Capitolul 16

512 10 13
                                    

După o noapte in care m-am odihnit super bine spre surprinderea mea si o dimineața petrecuta in bucătărie alaturi de Cam care m-a ajutat la pregătire micului de jun, acum sunt in pat si ma uit la tavan ca la o opera de arta. Iubitul meu e plecat pana la depozit pentru nu stiu ce problemă si restul fiecare cu treaba lui. Iar eu, am rămas singura. Aud usa ce se deschide si îmi întorc capul spre locul de unde s-a auzit sunetul. Era nimeni altul decât Dylan,arătosul meu iubit.
D:Buna iubito..spune in timp ce se arunca in pat lângă mine.
E:Buna, ce ai pățit?
D:Nimic, doar ca incompetenții mei iar au greșit ceva. Deja m-am saturat de chestia asta cu mafia.
E:Ce vrei sa spui?
D:Nu stiu, am început sa ma satur sa fiu băgat in toate felurile de prostii, sa fiu căutat de toată politia, din cauza ca sunt capul a doua mafii importante. Ceea ce vreau sa spun este ca vreau sa renunț la chestia cu mafia. Vreau sa am o viață normala.
E:Da, ai dreptate. O sa vedem ce facem cu asta. Acum, ce zici de o mica relaxare? Spun in timp ce ma pun deasupra lui cu picioarele de o parte si de alta corpului sau.
D:Suna bine, ce poți sa faci ca sa ma relaxez iubito? Zâmbesc cu aroganta si ma aplec ca sa ajung la gatul lui. Iau o porțiune de piele si o sug ușor, il sărut si ling pe gat unde ii simt pulsul. Scoate un geamat gutural iar eu ii fac semn sa ridice mâinile! Ii dau jos tricoul si încep sa ii musc pătrățele care ma amețesc de fiecare data si ma fac sa ma gândesc la lucruri neortodoxe. Dylan geme zgomotos si in următoarele secunde îmi astupa gura cu buzele alea păcătoase. Își baga limba in gura mea si îmi explorează fiecare coltisor din cavitatea mea. Ne desprindem din sărut si îmi pun capul pe pieptul lui.
D:Daca așa o sa fiu tratat mereu cand sunt nervos, cred ca m-aș sacrifica sa fiu mai des nervos. Spune si își pune mâinile pe fundul meu strângându-l in palmele lui mari.
E:Chiar daca o sa ramai cu semne? Spun eu amuzata.
D:Chiar si așa. Desi mi-ar plăcea mai mult sa te fac a mea.
E:Dylan...nu..
D:Da iubito stiu, sa nu fiu măgar. Dar crede-ma, nu mai rezist mult. De abia aștept sa intru in tine, sa te simt cu totul, sa stiu ca ești numai si numai a mea. Sa iti simt gustul! Spune lingandu-si buzele lasciv.
E:Dar sunt a ta fraiere, cu sau fara asta!
D:Stiu iubito, dar abia aștept sa se intample si asta. Si fi sigura ca se va întâmpla. Spune si îmi face cu ochiul. Hai sa mergem undeva.
E:Unde?
D:Vei vedea, insa hai sa ne îmbrăcam si sa mergem. Ne îmbrăcam si ne urcam in mașină. Dylan nu vrea sa îmi spună unde mergem si eu sunt foarte curioasa.



După 20 de minute ajungem undeva la marginea orașului, pe o stanca de unde il putem vedea in toată splendoarea sa. Soarele tocmai se pregătește sa apună si e un peisaj desprins din basme.
E:Doamne, iubitule, ce căutăm aici?
D:Aici veneam mereu cand aveam nevoie sa îmi fac ordine in gânduri! Si de acum e locul nostru!
E:Locul nostru? Spun confuză.
D:Da, am vrut sa ti-l arat de mult dar nu am avut cand.

Dupa ore bune in care am stat in brațele iubitului meu pe capota mașinii lui si privind apusul si stele, ceva mai târziu am ajuns si noi acasa. In living toată lumea era atentă la televizor, unde se difuza Fifty Shades Freed. Toată lumea fiind acaparata de scena fierbinte dintre Christian si Anstasia ce tocmai avea loc.
E:Mama, de cand filme erotice?
I:Shhh,ia uite ce bine arat Chris fara tricou. O doamne, il ador.
D:Faceti loc perverșilor, vrem si noi sa ne uitam!!! Ne punem jos pe pătură alaturi se Ivy si Cam. După film toată lumea zâmbea si se gândea la scenele ce tocmai le văzuserăm.
E:Cum de ati făcut rost de film? Eu l-am căutat ca o disperata timp de 2 luni pana mi-am pierdut speranță.
N:Avem relațiile noastre.
E:Si prin "relații" vrei sa spui ITist-ul nostru Ty, nu?
C:Te prinzi repede frumoaso.
Er:Si unde ati fost voi porumbeilor?
D:La o plimbare, probleme cioaro? Ce, iubitul tau nu îți acorda atenție destula? Spune si începem toti sa radem.
Er:Stai liniștit papagalule, am destula atenție din partea lui, daca tot te interesează.
M:Ok, toată lumea la culcare, mâine avem școală si am auzit ca avem colegi noi, in clasa noastră mai exact.
E:Interesant. Vom vedea mâine, acum, noapte buna si fetelor, mult noroc la vise erotice cu Christian Grey.
N&D:Hei, suntem si noi aici!
C:Oh, mai tăceți! Noi o sa avem vise erotice cu Anastasia. Fiecare cu visele lui. Hai, toată lumea la culcare si gata cu visele erotice, o sa avem o erecție daca nu ne potolim. Ne îndreptam răzând toți către camerele noastre, fiecare bombănind cate ceva! Maine e noua zi, si vom cunoaște noi colegi. Acum ma bucur de brațele iubitului meu in jurul meu si adormim spunandu-ne vorbe dulci la ureche...









Hei lume!! New chapter. Ma gândesc sa încep o carte nouă, insa ma mai gândesc. App: am schimbat personajul ce il joaca pe Dylan. Mie îmi place extrem de mult. Aștept păreri de la voi despre el.

 Aștept păreri de la voi despre el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

PS:Eu il ador!! ❤❤

Destinul nostru! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum