Capitolul 7

650 19 5
                                    

Azi e sambata. In sfarsit o pauza. Imi fac rutina si ma imbrac. Cobor si mănânc un sandviș!

Stau in living la televizor si deodata suna soneria. Ma ridic cu lene si ma îndrept spre ușă. Deschid ușa si in fata mea sunt fetele, Matt,Ty,Luck,Adam, Dylan,Nick si inca un băiat pe care nu mai stiu cum il cheamă!
-Ce căutați aici?
-Am venit sa petrecem si noi niste timp împreună.
-Aha, intrați. Margem in living si ne așezam pe unde prindem.
-Pai ei sunt Nick si Cam, pentru cine nu știe!
-Hai sa ne uitam la un film.
-Horror.
-Romantic. Toți se uita la mine si așteaptă sa dau decisiva!
-Ammm, horror.
- Ieii.
-Hai sa facem pregatirile. Eu, Maya si Luck aducem pop-corn si suc, Adam si Dylan aduc perne si paturi, iar restul o sa aleagă filmul.
****
Am aranjat tot si ne-am așezat fiecare unde am prins. Eu stau lângă Dyl. Au ales The conjuring. Scârbos film.
-Ești mai bine? Îmi șopti la ureche.
-Ihm spun încercând să nu atragem atenția asupra noastră
După ce s-a terminat filmul am decis sa ne jucam adevăr sau provocare.
-Dylan!!! Ce alegi?
-Provocare, normal.
-Hmm, te provoc sa......o săruți pe Maya.
-Poftim?
-Dap! 😈Dylan se apropie de mine si ma săruta. A fost mai degrabă o scurta atingere a buzelor noastre.
-Ce? Nu ai spus si cum.
-Mda,Maya, ce alegi?
-Provocare.
-Te provoc sa pleci cu Dylan si sa va întoarceți peste o ora.
-Esti foarte inventiv azi dragule. Hai Dylan. spun si il trag după mine.
-Yee,ai venit cu dragostea mea!!!
-Myep,hai! Îmi deschide portiera si după traversează prin fata mașinii si se urca si el.
-Unde mergem?
-Vei vedea îngeraș! Nu stiu de ce dar nu pot sa ma mai comport urât cu el! Si modul in care imi zice "ingeras" Offf...

După 10 minute Dylan oprește mașina. Suntem la un carnaval.
-Ce căutăm aici?
-Am venit sa ne distram ,doar nu sa ne uitam!
-Dyl!
-Hm.
E:Uite! Vreau si eu vata de zahar! Hai! Îl iau de mana și țopăi bucuroasa I direcția respectiva
-Ok, hai sa luam.
-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Vrem si noi o vata de zahar.
-Poftiti, pofta buna!
-Uite îngeraș.
-Mulțumesc! Hai sa ne dam in roata.
-Nu stiu ce sa zic. E prea sus!
-Adică șefului mafiei si lui King ii e frica de înălțime?
-Ce? Nu, hai sa ne dam. Ne luam bilet si ne urcam.
-E așa frumos! Cum se vede orașul!
-Da,chiar e frumos!

După ce am coborât din roata, ne-am dat in carusel si am tipat foarte mult! Lumea din jur se uita ciudat la noi 😂😂 Dyl mi-a luat un urs de plus ,de fapt l-a câștigat! Ma uit la ceas si vad ca a trecut deja ora.
-Dyl! S-a făcut târziu, ar trebui sa mergem!
-Ok, îngeraș, hai!! Ne urcam in mașină dar nu pornim.
-Știi, îmi place când îmi spui așa!
-Cum?Dyl?
-Da,nimeni nu m-a alintat așa vreodată!
-Mie imi place mai mult așa! Spun zâmbindu i sincer. Hai sa mergem! Dyl pornește si plecam. Începe melodia lui Ed Sheeran Perfect! O ador. Dau radioul mai tare si încep sa cant si se ia si Dylan după mine. Cantam si dansam ca niste nebuni! Se termina melodia si dau radioul mai încet.
-Off,nu m-am mai distrat așa de mult!!! Mulțumesc Dyl!
-Mi-a făcut placere ingeras.!
-Stii? Începe sa îmi placa cand imi zici asa, chiar dacă...
-Chiar dacă??
- Nu mai contează, hai sa intram. Mi am dat seama ce era sa scot pe gura si am tacut imediat... Nu are el de ce sa stie viata mea...

Ajungem acasă si intram in casa. Toți dormeau ba pe jos , ba pe canapea si bănuiesc ca vreo câțiva si prin camere.
-Se pare ca au adormit! 😂😂
-Da!Pai ar cam trebui sa plec.
E:Nu e nevoie. E târziu. Ramai. Hai sa vedem ce camera e libera. Le-am văzut pe toate si sunt ocupate! Off.
-Mai rămâne una! A mea! Hai!
-Ești sigura,
-Eu ma duc sa fac un dus! Daca vrei haine găsești la mine in dressing de la Adam, sau Matt!

După ce îmi fac un dus ma îmbrac intr-o pereche de pantaloni scurți si un maieu. Când intru in camera il găsesc pe Dylan îmbrăcat doar intr-o pereche de pantaloni de trening si la bustul gol.
-Ce? Nu pot sa dorm cu tricou pe mine si plus ca e foarte cald. Nu mai zic nimic si ma bag in pat la somn. După 10 minute simt cum doua brațe puternice ma cuprind si ma lipesc de un abdomen bine lucrat. Dar îmi e prea somn sa ma mai cert cu el. O las pe maine cand o sa am puterea necesara. Adorm si intru in lumea viselor.




Hei! Am revenit cu un nou capitol! Sper sa va placa! Următorul capitol il voi pune pana la anul! Promit! 😂😂😂Kisses!!!

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum