*Maya*
M am trezit de ceva timp si tot ce fac e sa admir bărbatul minunat ce doarme lângă mine, ținându ma in bratele sale puternice. Sunt atât de norocoasă ca l am intalnit si inca nu mi vine sa cred ca ma iubeste fix pe mine.
Ii trasez conturul buzelor cu degetul arătător, cobor pe gat, pe linia pulsului, iar cand ajung pe abdomenul sau delicios foarte aproape de V ul pe care l ador tip speriată cand sunt repede intoarsa pe spate si el e deasupra mea, cu un zâmbet obraznic pe fata.
-Cineva e jucăuș in dimineata asta? Spun ridicând amuzată din sprâncene
-Iubito, eu întotdeauna am chef de joacă, joacă ce te include pe tine, goală, în pat, gemand sub mine si tremurând de plăcere.
Glasul sau răgușit si seducător ce ii paraseste corzile vocale ma excită al dracului de tare si gem in gura lui cand o atacă pe a mea fara rețineri, începem un sărut pasional, carnal. Imi bag mainile in parul sau negru ca taciunele si il trag de el, apropiindu l si mai mult de mine. Se impinge in mine in asa fel in cat sa i simt erectia proeminenta ce sta sa rupa boxerii, imi incrucisez rapid picioarele in jurul abdomenului sau frecându ma lent de el. Maraie gatural si imi scoate numai decât tricoul lui de pe corp si l arunca prin camera, scoate un sunet de uimire dar si satisfacție cand observa ca nu aveam nimic pe dedesubt.
-Ce? Nu mi ai spus tu sa fiu cat mai putin pudica in jurul tau? Spun amuzată in timp ce îl mângâi pe spate in încercarea de a l apropia iar de mine
-Oh iubito, tocmai ce ai trezit monstrul din mine. Te ai jucat cu focul si acum o sa te arzi ingeras. Ahh, zâmbetul ala pervers imi transmite fiori in tot corpul. Icnesc plină de surprindere cand intra in mine tot, rapid și dur. Incepe un ritm fulgerător de Du te-vino ce ma umple de plăcere, Dylan ne răsucește repede in pat și ajung deasupra lui. Ma umple tot si se oprește putin in mine pana ma obisnuiesc cu poziția si incep îndemnata de el sa ma mișc deasupra lui in timp ce mâinile sale imi ating corpul flamande. Gem neîntrerupt si el mărește ritmul, orgasmul fiind foarte aproape
-Nu ti da drumul iubito! Reușește să mi spuna printre gemetele ce răsună în camera, respirând repede. Revine iar deasupra mea si face mișcări dure în interiorul meu si simt cum orgasmul ma lovește mai violent ca niciodata in acelasi timp cu el. Se prăbușește peste mine respirând greu amândoi si încercând să ne calmam pulsul nebun.
-Te iubesc ingeras, si imi aplica săruturi fine pe pielea gâtului
-Te iubesc Dylan, mult mult multSunt in livingul meu, acasa, cu restul fetelor si ne uitam la un film, Divergent parca. Am planificat de zilele trecute seara asta, sa ne întâlnim toate la mine si sa avem o seară a fetelor, doar a noastră. Băieții cand au auzit n au vrut sa ramana pe dinafara asa ca s au dus in club toti, bineînțeles că nu puteau rămâne acasă ca noi... trebuia sa aibe si restu ce sa futa daca n au iubite :)))
-Fetelor, m am plictisit sa stau aici pe canapea ca o bunica ce nu are ce sa faca vineri seara.
-Erika are dreptate, spune Ivy sărind de pe canapea, haideți in club după iubitii noștri dragi, sa i luam pe nepregătite. Zambim fericite si mulțumite de idee toate si fugim sa ne pregătim repede. Ne urcam in masina si plecam spre club cu Skin de la Rihanna la maxim in boxe.
După un drum plin de țipete și râsete intram in clubul frecventat de noi murind de ras datorita băiatului care s a facut cu un picior la moștenitori din partea lui Ivy.
-Săracul imbecil, ce i ai facut fato
-Si o merita, sa mai futa acuma toata noaptea, zice Ivy râzând
Rasetele noastre se opresc subit cand, apropiindu ne de separeul nostru obisnuit vedem ceva ce ne uimește pe toate, toata starea de bine se evaporă imediat dintre noi si rămânem nemiscate privind scena ce se derulează în fața noastră.Azi
Cine sunt eu?
Ce caut in viata mea? De ce ma simt singura?
De ce imi vine sa plâng atât de tare încât simt ca ma descompun?
De ce nu pot fi normală?
De ce simt ca toata lumea pleaca, si ma lasa in urma fără să le pese?
Si de ce ma simt vinovată pentru acțiunile si alegerile lor?
De ce ma consider eu vinovată pentru tot?
De ce sunt asa?
De ce sunt eu?
De ce fac orice?
Ce e gresit la mine?
Totul?
Nimic?
Nici eu nu mai stiu!
Nu mai stiu ce simt
Nu mai stiu de ce simt
Nu mai stiu cine sunt
Nu mai stiu de ce fac ceea ce fac
Nu mai stiu nimic
Nu mai stiu cand m am simtit ultima dată împlinită in adevăratul sens al cuvântului!
Nu mai stiu cati prieteni am
Nu mai stiu daca am prieteni
Nu mai stiu daca am avut prieteni
Nu mai stiu nimic
De ce simt ca e ceva gresit la mine?
De ce simt ca am ceva?
De ce ma simt asa?
De ce imi vine sa plâng chiar dacă nu am motiv?
De ce imi vine sa plâng cand credeam ca totul e bine?
De ce trebuie sa plece cineva din viata mea de fiecare dată când mă simt fericita?
De ce?
De ce mi se întâmplă mie asta?
De ce?
De ce simt ca exagerez cu lucrurile pe care le simt?
De ce simt ca exagerez întotdeauna cu lucrurile pe care le spun?
De ce simt ca exagerez si pierd tot mai multe persoane?
O singură întrebare, două cuvinte: De Ce?
CITEȘTI
Destinul nostru!
RomanceEa:Fata care odata era cuminte si silitoare acum a ajuns o inima de piatra, nu accepta pe nimeni in inima ei care oricum nu mai este capabilă să iubească sau sa simtă ceva. S au schimbat atât de multe in viata ei încât este de nerecunoscut, ca urmar...