Capitolul 4

733 18 4
                                    

Am terminat orele acum 30 de minute si acum ma îndrept către mall pentru a face cumpărături. Îmi iau niste haine si intru intr-un magazin sa iau de mâncare. Insa, se pare ca de la mâncare ajung la prostii ca ciocolata,suc,bomboanele mele preferate,înghețată. Îmi iau cumpărăturile si ma indrept către mașină.

Ajung acasă ,las cumpărăturile la mine in camera si ma duc la bucătărie sa mănânc ceva. Ma pun sa fac clătite cu nuttela. Se aude soneria.
—Adam,e cineva la ușă.
—Imediat.
—Cine era?
—Ce e îngeraș? Ai uitat ca vin?
—Ahh, trebuia sa apari tu! Termin clătitele si îmi iau sa mănânc in living. Caut un film si găsesc Transformers 5. Pe la jumătatea filmului ii aud pe băieți coborând scările.
—Hei surioară!
—Hei.
—Ce film e?
—Transformers 5 ...
— Ne uitam si noi! Offf, asta îmi mai lipsea. Când mai sunt 20 de minute din film primesc un mesaj de la Luck "Hei Maya,avem transport peste 30 de minute, sper ca nu ai uitat! Te așteptam."

Nu cred! Avem un transport cu cei din cealaltă mafie din oraș, si o sa vina seful lor. Trebuie sa ma pregătesc. Ma ridic repede de pe canapea si fug spre dormitor. Fac cel mai rapid dus, ma îmbrac intr-o pereche de colanti din piele, geaca de piele peste o bustiera puțin cam decoltata si o pereche de bocanci. Nici nu ma mai interesează ca ma vor vedea băieții așa, o sa întârzii. Cobor repede si îmi iau cheile de la R8 ul meu.
—Adam, eu plec! Nu apuca sa răspundă ca ies repede din casa , ma urc in mașină si plec.

Dylan pov:
De-odată o vad pe Maya ridicandu-se si fugind pe scari. Peste 10 minute o vad coborand scarile imbracata foarte sexy.

Oare unde pleaca?

—Adam,eu plec... Si iese ca un fulger din casa.

—Frate, unde pleaca Maya îmbrăcată asa?

—Nu am... nici. cea.mai.vaga.idee....

—Ok! Ne indreptam atentia spre film din nou, dar eu primesc un mesaj. Idiotul:,,Hei frate, sper ca nu ai uitat de transport! Mai sunt 20 de minute, te asteptam." Nu cred,am uitat de transport si o sa vina seful sau sefa, nimeni nu stie daca e fata sau baiat.

—Frate,trebuie sa plec,pa! Nu il las sa mai zica nimic. Ma urc in masina, ajung acasa, fac un dus rapid si ma imbrac intr-o pereche de blugi negri, un maieu negru, geaca de piele si bocancii mei negri. Ma urc repede in Mercedesul meu si plec.

Maya pov:

Dupa ce am recapitulat planul, am plecat spre locul unde trebuie sa ne intalnim si sa predam armele.

Am ajuns fara sa ne întâlnim cu vreun polițist la locul unde trebuie sa ne intalnim. Ajungem si toti coboara mai putin eu. Cand ajunge si mafia cealalta decid sa cobor si eu. O masina, mercedes cred, opreste prima, lângă a mea si coboara soferul. Ne apropiem unul de altul pana înțepenim amândoi de uimire.
— Ce cauți tu aici?
—Nu îmi spune ca tu ești capul mafiei Wolf!
—Ba da, ma ai in față! Eu nu pot sa cred ca dau numai de tine peste tot!!!
—Se pare ca da. Si.. Să trecem peste asta,unde sunt armele mele? Fac semn oamenilor mei si ei aduc armele lângă noi!
—Astea sunt. Dar acum... unde sunt banii mei? Dylan face semn si un băiat , Nick cred, aduce o servieta.
—Da, e ceea ce am cerut. Nici nu terminam bine ce aveam de spus ca se aud niste sirene de politie.
—La dracu, vin după noi!
—Trebuie sa plecam! Nu aștept sa se mai întâmple ceva ca fug spre mașină si o iau la goana. Sper sa fie bine! Ies pe autostrada, si, deodată pun frana brusc datorita unei persoane care se afla in fata mea,care îmi făcea semn sa opresc. Da Doamne sa nu fie politia! Opresc si persoana se apropie de geamul meu. Deschid geamul si nu pot sa cred pe cine vad!
Va urma!

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum