Nici nu ai idee.
D:De ce sunt doua din rândunele albastru deschis si celelalte doua negre?
E:Off, am ajuns si aici....o s-o iau cu începutul.
D:Te ascult iubito.
E: Pai, totul s-a întâmplat intr-o zi de duminică. Veneam cu părinții mei si Adam de la Bunica. Mama si tata discutau despre firma si o problema apărută intre timp iar eu cu Adam stăteam pe telefoane. A fost nevoie de numai o secunda de neatenție din partea tatei, când s-a întors spre mama încercând sa ii povestească ceva, si boom, masina a intrat pe contrasens, nu am reușit decât sa vad tirul ce se indrepta extrem de rapid spre noi. I-am atras atenția tatei, dar a fost prea târziu, spun eu deja plângând in hohote. Ceva timp mai tarziu m-am trezit pe patul de spital, cu Adam lângă mine. Impactul cu acel tir a fost mortal pentru părinții noștri Dyl! După acel accident viață mea a luat o întorsătură groaznica. Am căzut intr-o depresie destul de grava. Cu trecerea timpului mi-am revenit cu ajutorul fratelui meu si prietenilor noștri. Nu stiu ce m-as fi făcut fara ei. Trei luni mi-a luat sa îmi revin. Trei luni blestemate in care, in fiecare noapte aveam același coșmar, momentul in care părinții mei au murit. Ne-am mutat in casa asta. Ne-am apucat de antrenamente, am început sa participam la cursele ilegale, sa facem transporturi, si ușor ușor ne-am creat o noua si ultima viață. Una plină de ilegalități dar totuși o viață fericită. Împreună am învățat de înseamnă sa supraviețuiești cu adevărat.
M-am închis in mine, am devenit rece si fara sentimente. Decât prietenii mei si Adam aveau parte de sentimente din partea mea, ei au devenit familia mea. Am devenit o femeie de care toată lumea se teme. Am multi dușmani, sunt cea mai buna la curse si in același timp după spusele multora destul de atrăgătoare pentru vârsta mea. Spun trista, șiroaie de lacrimi curgandu-mi pe fata. Dylan ma trage la pieptul lui.
Rândunele negre suntem eu si Adam iar cele deschise la culoare sunt Mama si tata. Îngerii noștri care nu mai sunt alături de noi.
D:Shhh, gata iubito. Sunt aici.
E:Viața a fost cu mine o adevărata curva Dylan. Și-a bătut joc de mine in ultimul hal. Nu stiu cum am putut sa suport atâtea. Te iubesc Dyl, de când ai apărut in viața mea, mi-am dat seama ca mai am inca un motiv sa traiesc nenorocita asta de viață. Te iubesc mai mult decât îți poți imagina!!
D:Si eu te iubesc iubito! Nu as putea trai fara tine. Acum liniștește-te si hai sa ne culcam. Prea multe pe ziua de azi.
D:Noapte buna iubito, spune in timp ce îmi șterge fata ce pana acum două minute era inundata de lacrimi, si tragandu-ma la pieptul lui.
E:Noapte buna Dyl!!! Povestind trecutul meu dureros mi-a schimbat complet ziua. Dar faptul ca Dylan e lângă mine, ma face sa ma simt mai bine.Heii, new chapter!!! Sper sa va placa. Am muncit ceva la el. Prima data a fost complet diferit , dar l-am schimbat radical pe parcurs. Si am ajuns aici. Sper din toată inima sa va placa. Sii, trecând peste.... Maine începem școala! Presupun ca sunteți la fel de entuziasmați ca si mine😂😂!
Mult noroc mâine!!!
Kisses!!😍😘💞💞
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...