Off, e iar dimineața. Nu am reușit sa dorm toată noaptea din cauza lucrurilor întâmplate seara trecuta. Cum e posibil ca nesuferitul , King si Dylan sa fie una si aceeași persoana.! Cum e posibil nu stiu.. In fine, azi trebuie sa merg la liceu. Imi fac tabieturile si ma îmbrac cu o pereche de blugi negri si un tricou gri cu un craniu pe el. Imi iau cheile de la iubita mea, un Range Rover negru mat. Plec spre liceu cu Zayn la maxim. Ajung în parcarea liceului si opresc muzica si îmi iau ochelarii de soare,geanta si cobor. Ma îndrept spre intrarea în liceu si ma întâlnesc cu fetele.
— Hei darling!
—Hei.
-—Hei darlings, ce faceți?
—Bine. Raspund amandoua în același timp
—Ce ora aveți?
—Sport.
—Mate,cu boșorogul,tu?
—Pai eu am .....Nu apuc sa termin ce aveam de spus ca intra pe poarta scolii trei mașini negre una după alta: prima e un Range Rover, varianta eleganta, un Mercedes si un SUV. Opresc pe rand si coboară fiecare din mașină. Cel din Range se lasa așteptat. După 5 minute iese si el cu niste ochelari de soare la ochi, îmbrăcat intr-o pereche de blugi negri si un tricou negru. Nu cred, și aici ma urmărește. E Dylan și gașca lui. Se apropie de noi.
—Buna îngeraș,ma bucur sa te revăd, fetelor! Le privește cu aerul lui dominant
—Buna. Va cunoaștem? Ericka învârte o șuviță de par în continuu, ce dracu e cu fata asta
—Mda,buna. Lipsa mea de entuziasm este imediat remarcata
—Ei sunt Nick si Cameron dar noi ii zicem Cam, iar eu sunt Dylan. O placere sa va cunosc frumoaselor. Șarmul sau le face pe fete sa zâmbească dandu si coate. De ar sti ele...
—Ele sunt Ivy si Erika, iar eu sunt Maya.
—La dispoziția voastră
—Oricând. Cei doi prieteni ai sai se completează reciproc și au aceeași atitudine ca și el, de ce ma mira?
—Sunteți de treaba, ne place.
—Ma rog, noi trebuie sa plecam!Nu le mai ofer ocazia sa continue conversația ca le iau pe fete de mana si plecam. Intru in clasa si ma pun in ultima banca de la geam, unde de obicei stau cu Ivy, dar acum s a așezat cu o veche cunoștință de a ei. Profesoara intra in clasa si începe sa ne povestească despre ce avem de desenat. De odată ușă se deschide si pe ea intra nimeni altul decât Dylan.
—Buna ziua.
—Mda, se pare ca tu ești unul din noii colegi. Prezintă-te, dragule. Pana și profesoara e afectata de prezenta lui
—Da, pai eu sunt Dylan Devil, am 19 ani si vin din New York.
—Ok, paiiii...privirea ei se plimba prin clasa și se oprește asupra mea. Oh nu, nu nu nu. Ia loc lângă Wolf
—Ne întâlnim din nou îngeraș! Spune in timp ce se așază pe scaun și observ ca abia are loc în banca, rad în sinea mea
—Mda. Se pare ca trebuie sa desenam ceva legat de culori inchise in special negru. Nu am mai stat si m-am apucat de desenat.Si, am terminat de desenat. Cu greu dar am terminat. Toată ora Dylan nu m-a lăsat in pace, ba îmi arunca hârtii in fata, ba ma striga întruna ,ba imi cerea idei despre desenul sau. Am desenat mașină mea, iubita mea. După ora ma îndrept spre dulap, sa imi iau cartea si caietul de istorie. Cum închid dulapul tresar speriata la vederea lui in fata mea.
—Buna.
—Buna. Încerc sa plec dar ma oprește
—Ce ora ai?
—Istorie, de ce?
—Perfect,si eu! Sa mergemSi uite-ma pe mine pe hol, mergând spre ora cu nimeni altul decât Dylan. In clasa ma pun in ultima banca si ca sa vezi, se pune lângă mine. Ora asta o sa ma plictisesc de moarte, datorita profului care e trecut de 60 de ani. Intra in clasa si începe sa scrie pe tablă. Dylan scoate telefonul din buzunar si da drumul la un film. În mod normal nu scriu ,așa ca imi calc pe orgoliu si ma dau mai aproape de el, el observa asta si da telefonul mai aproape de mine. Își pune mana pe genunchiul meu si eu încerc sa o îndepărtez insa in zadar. Când se suna de ieșire se termina si filmul si eu nu mi-am dat seama când mana mea in urma încercării de a îndepărta mana lui Dylan, a rămas peste a sa. Ne îndepărtam unul de altul si ies in curte unde ma întâlnesc cu Adam care era cu Dylan.
—Hei surioara.
—Hei bro. Ce faci?
—Bine, cu Dylan pe aici! Apropo diseară o sa doarmă la noi.
—Si cand aveai de gând sa ma anunți? Maine?
— Scuze, surioara!
—Ma rog , atâta timp când nu ma deranjați e bine.
—Mulțumesc surioara! Noi trebuie sa plecam.
—Pa îngeraș!
E:Pa! Frate, ce e cu el de îmi zice așa!!
Si așa a decurs si restul zilei foarte plictisitoare!Capitol nou! Stiu ca e cam plictisitor, dar urmează trei capitole consecutive cu ceva acțiune si o mica apropiere întrei cei doi! Kisses!!
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...