Maya Pov.
Azi e joi, suntem la cafenea toți, si ne bucuram de timpul petrecut împreună. Se pare ca Nick si Erika sunt subiectul principal al zilei. Mica vrăjitoare nesuferita si micul nesimțit arogant formează un cuplu. Cine ar fii crezut? Se pare ca, după spusele prietenei mele, după plimbarea de la magazin pana acasă la Erika, i-a făcut pe fraieri sa își dea seama de ceea ce simt unul pentru celălalt. Micul arogant a realizat cat de mult tine la mica mea prietenă si s-a gândit sa ii mărturisească asta. După o întâlnire frumoasa, si mărturisirea sentimentelor a luat naștere cuplul ce a facut ravagii peste tot in liceu.
Trecând peste asta, acum ne îndreptam toți spre casa mea. Am decis sa comandam pizza si sa ne uitam toți la un film. Am ales o comedie, ne-am pus toți comozi in livingul spatios cu cate o cutie de pizza intre noi si am dat drumul la film. Dar numai la film ne-am uitat noi. Am ras cu lacrimi, si nu de film, ci de fețele pe care le faceau băieții si despre miștourile fata de noul cuplu.
M:Hai adevăr sau provocare!
Toți: ok.
C:Dylan... spune frecandu-si palmele si răzând malefic. Ce alegi?
D:Normal ca provocare.
C:Hmmm, te provoc sa iei un shot si sa il împărți cu a ta iubita in timp ce va sărutați.
D&E: las' ca vezi tu
Dylan ia un shot si se apropie de mine. Ne lipim buzele si imediat simt cum lichidul alcoolic își face loc in gura mea. Ne sărutam salbatic, simt cum lichidul ma arde pe gat dar pot spune ca e cel mai nebun,sălbatic, si neimaginabil sărut de pana acum. Ne despărțim din sărut si continuam jocul.
E:Hmmm, Cam, ce alegi?
C:Aa, provocare? Spune acesta cu putina frica in glas.
E:Pai, te provoc saaaaa te arunci de la balcon in piscina si sa strigi sunt un delfin fericit! Spre uimirea noastră nu zice nimic si face provocarea. Am leșinat de ras si cred ca a sculat jumătate de cartier. Au fost o tona de provocări extrem de amuzante, Ty a sunat c***a liceului si au făcut sex la telefon, Nick a trebuit sa stea cu Erika 10 min intr-o camera, Ivy s-a dus la baba de vis a vis si a invitat-o la o partida, saraca s-a ales cu un baston in cap, eu a trebuit sa beau un amestec de mustar cu lămâie si piper..... Intr-un final ne-am retras fiecare in camerele noastre. Mi-am facut un dus si m-am băgat in pat lângă Dylan. Ii trasam forma pătrățelelor cu buricele degetelor iar el ma mângâia pe spate.
D:Iubito, nu ti-e somn?
E:Nu prea.
D:Hai sa te fac sa te ia somnul! Ce zici? Nu apuc sa zic nimic sa se pune peste mine si ma imobilizează începând sa ma muște de gat.
E:Dylan,.... Ahh, ma doare. Musca, linge,suge, un ciclu ce il repeta întruna, si deja nu mai suport.
E:Dylan, Dyl, te rog!! Hai ma Dylan. Iubitule, te rog! Se oprește însfârșit si se uita la mine.
E:Nu te mai saturai?
D:De tine? Niciodată. Daca nu te foiai întruna, nu ma opream.
E:Sa vezi ce îți fac daca ma invinetesc!!!
D:Sa fii sigura de asta. Ce zici? Acum îți e somn?
E:Ca niciodată! Ești epuizant.
D:Ha, daca acum sunt epuizant, stai sa vezi când o sa ma scufund adânc in tine. Iubito, crede-ma nu știi ce vorbești. Acum, spune si începe sa ma pupe pe gat, acolo unde m+a tot muscat, hai... sa..ne...culcam. Spune printre săruturi. Ma săruta cast pe buze si se da de pe mine.
E:Noapte buna Dyl.
D:Noapte buna îngeraș.
E:Te iubesc!
D:Si eu iubito, si eu te iubesc. Adormim îmbrățișați si cu zâmbetul pe buze.Erika Pov.
Nu îmi vine sa cred ca spun asta, dar m-am îndrăgostit de Nick si suntem împreună. Sincer, toată lumea a fost socata cand a aflat, dar și-au revenit repede si s-au bucurat pentru noi. Acum, suntem amândoi in pat, vorbind si aducandu-ne aminte de toate dățile in care me tachinam si certam.
N:Cine ar fi crezut iubito, ca vom ajunge aici? Adică, de la toate tachinările si certurile noastre prostești, sa ajungem sa stam îmbrățișați, sa ne sărutam, si sa ne spunem vorbe dulci si pline de dragoste.
E:Da, chiar nu m-am gândit la asta. Știi, de cand m-ai adus acasă, mi-am dat seama cat de mult te iubesc.
N:Si eu tot atunci mi-am dat seama cat de prost sunt, ca nu mi-am dat seama mai devreme de tot ceea ce simt pentru tine!
E:Si ce simți pentru mine, dragule!?
N:Pai, sa știi, ca te iubesc mai mult decât orice pe lumea asta. Știi ce e aici? Spune si arata către capul lui! Ești tu....si toate gândurile care sunt despre tine! Îmi ia mana si o pune peste locul unde se afla inima lui, care bătea cu putere. Simți cum bate? Așa bate numai la tine, numai cand te simte, cand te aude, te vede si când mintea mea e la tine. Acum, ce crezi iubito ca simt despre tine? Mi-au dat lacrimile in urma declarației lui.
E:Nick, eu....te iubesc. Cum niciodată nu am mai facut-o. Nu am mai simțit așa ceva niciodată. Te iubesc enorm, nu o sa îmi ajungă toate zilele sa te iubesc atât. Termin si se năpustește asupra mea, ma săruta cu dragoste. Il ador pe băiatul asta. E ceva la care am visat toată viața. Il iubesc enorm de mult. Ne desprindem din sărut si se da de pe mine
N:Hai sa ne culcam iubito! Noapte buna!!! Spune si ma trage la pieptul lui!
E:Noapte buna iubire! Spun si îmi pun capul pe pieptul lui tare, imbratisandu-l. Aterizez numai decât in lumea viselor unde e numai despre mine si Nick. Presimt ca o sa dorm extrem de bine.Heii guys, sunt eu. Mult prea rătăcita si de mult uitata fata. Însfârșit m-am decis si eu sa postez. Pana acum nu am avut nici timp si nici inspirație. Plus ca nu am prea avut dispzotia necesară. Decât sa scriu, dar sa iasă ceva ce nu îmi place, si sa fie din obligație, mai bine scriu o data le 2-3 luni si scriu când vreau, din propria inițiativă, si sa îmi placa. Sper sa va placa capitolul, si urmează ceva destul de interesant zic eu. Vor apărea noi personaje. Sunt tare curioasa de părerea voastră. Ne auzim curând.
Kisses!😍😘❤
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...